Sziasztok ^-^
Bocsánat hogy az előző rész olyan rossz lett :c remélem ez már valamennyivel élvezhetőbb lesz.~Lucas szemszöge ~
Sietve kirohantam az ajtón és elindultam a megálló fele. Amikor megérkezett a metró, felszálltam, és idegesen leültem.
'Csak bocsásson meg nekem' gondoltam magamban. Tényleg nem akarom elveszíteni.~Akiya szemszöge ~
Mérgesen kinyítottam az ajtót, majd hangosan becsaptam magam mögött. Körbe néztem, de 'meglepően' a szüleim megint nem voltak itthon. Fellépcsőztem és bementem szobámba. Azért hogy a gondolataimat egy picit eltereljem elkezdtem játszani kedvenc játékommal, Attack on Titan: Wings of Freedommal (megj; nekem is megvan és kedvencem :3) . Amint befejeztem egy küldetést, beugrottam az ágyamba.
Megpróbáltam logikusan gondolkozni arról amit Lucas mondott. De ez nem igazán jött össze nekem. Arcomat belenyomtam párnámba és próbáltam valahogy elaludni. Mire nagyjából már aludtam volna, hallottam hogy valaki csönget az ajtómnál. Kurvára megijedtem, főleg hogy a csengő kibaszottul hangos. Biztonság kedvéért először az ablakomon néztem ki.
Mit keress itt Lucas?? Nem akarom látni a hülye fejét.
-Akiya !! Akiya !! - hallatszott lentről mérges hangja.
Én még mindig nem akartam lemenni hozzá, csak lecsúsztam ablakom mellett a földre. Kezeimmel átkaroltam lábamat és fejemet is behajtottam közéjük. Próbáltam kizárni a fejemből minden zajt amit Lucas keltett. De csak nem tágított az ajtómtól. Egyfolytában kiabált és örült módjára csöngetett.
Végül beadtam a derekam és szépen nyugodtan lesétáltam. Az ajtót résnyire kinyítottam és álmosan kinéztem rajta.
-Akiya muszáj beszélnünk ! Engedj be kérlek. - egyre jobban nyomta beljebb az ajtót.
-Menj innen ! Nem akarlak látni ..-
Mondtam egy kicsit unott hangon.Hirtelen tiszta erőből belökte az ajtót így én a lendülettől hátra estem. Az ijedségtől rögtön felugrottam és elkezdtem felfele futni a szobám fele.
Nagyon ilyesztő ahogyan még mindig csak követt és a nevemet mondja folyamatosan. Majd amikor végre elértem a szobábam azt hittem hogy megmenekültem, de tévedtem.Lucas nagyon gyors volt és elkapott.
Ledobott a hátamra az ágyamra.
Fölém mászott miközben kezével az enyéimet fogta össze a fejem felett.
A másik kezével kioldotta övét és azzal összekötötte kezeimet.-Hé !! Ideg beteg állat, engedj el !! -
-Nem amíg nem hallgatsz meg engem.-Lucas teljes súlyával ráült csípömre.
Majd elkezdte mondani már megint a mesélyét.-Airi vagyis a lány akivel láttál engem, az csak egy kurva. Nem jelent nekem semmit. Csam nem tudtam hogy hogyan érzel irántam és magamhoz már elégszer nyúltam. Így "rendeltem" egy lányt és vele idönként lefeküdtem amikor felizgattál az iskolában. - nagyot nyeltem, soha sem hittem hogy Lucas ilyeneket csinált... főleg azt nem hogy miattam.
-Aztán a partin is, a szobában. Ott tényleg alig tudtam magam vissza fogni. Ha te tudnád hogy mennyire fel akartalak falni akkor...-És akkor miért nem beszéltél velem ?!
Ugyan így éreztem, érzek. Hülye !
Csak meg kellett volna beszélnünk, annyira hülye vagy !! Nem vetted észre az iskolában hogy milyen piros leszek melletted?? - ordítottam le fejét a sírógörcsöm közepén. Lucas csak tágra nyílt szemekkel nézett rám.-Akkor ez... ez azt jelenti hogy..?- mondandóját nem tudta befejezni mert felültem és egy érzéki csókot adtam neki. Megszakítottam, az összekötözött kezemet áthajtottam feje felett és átkaroltam nyakát. Majd egy újabb csókot adtam neki. Lágyan megharapta alsó ajkam és engedtem neki hogy nyelvét bevezesse számba.
Egy elég hosszú nyelv csatába kezdtünk, amit Lucas nyert meg.
Ez a fiú tényleg tud csókolni...
Sajnos csókunknak a levegő hiány vetett véget. Lucas lassan visszafektetett hátamra.-Biztos szeretnéd? - kérdezte aggódoan.
-Erre várok mióta megláttalak ~ egy kis mosolyra húztam a számat.Lucasnak felcsillant szeme és rögtön nyakamra vetette magát.
-Aucs.. - nyögtem fel amikor megtalálta azt a pontot amit egyszer megharapott.
Vette a lapot és inkább lefele kezdett el menni. Két kezét végighúzta polómon, majd amikor a végéhez ért felhúzta azt. Nyelvével elkezdte kényeztetni egyik mellbimbómat.
Míg a másikkal a gatyámban matatott.
Amikor már mindenhol beterített puszikkal, elkezdte nadrágomat lehúzni. Boxeremen keresztül elkezdte simogatni már így is kemény tagomat.Fogával megfogta boxerem tetejét majd lehúzta azt. Mostmár teljesen mesztelen voltam előtte...
Kezébe vett, egy puszit nyomott farkam tetejére, majd az egészett a szájába vette. Minden egyes mozdulattal egy újabb és újabb nyögést váltott ki belőlem.
Majd kezével is elkezdte a mozdulat sort követni, mire elélveztem szájában. Lenyelte, majd ő is elkezdtett levetkőzni.Felhúzta polóját majd gatyáját ledobta magáról. Elhelyezkedett bejáratomhoz és először csak egyik újját nyomta belém, majd követte a második és a harmadik is.
-Ahh... Lucas ~ kérlek .. én téged akarlahhk magamban ~ kértem mire kihúzta az összes újját.
Megfogta tagját majd elhelyezte bejáratomhoz... és belém nyomta.
Egy jó darabig csak ült és várta hogy megszokjam hosszát. Egy kisebb nyögéssel jeleztem hogy elkezdthet bennem mozogni. Nem habozott.
El sem hiszem hogy tényleg itt van és csináljuk *--* (a jelet mindenkép oda kellett raknom :'D)Még egy nagyot lökött és egyszerre eléveztünk. Lucas letakarított minket majd mellém feküdt.
-Szeretlek Akiya ~ mondta suttogva.
-Szeretlek - mondtam miközben arcomat belefúrtam mellkasába és így is aludtunk el.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem első látásra {Yaoi, befejezett }
Romance!! EZ VOLT A LEGELSŐ TÖRTÉNETEM, így előre sajnálom a rossz helyesírást, a rövid részeket és az esetenként kapható cringe faktort. De ha így is el szeretnéd olvasni, akkor hajrá ;) !!