Знайомство зі мною

809 44 11
                                    

Всім привіт, вперше пишу фантастику (взагалі вперше пишу), наперед вибачайте за помилки, пишу на українскій (мені так легше спілкуватися).
Приємного перегляду))

Мене звуть Емілі Мартін, я навчаюся в школі в 10 класі, мені вже стукнуло 16.07 15років (я й досі не повністю пам'ятаю своє День народження цього року, але точно знаю, що було весело). Друзів раніше я думала що в мене багато, але за якийсь рік я впевнилася що в мене лишилася лише 1 подруга(я з нею не так давно здружилася, але надіюся що можу їй вірить). Цю ненормальну звуть Малія, я її називаю просто Малі. Моя колишня подруга, з якою разом я була з 2 років опинилася просто заздрісною козою, всі мої хлопці (я дуже дружила з хлопцями з самого дитинства, можливо вони краще мене розуміють) - просто криси і двулічні падлини... Тому я зараз дружу лише з одною особою, обідно правда, але я звиклася.
***
Я маю русяве волосся, досить хорошу фігуру, та... яскраво оранжеві очі (так, це досить дивно, але вони в мене з самого дитинства). Моя мама каже що мої очі в мене від папи, але я його ніколи не бачила, він пішов від нас, коли мама завагітніла. Іноді я хочу його побачити і дізнатися чому він так вчинив, але я всерівно його ненавиджу, він залишив нас самих в такий важкий час... У нас тоді майже не було грошей і ми жили у однієї бабусі, яка нас приютила задарма, через деякий час мама дізналася, що папа їй залишив 1 магазин де вона начальниця, мама його рускрутила, ми купили 2-ох етажний будинок і тепер уже спокійно живем.

Академія паранормального Where stories live. Discover now