Vadabbak

2.3K 150 5
                                    

Most kivételesen kitudtam találni egy címet :p

~Akiya szemszöge~

Még egy hét eltelt. A suliban alig tudtam magam visszafogni, nagyon boldog vagyok azért hogy mostmár együtt fogunk élni. Holnap, szombaton elkezdjük a cuccaimat az új házba vinni. Most éppen haza fele megyünk Lucassal és az utolsó esténket töltjük el az én házamban.

Kezem remegett Lucas kezében. Már izgatott vagyok, hogyan fog kinézni a házunk. Lucas nem mondott semmit, csak annyit mondott hogy bízzak benne, nem mintha nem tenném.

-Izgatott vagy?- mosolygott rám.
-Igen.. már szeretnék az új Házunkban lenni.- megálltam és egy csókot adtam neki.

Végre elértük házamat, mindenütt dobozok voltak, már indulásra készen álltam. Lucassal leüntünk a kanapéra és elkezdtünk Tv-ni. Szorosan hozzá bújtam, mint egy kiscica. A melegsége eltüntette idességemet. Holnaptól már mindig ezt a melegséget fogom érezni ....

-Akiya, arra gondoltam hogy este 7-8 fele elmehetnénk bulizni, hogy megünnepeljük az új házunkat.- fordult felém.

-Háát nem tudom... tudod hogy nem bírom az italt, meg a nagy tömegeket sem nagyon.- belefúrtam fejem mellkasába.

-Nahh most az egyszer, vigyázni fogok rád hogy ne rúgj be. És a többi emberrel nem kell foglalkoznod mert igazából nem olyan helyre akartalak vinni téged.- fejemre nyomott egy puszit.

-Jó.. mehetünk. De le ne merd venni a szemed rólam. Nem akarlak elveszíteni...- egy kisebbet kuncogott, majd felemelte fejem és egy csókot kaptam tőle.

~7:30~

Lucas ment elöl én meg kezét fogva mentem utánna. Egy csomót metróztunk meg buszoztunk, mígnem végre elértük úti célunkat. Kívülről nem tünt többnek mint egy átlagos szálloda, de belülről már sokkal több volt.

Mindenhol fiúk, meg pár lány volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mindenhol fiúk, meg pár lány volt.
Valami lágy, már azt mondanám hogy buzis zene ment. Most már kezdem sejteni hogy mi ez a hely. Lucas egy könnyed mosolyt küldött felém, hogy nem kell félnem, csak kövessem.
Szorosan mögötte mentem. Majd elértünk egy elég gyanús férfihoz.

-Congrand névre volt egy szoba foglalás.- fordult Lucas a férfihez.
-25.ös szoba. Emeletre felmennek, majd jobbra fordulnak.- vigyorgott ránk perverzül. Pfuu.. de kiráz tőle a hideg.

Úgy is tettünk ahogyan mondta. Követtük az utasítást. Míg sétáltunk a hosszú folyosón, egy picit kérdezgettem Lucast.

-Öhmm... Lucas, mi ez a hely?-

-Nyugi. Majd meglátod.- kezével összeborzolta szőkés hajam.

-Megérkeztünk.- nyitotta ki az ajtót amire a '25'-ös számot festették.

Bementem, körülnéztem. Mivel kívül nem volt semmi így beljebb mentem.
A szoba közepén egy hatalmas ágy állt, mellette a falakon felakasztva mindenféle játékszerek. Nem hittem volna, hogy Lucas az ilyeneket is szereti. Egy kicsit lefagytam.
Majd megéreztem Lucas fogait a nyakamon. Jobb oldalt szívogatta, míg én bal vállára hajtottam fejem.

-Gondoltam lehetnénk egy kicsit vadabbak is (:3) - mormolta fülembe, amitől teljesen kirázott a hideg.

Még mindig nem szakadt le nyakamról. Bal kezét levezette nadrágomhoz, majd lehúzta a cipzárt és megfogta tagomat.

-Ahh.. Lucas~ nyögdécseltem neki.

Egy kicsit abbahagyta a maszírozást és elment ahoz a falhoz ahol a játékok voltak. Levett egy kötelett majd felém jött. Én ott álltam előtte áló farokkal, miközben néztem hogy mit csinál.
A kötelet letette az ágyra, majd felém jött. Lassan levette polómat miközben egyfolytában csókokkal bombázott.

Megkapaszkodtam válába. Nyelvével egész hasamat benyálazta, majd mellbimbómmal kezdett el játszani.
Ez a tevékenység mindig nyögéseket vált ki belőlem, amit persze Lucas szerettel hallgat. Elkezdett közeledni gatyámhoz, amit persze le is húzott aztán. Most kivételesen nem vett szájába, hanem megfogta könnyű testemet és lerakott az ágyra.

A kötéllel összekötötte kezem, majd az ágyhoz. A lábamat is összekötötte amit a fejem felett lévő vas karikába fűzőtt, így felhúzva lábamat. Lucas levette felsőjét és egy kisebb rózsaszín gömb szerűséget hozott. Az egyiket letapasztotta mellbimbómhoz, majd bekapcsolta.. akkor jöttem rá hogy egy vibrátor volt.

-Ahhh... nghh... Luc..-

Lucas csak ott térdelt az ágyon és nézte a reakcióimat. Hozott egy öv szerűséget aminek a közepén egy gömb volt. A gömböt belerakta számba, majd hátul összekötötte.
Így mostmár nyögni sem tudok nagyon, csak folyt a nyálam a szám szélén. Még egy játékot hozott... nem unja már?? Egy hosszabb dolgot amit meg a fenekembe nyomott.. egyből az egészet !!

-AHHH...- könnyek szökte szemembe.

Miközben Lucas csak nézett engem, ő magát elégítette ki. Sokkal jobb lenne ha ő lenne bennem. De hiába várok erre nem közeledik felém. Kezdem elveszíteni fejem, sajnos nagyon jó érzés volt az amit velem csinált.
Mind a két vibrátort felhúzta maxra és ettől egyböl elélveztem.

Majd levette rólam mindegyiket, elkötözött és a számról is levette azt az izét. Végén már nem figyeltem Lucasra, de ahogyan észrevettem ő is elélvezett. Sokkolt a dolog amit velem tett így összegömböjödve ültem az ágy sarkában. Ez most egyáltalán nem hiányzott nekem, igaz jó érzés volt, de én Lucassal akarom csinálni.

-Ehhz most mirhhe volt jhhó?- még mindig sírtam. Mindenem sajgott.

-Kíváncsi voltam, hogy mennyire szeretsz engem vagy csak a játékoktól is ugyan olyan lesz neked a szex.- huh.. miért kell ennyire hülyének lennie? És így túl bonyolítania??

-Hülye... ezt már egyszer mondtam.. szipp .. hogy csak meg kéne beszélnünk. Miközben velem tetted ezt, egyfolytában arra gondoltam hogy jobban szeretném ha te csinálnád.. és te lennél bennem.-

Lucast is mostmár a sírás kerülgette.
Egy kis pír ült arcára, majd mellém ült és szorosan átölelte remegő testem.

-Annyira sajnálom, olyan hülye voltam. Ígérem több ilyet nem fogok veled csinálni.- és végül neki is kijött a patak a szeméből.

Még szerencséje van hogy szeretem és hogy megbocsáltok neki. De ha még egyszer ilyen hülye lesz akkor fejen vágom. Lucas segített letisztítani engem majd összebújtunk az ágyon és elaludtunk.


Szerelem első látásra  {Yaoi, befejezett }Where stories live. Discover now