~Lucas szemszöge~
Ilyedten kiabáltam Akiya után, de őt ez egyáltalán nem érdekelte. Nem akarom elveszíteni. Tényleg nagyon szeretem, csak hát elég nehezen tudom kimutatni az érzéseimet. Pedig azt hittem hogy ha megcsókolom akkor leesik neki. Olyan hülye voltam...
Még Airival is meg kell beszélnem a dolgokat. Jó volt vele lenni, de nekem Akiya kell. Már régen is arra gondoltam hogy bisexuális vagyok, de igazából sosem voltam benne biztos. Amíg nem találkoztam Akiyával...
Ő olyan más, mellette mindig ideges leszek és elég nehezen tudom magam visszafogni.Amikor ott voltunk a szobában... nem tudtam hogy hogyan fogjam vissza magam. Fel akartam falni mindenét..
Írnom kell Airinek és megkell beszélnem vele a dolgokat.Megkerestem telefonom, feloldottam a képernyő zárat és a Messengerre mentem. Megkerestem Airit és elkedtem neki írni.
Lucas: Szia Airi. Szeretnék veled beszélni majd. Eltudnál hozzánk jönni 3 órára? :3
Airi: Szia. Persze drágám. Neked bármikor ott leszek <3
Lucas: Rendben, várlak majd itt.~3 óra~
Hallottam hogy a nagy ajtó kinyítódott és belépett rajta egy sötétes barna (inkább azt mondanám lilás) hajú lány. Ahogyan végignéztem rajta észre vettem hogy kimonoban van.-Hello , miért vagy kimonoban? - kérdeztem csodálkozva.
Ő nem válaszolt semmit csak felém lépett. Kezeit vállamra rakta és leterített a földre. Aucs .. ez azért elég durva volt. Kezeit még mindig ott pihentette vállaimon, majd az egyiket pólom alá vezette.
-H~hé Airi !! Várj most nem ezért hívtalak ide... szállj le rólam! -
De a lány nem engedett csak tovább simogatta mellkasom. Nem tagadom jó érzés volt. Bár jobban örülnék ha Akiya csinálná. A lány már a gatyámnál járt ... addigra már én is észbe kaptam és teljes erőmből ellöktem magamtól.
-Hé miütött beléd Lucas? Azt hittem ezért hívtál ide mint mindig... -
-Nem, most más miatt. Meg kell beszélnünk valamit. -
-Micsodát? - nézett rám a lány csodálkozó tekintettel.
-Uhh hogy is kezdjem...-
-Csak vágj bele - vágta rá rögtön Airi.-Jó... az a helyzet hogy bisexuális vagyok és van egy fiú akit nagyon szeretek de miattad és mondjuk miattam is nem akarja ezt elfogadni hogy én szeretem... - a lány egy nagyot nyelt majd mondatra nyitotta száját.
-Ohh... é~értem- nagyokat pislogott majd folytatta - Igazából én is 'szakítani' akartam már veled. Őszintén szólva nem voltál valami szenvedélyes amikor csináltunk, ezért unatkoztam.. - mondta miközben kinyújtotta rám nyelvét.
-Khmm... jó az a lényeg hogy útjaink itt elválnak. - mosolyogtam rá.
-Igen.. szia Lucas - összeszedte magát és kiment az ajtón.
Éljen ez is megvolt. Már csak Akiyával kell mindent tisztáznom. Tudom már elmegyek a házához és ott megbeszéljük a dolgokat. Onnan már nem tud meszebbre futni.
Felnyítottam laptopomat, megnyítottam a Google-t és elkezdtem kutakodni Akiya után. Majd nem az egész napom rá ment mire megtaláltam lakcímét.
Az Oki körzetben él. Az egy elég szegény körzet..
Megnéztem a térképen hogy körülbelül hol van a háza, majd felvettem egy fekete kabátot, fekete nadrágot és egy fehér polót. Kiléptem az ajtón és elindultam Akiya fele.
Remélem mindent tudunk majd tisztázni.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra {Yaoi, befejezett }
Romance!! EZ VOLT A LEGELSŐ TÖRTÉNETEM, így előre sajnálom a rossz helyesírást, a rövid részeket és az esetenként kapható cringe faktort. De ha így is el szeretnéd olvasni, akkor hajrá ;) !!