Merhaba canlarım, sizinle görüşmeyeli çok uzun zaman oldu... Özlemişim.
Yeni bir yıla girdik ve birçok insan gibi ben de 2016'yı geride bıraktığımız için mutluyum... Hem ülke adına, hem de kendim adına çok kötü bir sene geçirdim... Aslında söylenecek çok şey var ama bütün olumsuzlukları geride bırakmaya karar verdim.
Belki bazılarınızın fark ettiği üzere Karanlık askıya alındı, kiminiz okumayı bırakmış olabilir, kiminiz ise soğumuş olabilir hikayeden ama bir kısım var ki onlara ne kadar teşekkür etsem az...
Ne zaman ümitsizliğe düşsem ve bir çıkış kapısı arasam sizin o aniden gelen güzel yorumlarınız günümü kurtarmaya yetiyor. Her ne kadar hikayeyi askıya aldığımı başlıkta belirtsem de, hakaretler son bulmuyor ve bu beni ciddi anlamda üzüyor.
Benimle Wattpad'en tanışan ve şu an birkaç seneyi geride bıraktığım arkadaşlarım da buna şahittler, eğer yazabilseydim sizi asla ama asla bekletmezdim. Size yeni bölümü bekleyin diyemem, ya da belirli bir tarih veremem ama hikayeyi tekrar tekrar okuyan ve yeni keşfeden okurlarım için hikâyeyi ortadan kaldırmak istemedim.
2016'da elbette güzel şeyler de yaşadım, mesela sizleri kazanmak gibi ve hayal edemediğim birçok şeye sizin sayenizde ulaştım. Karanlık Gizem ve Gerilim kategorisinde üçüncü sıraya kadar yükseldi ki, bunun için size tekrardan binlerce kez teşekkür ederim ❤️
Bugün bu duyuruyu paylaşma sebebime gelirsek; Karanlık 50K olmuş! Aşırı aşırı aşırı mutlu oldum, hikayemin hala bu kadar ilgi görmesi beni hem çok mutlu ediyor ama bir yandan da size karşı olan sucluluk duygusu artıyor... Karanlık bir gün devam edecek ama o bir gün ne zaman gelir ben bile bilmiyorum, size söyleyebileceğim tek şey bu arkadaşlar.
Başta da söylediğim gibi, kimseye bekle diyemem ya da belirli bir tarih veremem fakat hakaret edenlere tahamülüm yok ve eğer bir kez daha şahsıma veyahut aileme küfür edecek insanlar olursa, suç duyurusunda bulunmaktan çekinmeyeceğim. Sessizliğimi çok ama çok yanlış anlamış bazı şahıslar ve onlara en sert cevabım bu olacaktır!
Evet bu yazıyı buraya kadar okuyan canlar varsa son olarak birkaç cümle daha söylemek istiyorum 😊
Sizi hiçbir zaman bir sayı olarak görmedim, ne kadar okunma aldığımın bir önemi yok. Benim her zaman istediğim sadık bir okuyucu kitlemin olmasıydı ve buna ulaştığıma inanıyorum, sizler olmasaydınız emin olun bu hikayeyi hiç düşünmeden yayından kaldırırdım. Ama kaldırmayacağım, sizin için tekrardan yazmaya başlayacağım çünkü siz buna değersiniz, çünkü siz bunu hak ediyorsunuz. Bana her acıdan destek verdiniz ve bunun için size minnetarım.
Umarım 2017 size bütün güzellikleriyle gelir ve hep mutlu olursunuz. Ailenizin kıymetini bilin, emin olun şu son zamanlarda bunun ne kadar önemli olduğunu daha iyi anladım. Huzurlu ve en önemlisi sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileğiyle...
Yorumlarınıza cevap veremediğim için özür dilerim... Bana mesaj atmaktan asla çekinmeyin, mesajlara yetişecek kadar zamanım var ve sizinle sohbet etmek bir zevk benim için ❤️
Buradan son olarak; Melike'ye, Çisem'e, Beyza'ya, Rüya'ya, Nursima'ya, Berna'ya, Rabia'ya, Betül'e ve Sena'ya her zaman yanımda oldukları için teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum ❤️
"Karanlığı içinden atmak mı istiyorsun? O zaman, güneşin batmasına engel olmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (Askıda)
Mystery / ThrillerNefeslerimiz birbirine karışırken tuttuğu bileklerimi kaldırıp duvara yasladı ve kaçmamı tamamen engelledi. Ne kadar debelensem de, bir faydası yoktu. Benden daha güclüydü ve o da bunun farkındaydı. Gözlerini gözlerime dikmiş, dikkatlice beni izliyo...