Hatalar ve bedeller...
Bir de, en çok zarar görenler...
En çok zarar verenler...
En sevdiklerimiz...
En vazgeçilmezlerimiz...
Hata yapan, insanlardır. Bedelini ödeyen de...
Hata olduğunu bildiği halde yenisini, takmadan yapandır insan...
Peki, bedelini ödeten kimdir?
*********
(İLERLEYEN BÖLÜMLERDEN KESİT)"Anne" dedi güçlük içerisinde, yıllar sonra, onu görmüş hatta karşısında, onunla konuşuyordu. Ama tek bi farkla, "Bırak o bıçağı, evladını mı öldüreceksin? Bu kadar kolay mı?" son sözlerini bağırarak söylemişti Araz. Kadının umrunda bike değildi. Bunu cevap vermemesinden anlamıştı. "Tamam. Pekala. Madem artık kötüsün, öldür beni, sonuçta sen bir anne değilsin. Sadece görevini yapan birisin." kadının mavi gözleri koyulaşırken, Araz devam etti. "Zaten neredeyse ölüme gidiyordum, ölüme! Bay ve Bayan Blue ile bir ilgisi var sanıyordum Mavi Efsanesinin... Bunun yüzünden toprak altında bile olabilirdim şuan."
Clarissa, kafasını iki yana sallayarak, "Canına susamış bu..." dedi. Elder, ona dönüp susmasını gerektirecek bir bakış attı ama Clarissa, direk olarak Araz'a bakıyordu.
Artık kimse Angela'nın çığlıklarını duymuyor, sadece Araz ve annesine bakıyorlardı.
Kanlar içindeki tek güzel olan renk, mavi gözleri, üzüntüyle parladı. "Sanırım zamanı geldi." dedi acımasız bir ses tonuyla.
Mavi renkler saçan kılıca baktı Clarissa ve Elder...
Tüm bu olanlar ona fazla geleceğini biliyordu Clarissa. Bu yüzden, gözünü kapatırken de gözyaşlarını tutamadı. Elder'ı gözünü kapatmadan önce gördüğünde, gözünde biriken yaşları siliyordu.
Araz ise çaresizlikle yarı yolda bırakacağı her iki arkadaşına da baktı. Önüne dönüp gözlerini kapatırken, cehennemin sıcaklığını daha şimdiden hissetmeye başlamıştı...
-İKİNCİ DEFA-
/Volkan_a/
TANITIM...HER KONUDA BANA ULAŞABİLİRSİNİZ...
Düzenlendi +
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ DEFA!
FantasiaHer hatanın bedeli vardır değil mi? Peki bu bedeller en çok bize mi yoksa sevdiklerimize mi zarar verir? *** Clarissa, 16. yaş gününde anne ve babasının acilen evden çıkmasıyla hayatı içinden çıkılamaz bir oyun olur. Kardeşlerinin teker teker çalı...