Körülbelül fél órát vártunk a metróra mire megérkezett. Lucas maga elé engedett, majd a helyét is átadta nekem. Ellőttem állt miközben a fejem felett kapaszkodott. Teljes erőmből próbáltam nem rá nézni, főleg hogy szemem egy szintben volt férfiasságával. Akár le is szophattam volna, ha akartam volna...
Lucas háza kb. 5 megállóra volt az egyetemtől. Amikor megérkeztünk hozzá mindenkinek a szeme, szája nyitva maradt. Nem házuk volt hanem inkább már kastélyuk vagy szállodájuk. A hatalmas kertben egy úszó medence volt körbe kivilágítva.
Igazából nem is nagyon tudom elmondani hogy nézett ki a 'házuk' , mert akkora volt és oly gyönyörű.
De ahogyan körbe néztem, láttam hogy nem csak én vagyok így vele.
Senki sem tudott megszólalni vagy megmozdulni.-Hé ne legyetek ilyenek, fáradjatok beljebb~
Lassan elindultunk Lucas után. Ha a kinti látványtól nem haltunk meg akkor a belsőtől biztosan. De mondjuk nem volt időnk arra hogy gyönyörködjünk, mert Lucas egyfolytában lökdösött minket beljebb amíg el nem értük a szobáját.
WOW.... a szobája majdnem akkora volt mint az én egész házam..
Számítottam rá hogy gazdagok, de arra nem hogy ENNYIRE.-Érezzétek magatokat otthon~
Jobbra mosdó, balra meg az étel és az innivaló...
Beszélgessünk egy kicsit, gyertek ide és üljünk körbe.-
vezényelt minket Lucas.'Egy kicsit beszélgettünk.' Biztos vagyok benne hogy több mint 2 óra telt el ezzel a dologgal.
-Mostmár játszunk valami izgalmasabbat!- mondta az egyik fiú unott hangon.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra {Yaoi, befejezett }
Romance!! EZ VOLT A LEGELSŐ TÖRTÉNETEM, így előre sajnálom a rossz helyesírást, a rövid részeket és az esetenként kapható cringe faktort. De ha így is el szeretnéd olvasni, akkor hajrá ;) !!