♂ 16 ♂

2.5K 162 28
                                    

~Akiya szemszöge~

Végre itt van a péntek utolsó órája és utána együtt hazamehetünk Lucassal és hétvégére ott is fog maradni nálam.
Zombi módjára végig ültük az info órát. Szerencsére Lucassal vagyunk egy párban, így még többet lehetünk együtt. Míg a többi fiú mesztelen lányokat néztek a gépen, addig mi rendesen megcsináltuk a feladatunkat. Lucas megbökdöste karomat.

-Hey Akiya, ugye te nem akarsz olyanokat nézni majd? - nézett rám kínyújtott nyelvel. Oda néztem ahova Lucas mutatott... igen, megint mesztelen lányok..

-Én téged néznélek meg így- mondtam majd egy puszit nyomtam orrára, amitől teljesen elvörösödött.

Hirtelen visszafordult a képernyő fele és próbálta megoldani a feladatot.
Egy csomót nevettünk azon ahogy bénáskodtunk, majd ez az óra is eltelt.
Felkaptuk hátunkra a táskánkat és félre álltunk az elsöprö fiú sereg elöl.

Amikor kiértünk a suli kapuján, Lucas átölelte derekamat én meg a válát és így mentünk hazáig. A haza úton bementünk egy kisebb boltba és bevásároltunk. Otthon mindent lepakoltunk és együtt elkezdtünk főzni. Vagyis inkább csak Lucas én meg csak bénáskodtam mellette.

-Lucas hogyan tudsz ilyen jól főzni ?-kérdeztem miközben próbáltam nem a lába alatt lenni.

-Amikor még Franciaországban éltem, akkor minden szerdán és szombaton mentem főző iskolába, osztály elsőként végeztem - kihúzta magát, majd folytatta a főzést.

-Ohh... mi lesz a vacsi? - vidáman oda húztam egy széket és leültem az étkező asztalhoz.

-Most csak egy kis szokásos étel lesz, sushi. - vigyorgott maga előtt.

Körülbelül 30 perc eltett mire kész lett. Lucas mind a kettőnk elé rakott egy-egy tányért majd egy jó nagy adagot az ételből amit készített.
Megettem az első falatot. Olyan finom volt hogy nem is jutottam szóhoz. Szerintem még a Mennyben sem esznek ilyen jó ételt. Mennyei volt, ahogyan az ízek és a fűszerek összhangba kerültek miközben ettem.

-Nah, milyen? - nézett rám Lucas.
-Mmmm.. el sem tudom mondani milyen finom, te vagy a legjobb szakács ! - Lucas szégyenlősen elfordította fejét.

-Nem kell ennyire eltúlozni... de szeretnék viszont valamiről veled beszélni Akiya.- ijedten meredtem rá, nem tudom mit szeretne, de nem szeretném hogy valami rossz legyen.

-I-Igen mi lenne az..? - egy hatalmasatt nyeltem.
-Ahhah.. Akiya nyugii, nem rossz dologról szeretnék beszélni ahhah.- a nevetése valahogyan megnyugtatott engem.

-Csak azt szerettem volna mondani, hogy nagyon szeretlek és ez a csak hétvégén vagyunk úgy igazán együtt.. ez szerintem nagyon kevés. És arra gondoltam hogy vennék egy házat kettönknek. Te is benne vagy?-

Teljesen lefagytam. Szemeim kikerekedtek, szám nyitva maradt.
Hirtelen egy ugrással Lucas nyakába vetettem magam. És jött a patak. Megállás nélkül csak folyt.

-Perszheeeh.. hogy szhheretnhhék velhhed élnhhi.- a sírástól alig tudtam egy rendes szót kinyögni, de Lucas szorosan átölelt és ettől megnyugodtam. Mostmár vállamon is éreztem a meleg könny cseppeket.
Ő is sírt, a boldogságtól. Annyira szeretem...

-Gyere Akiya ünnepeljük meg ezt egy ágy játékkal.-

Lucas felkapott ölébe, én rögtön összekulcsoltam kezem,lábam rajta.
Egyik kezével támasztott engem, a másikkal meg kinyította szobám ajtaját. Gyengéden letett az ágyra, majd elkedzte falni ajkaimat. Nyelvét becsúsztatta számba és felfedezte belsejét. Elválásunknál egy nyál csíkot hagyva elkezdte levenni a felesleges ruha darabokat. Róla is meg rólam is.
Hátrahajtott az ágyon és fejével lejebb csúszott tagomhoz.

Kezébe vette, majd nyelvével kezdte el kényeztetni. Egyre hangosabbak nyögtem, míg nem elélveztem szájába.
Lenyelte, majd fölém tornyosult.
Szájával nyakamat kezdte harabdálni, míg kezével a bejáratomat tágította.
Amikor már 4 ujja is befért, abbahagyta a nyakam szívogátást és inkább felhúzott egy kotont férfiasságára. Lábaimat vállaira tette és elkezdett belém hatolni. Próbáltam nyugodt lenni és lassan venni a levegőket.

Először csak szépen lassan mozgott bennem, mert tudta hogy eléggé érzékeny vagyok azon a helyen.
De amikor látta rajtam hogy mostmár egészen megnyugodtam, gyorsabban mozgott. A szobám hangos nyögésekkel és az ágyam vázának recsegésével lett tele. Miután mind a ketten elélveztünk, Lucas lefeküdt mellém és közelebb húzott magához.

-Szeretlek szívem - egy puszit nyomott orromra majd elaludt.

-Szeretlek..- mormoltam, de nem hiszem hogy már hallotta.

Szerelem első látásra  {Yaoi, befejezett }Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt