Sziasztok ^-^ előre szólnék hogy a képek nem pont a párosomhoz fognak 'tartozni' csak unom hogy nincs kép :'D mindig megpróbálok a részhez megfelelő képet keresni.
Szóval bocsi de nem Akiya és Lucas képeket fogok hozni :c de most vissza a történethez.Nem tudom hány óra lehet, de valószínű hogy kora reggel van.
Az ablakon szem vakítóan süt be a nap. Várjunk csak.. hol vagyok??
Felültem az ágyban (?), majd megtöröltem szemem.-JIáHh!! - egy hatalmasat ugrottam és leestem a földre. Fájó fenékkel próbáltam valahogy felállni.
Nem hittem szemeimnek amikor megpillantottam Lucast a hatalmas francia ágyon, ahol az előbb én is feküdtem. Végig néztem kipirosodott arcán. Barna haja össze-vissza lógott gyönyörű szemeibe.
Szája félig mosolyra húzva. Olyan kis aranyosan aludt. Körbe néztem a szobában, de nem láttam semmi érdekes dolgot.
Aztán magamra néztem. M-miért vagyok félmesztelen?? Semmire sem emlékszem az a csók után.. l-lehet hogy alkoholos volt az az ital??
Ohh.. remélem hogy nem csináltunk semmi hülyeséget.-Nghh... Áhh - ásított fel Lucas még félálomban.
Én próbáltam minnél jobban csöndben maradni. Lábaim megint elkezdtek remegni miközben néztem Lucast.
-O~ohh jó reggelt Akiya ~
-Jó reggelt?? Mi történt tegnap este Lucas? Miért vagyok félmesztelen??
És miért feküdtem melletted egy francia ágyon? - bombáztam kérdésekkel dühösen.-Hé, nyugi.. mindent elfogok mondani.
Csak kérlek ne kibálj így kora reggel.--Jó, bocsi. Nah kezdheted a mesét! - mondtam türelmetlenülm
Lassan vissza ültem az ágyra, persze hagytam egy elég nagy helyet kettönk közt.-Megpróbálom valahogy rövidre fogni. Szóval tegnap amikor kijöttünk a szobából, te elmentél inni.
Elfelejtettem említeni hogy az ital alkoholos volt. Gondolom nem nagyon bírod az ilyesmit, mert eléggé megártott neked. - ohh basszus.
-Szerencsére mire nagyon beindultál volna, addigra a többiek már elmentek- mesélt miközben egyre közelebb jött - Elkezdtél táncolni majd levedted a polód. - erre aranyosan elpirosodott - Majd később elhánytad magad, ezért felvettelek és leraktalak az ágyamra, hogy tudj valamennyit pihenni, majd elaludtál--Értem.. mostmár nagyjából megértettem a történteket. De azt még elárulnád hogy te miért vagy félmesztelen? - kérdeztem miközben végig néztem csupasz felső testén.
-Végül én is nagyon elfáradtam és mivel ez az én ágyam így ide feküdtem. Meg én mindig poló nélkül alszom. Ez az egyik ilyen hóbortom. De a szívemre esküszöm hogy semmi rosszat nem tettem veled. -
Nem tudom hogy mit kéne válaszolnom neki. Csak remélni tudom hogy megbízhatok a szavaiban. A szobára több perces csend ült.
A csendet Lucas hangja szakította meg.-K~kérsz reggelit? - kérdezte megilletődve.
-Öhömm.. -
YOU ARE READING
Szerelem első látásra {Yaoi, befejezett }
Romance!! EZ VOLT A LEGELSŐ TÖRTÉNETEM, így előre sajnálom a rossz helyesírást, a rövid részeket és az esetenként kapható cringe faktort. De ha így is el szeretnéd olvasni, akkor hajrá ;) !!