Vážená slečno Naomi Blactrová,
z důvodu sabotáže vaši práce se komise rozhodla ještě jednou přezkoumat váš výtvor a výsledky uvést až pak. Prosíme, aby jste nám do 23. července poslala další zhotovený návrh.Alene Blistová
Pořadatelská soutěže,,Bleer, zastřelím tě, fakt tě zastřelí," usmála jsem se na kamarádku, když jsem dopis dočetla.
Objala mě: ,,Já vím, a proto mě máš tak ráda."
,,Jo, ale do týdne nějaký nový návrh vytvořit nestihnu," vzdychla jsem.
,,A to nemůžeš použít nějaký starý?" navrhl Marcus, ze zadu mě objal a položil mi hlavu na rameno.
,,Budu muset," vzdychla jsem a projížděla jsem si v hlavě veškeré moje šaty, které by se daly do soutěže použít. ,,Jen nevím, které."
,,Máš spoustu hezkých šatů," usmála se Bleer. ,,Nějaké určitě najdeš."
,,Ale dneska už ne," pošeptal mi Marcus do ucha, ale stejně to slyšeli všichni. ,,Dnes večer už patříš jenom mě."
Po pár dnech mě chřipka opustila a teď jsem zdravá, jak rybička. A dneska večer mě Marcus pozval do kina a do cukrárny.
,,Jasně," dala jsem mu pusu, ,,jen se zajdu převléct," mrkla jsem na něj a společně s Bleer se vydala do svého pokoje.
,,Pojď," táhla mě Bleer do šatníku, ,,na dnešek tě vymódím já." Musela jsem se zasmát.
Bleer by jako stylistka dostala dobré postavení. Ze všech věcí, co jsem v šatníku měla, vybrala džínové kraťasy, bílé tričko na ramínka a k tomu béžový overálek, večer přece už jen bude chladněji. Já jsem to všechno ještě dozdobila nějakými šperky, vybrala si vhodnou kabelku a moje nejoblíbenější baleríny nemohly chybět.
Bleer si mě pak posadila k toaletnímu stolku a spletla mi vlasy do nádherného účesu.
,,Na prvním rande přece musíš vypadat jako princezna," pronesla nakonec závěrečnou větu, když byla hotová.
,,Dobře," pokývala jsem hlavou, ,,budu si to pamatovat a pak ti tu větu řeknu, až budu na první rande fintit já tebe."
Ironicky se zasmála: ,,Tak jestli vůbec nějaké první bude, tak ti klidně koupím i jednorožce."
,,V tom případě se už nemůžu dočkat," představa jednorožce v mém pokoji se mi opravdu líbila. ,,Co máš vlastně dneska v plánu ty?"
,,Asi zhlédnu nějaký filmy," pokrčila Bleer rameny, ,,už celkem dlouho se chci podívat na Masters of Magic , ta jednička byla boží, tak to samé očekávám od dvojky."
,,A nebudeš zklamaná," markla jsem na ni a vydala se dolů za Marcusem.
,,Páni, to holkám trvá vždycky tak dlouho, než se oblečou?" protestoval Tinus a měřil si nás pohledem.
,,Ale aspoň to stojí za to," odporoval mu Marcus a se zájmem si mě prohlížel. ,,Sluší ti to."
***
Nebudu lhát. Celou druhou polovinu toho hororu jsem se bála, měla jsem co dělat, abych se nerozklepala jak osika, a co nejvíc se tulila k Marcusovi, abych nepříjemný pocit zahnala.
ČTEŠ
Jedna pro dva [Marcus&Martinus CZ]✔
FanfictionČtrnáctiletá Naomi žije v Londýně s její matkou, slavnou Londýnskou návrhářkou. Sní o tom, že jednou bude stejně jako maminka známá díky módě. Nemá žádné kamarády, takže většinu času tráví navrhováním a šitím oblečení. Ale v momentě, kdy její matka...