A beköltözés

2K 140 1
                                    

~Lucas szemszöge~

Lassan, fáradtan próbáltam felkelni.
Megtöröltem szemem és megpillantottam Akiyát, aki valószínüleg már régóta fent van.

-Ohh.. hello Aki..- mondatomat nem tudtam befejezni, mert akkora pofont kaptam arcomra, hogy majdnem lefejeltem a mögöttem lévő falat.

Akiya durcisan nézett rám, miközben kezei keresztezték egymást.

-Jó tudom.. megérdemeltem.- ez most igazán felébresztett engem.

-Mi a baj Akiya? Kérlek mondj valamit.- nagyon nem szeretem amikor Akiya nem szól hozzám.

-Nem nagyon tudok mozogni..- suttogta, épp hogy csak hallottam.

-Hmm.. miért nem tudsz? - elsőre nem esett le nekem.

-Szerinted?? Kurvára fáj a fenekem, nem igazán tudok mozogni.- szemöldökeit összehúzta.

-Jahh..hmm.. értem.- nem akarok valami rosszat mondani.

-De ma bekell költöznünk az új házunkba. Majd én viszlek az ölembe.-

-Jó és segítenél felöltözni?- piros arcát elfordította tőlem, milyen kis cuki.

Feláltam az ágyról és felöltöztem. Megkerestem Akiya ruháit és próbáltam segíteni neki felöltözni.
Minden egyes mozdulatnál nyögött a fájdalomtól. Jó tényleg túlzásba estem.
Majd amikor mind a ketten felöltöztünk, felkaptam ölembe, miközbe  ő meg belém kapaszkodott.
Bal kezemmel támasztottam fenekét, a jobbal meg nyítottam az ajtókat.

Lassan sétáltam lefele, hogy ne okozzak több fájdalmat neki. Amikor végre kiértünk az épületből, hívtam egy taxit és elmentünk Akiya házához.
Mire mi oda értünk, akkor már ott vártak ránk a költöztetők. Leraktam Akiyát a háza elé és én bementem segíteni a cuccokat elrakni. Minden dobozt ami már elő volt készítve felpakoltuk a teherautóra.

Megmontam nekik hogy hova vigyék majd mi is elindultunk. Mondjuk elég lassan sikerült oda jutnunk, mert ugye Akiya nem nagyon tudott mozogni.
De amikor végre oda értünk, elállt a lélegzete.

~Akiya szemszöge~

Kurvára fáj mindenem. Remélem még nem kell sok megállót kibírnom.
Végre leszálltunk és elindultunk az új házunk fele. Azt a... mekkora ez a ház..
Modern stílusú, fa tetős ház. Hátul és elöl is kert, kívülről nézve 3 emeletes lehet. Csak álltam és bámultam. Majd ránéztem Lucasra és egy mosolyt küldtem felé. Közelebb hajolt és elkezdtük falni egymás ajkait.

Csókunkat a beköltöztető hangja szakította meg. Lucas segített bemenni a házba ahol már pár dolog megvolt. Kanapé, Tv és a kisebb dolgok. Leültetett a kanapéra és elment segíteni a cuccokat behozni.
Én csak ültem és nézelődtem a hatalmas házban.

Volt egy hatalmas nappali aminek a közepén van a kanapé és az előtt meg a Tv. A kanapé bal oldalán egy hatalmas ablak, inkább már ajtó ami a hátsó kertbe nyit. A kanapé jobb oldalán egy elég nagy konyha.
A konyha mellett volt a bejárati ajtó.
A kanapé mögött volt egy lépcső ami a második emeletre vezetett. Megpróbáltam elsétálni odáig, kisebb- nagyobb szerencsével. Odáig el tudtam sétálni hogy lássam mi van fent. A második szinten 4 szoba volt, ugyanolyan ajtókkal. Az ajtók egy hosszabb folyosóra nyiltak. A folyosó végén egy lenyitható lépcső volt, a tető térhez. És ahogyan kívülről láttam két szobához van egy összeérő erkély.

Nagyon tetszik ez a ház. Jól választott Lucas. És azt mondta hogy a suli csak 3 megállóra van. Élvezni fogom itt az életet.
Nagyjából 2 és fél óra alatt sikerült mindent behozni és nagyjából úgy elpakolni hogy ne legyen útban.
Lucas fáradságtól kimerülve lehuppant mellém.

-Nah, hogy tetszik?- fordult felém.
-Imádom.- egy elég hosszú csókot adtam neki.

Szerelem első látásra  {Yaoi, befejezett }Where stories live. Discover now