-9-

2.7K 213 41
                                    

Amikor ránéztem Lucasra láttam hogy ő is eléggé meg volt hökkenve. Nem tudom hogy mit kéne csinálnom, csak döbbenten ültem a padlon.

-Hé srácok! Mennyetek be..-

Lucas lassan elindult a szoba fele.
Én még mindig nem tudtam megmozdulni csak magam elé bámultam.

Gondolat menetemből egy kéz a vállamon ébresztett ki. Felhúztak a földről, majd belöktek a szobába Lucas mellé.

A lendülettől hirtelen belekapaszkodtam Lucas ingjébe.
A kezeim lefagytak ott ahol megfogtam. Fejemen éreztem meleg leheletét. Közelségétől egyre jobban piros lettem. El akartam futni, de nem tudtam (mekkora felfedezés :p). Egész végig a földet és a lábát néztem.
Kezeim elkezdtek remegni.

Meleg kezeket éreztem államon amik felemelték tekintetem. Addig emelte  fejemet amíg egyenesen nem néztem gyönyörű szemeibe. Egy darabig csak álltunk némán és egymás szemei közt fürkésztünk.

Teljes szívemből kívántam hogy ne teljen le a 10 perc. Lucas fejével felém közeledett majd puha ajkait az enyéimhez nyomta. Lágyan csókolt engem mégis falta puha párnácskáimat. Óvatosan megharapta alsó ajkam és 'belépést' kért számba.

Egy kicsit gondolkoztam, majd engedtem neki. Nyelvével minden egyes helyet megízlelt.

-Nghh..- nyögtem neki, hogy nincs már levegőm.

Egyből vette a lapot és hagyta hogy vissza nyerjem levegőhiányom. Amíg én kapkodtam a levegőt ő nem lustálkodott. Közelebb húzott magához és nyakamat vette célpontba. Végig szívogatta és puszilgatta a nyakam.

-Hé Lucas ~ Ha ezt í-így folytatod akkor olyan feltünő lesz hogy
m-mindenki látni fogja..-

-Hadd lássák csak~
-AHh- Lucas egy hatalmasat harapott nyakamba. Éreztem hogy még vérem is kicsordult.

-9 perc eltelt ! - kiabált kintről a többiek.

-Maradj itt estére Akiya, kérlek-
Mondta Lucas szenvedéllyel hangjában.

Én csak egyet bolíntottam neki mire szája mosolyra húzodott. Egyáltalán nincs szerencsém. A nyakam vérzik és tele van foltokkal. Estére itt maradok Lucásnál és ki tudja hogy a többiem mikor mennek el. Egy biztos ezt az időt álló farokkal kell valahogy kibírnom.

Lucas még egy puszit nyomott homlokomra, majd kinyította az ajtót és kilépett rajta. Úgy viselkedet mintha semmi sem történt volna.

-Nah, megvolt? ~ kérdezte Shion gúnyosan.

-Csak nézz Akiyára.. - hallatszott Lucastól.

Lassan én is kijöttem. Hajam össze-vissza állt. Nyakam tele volt foltokkal. Lábam remegett és próbáltam valahogy úgy járni, hogy ne lássák merevedésemet. De ez lehetetlen volt.

A társaság nem szólt semmit csak próbálták visszatartani a röhögőgörcsöt. Próbáltam nem rájuk figyelni, inkább elmentem enni meg inni.

Sziasztok ^-^
Yeay hoszzú rész :3
Remélem tetszett, bocsánat ha volt benne írási hiba 😋

Szerelem első látásra  {Yaoi, befejezett }Where stories live. Discover now