Kapitola 6

1.8K 109 22
                                    

~Chtěla bych se moc omluvit, ale z nějakého důvodu se mi tato část smazala z publikovaných částí, tak to publikuju znova~

,,To všechno jsi navrhla sama?" listoval Marcus mými nákresy. Já mu na oplátku jen přikynula od stolu a dál se věnovala nákresům.

,,Vypadá to dobře," pochválil mě.

,,Díky," usmála jsem se, ale v momentě si uvědomila, na čí lodi jsme. ,,Hele, co máte zase za luben?"

Nechápavě se na mě podíval: ,,Jak to myslíš?"

,,Že jsi najednou tak milej," upřesnila jsem.

Jen pokrčil rameny a vstal. ,,Já už asi půjdu."

Vyšel z pokoje a zavřel za sebou. Já uchopila svůj laptop a vyhledávala recept na tu nejhorší majonézu, co je možno stáhnout.

Medové vlasy sice měly úspěch, ale stále vedli o tři body a není vyloučeno, že za nedlouho svůj náskok ještě zvýší.

Prostě jsem je musela rychle dohnat. Zítra dostanou tak dobrou svačinu, že na ni budou vzpomínat ještě dlouho.

Poprosila jsem Jesiku, aby mi dneska v obchodě koupila čisté koblihy a přinesla je domů. Já pak udělám zajímavou a hlavně ,,chutnou" majonézu, kterou je naplním.

,,Stejně nechápu, čeho tím docílíš," pokrčila rameny Jess a podala mi vařečku.

,,Pochop, nejprve bazén, pak sůl místo cukru, chybějící baterky v budíku a nakonec ta barva. Musím jim ukázat, že se jich nazaleknu, že nejsem jen mámina holčička."

,,Přiznávám, že tu barvu bych si taky nenechala líbit, ale nikdy bych do tebe neřekla, že se budeš mstít stejným způsobem," zavrtěla hlavou a vytáhla něco (nemám nejmenší páru, jak se té věci říká), čím budeme koblihy plnit.

Když jsme byly hotovy, hodiny ukazovaly jedenáct. Byla jsem už docela unavená a to jsem se ještě musela jít aspoň osprchovat.

,,Hlavně ráno nepoplez ty jejich a ten můj," ukázala jsem na hotové koblihy.
,,Neboj, to se nestane," ujistila mě.

,,Dobrou noc Jess."

***

Zazvonil mi budík a já ho neochotně vypla. Tak pozdě moc často spát nechodím. Většinou jsem v posteli už v devět. Přesto jsem musela vstát. Hodila jsem na sebe župan a vydala se do koupelny.

Umyla jsem si zuby, obličej a napatlala si na tělo trochu tělového mléka. Včera jsem na to nějak zapomněla.

Následně jsem se asi patnáct minut v šatně rozhodovala, co si vezmu na sebe. Nakonec zvýtězila květovaná sukně a džínově modrý top. Vše vlastní výroby, ale to nikoho nezajímá...

 Vše vlastní výroby, ale to nikoho nezajímá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Jedna pro dva [Marcus&Martinus CZ]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat