Εμείς

140 23 20
                                    


Jungkook

Μετά την έντονη συζήτηση μου με την Έρικα πήγα στον J-Hope για να ξεσκάσω. Έπρεπε να ηρεμήσω τον εαυτό μου. Αυτή η γυναίκα με φέρνει στα όρια μου! Δυστυχώς δεν έπιασε. Χρειαζόμουν κάτι πιο δυνατό από μιά συζήτηση με τον Hobi. Οπότε αποφάσισα να πάω στην επάνω αίθουσα, να χορέψω. Ίσως αυτό να με βοηθούσε να δαμάσω τον θυμό μου. Είχα ξεχάσει ότι αυτή την αίθουσα την χρησιμοποιούσαν περισσότερο οι Roulettes με αποτέλεσμα να μην προσέξω ότι ήταν ήδη κατειλημμένη. Παρόλα αυτά ήταν σκοτεινή. Όποιος ήταν μέσα δεν άναψε τα φώτα. Όταν πλησίασα λίγο άκουσα κάποιον να κλαίει. "Απλώς πονάει...πονάει πολύ!" Η φωνή της κοπέλας λύγισε. Ένα τράβηγμα ένιωσα στην καρδιά μου. Ποιά είναι αυτή η κοπέλα και γιατί είναι λυπημένη; Ένιωσα μία επιθυμία να τρέξω δίπλα της και να την αγκαλιάσω, να της προσφέρω παρηγοριά αλλά κρατήθηκα. Άνοιξα ελάχιστα την πόρτα για να δω αν την ξέρω και τότε αντίκρισα...Αυτήν...Ήταν η Έρικα και δίπλα της καθόταν ο Taehyung. Η επιθυμία μου να βοηθήσω πέταξε από το παράθυρο με το που έπεσε το βλέμμα μου πάνω της. Ο θυμός μου σιγόβραζε ξανά από την αρχή. "Μην επηρεάζεσαι με κάθε τι που λέει! Πλάκα σου κάνει! Και σε εμάς το κάνει αυτό!" Η φωνή του Taehyung ήχησε σε ολόκληρη την αίθουσα. Χμμμ προσπαθεί να την ηρεμήσει. Έγιναν πολύ καλοί φίλοι...Δεν ξέρω πως να νιώσω για αυτό. Φαίνεται ενδιαφέρον, λέω να κάτσω για λίγο. Σκέφτηκα πονηρά. Ίσως του αποκαλύψει κάτι ντροπιαστικό που μπορώ αργότερα να το χρησημοποιήσω εναντίον της... Αλλά δεν περίμενα τα επόμενα λόγια της.

"Δεν είναι τόσο απλό. Είναι ο bias μου!"...Δεν ήξερα τι να σκεφτώ. Το μυαλό μου άδειασε. Μόλις την άκουσα να το λέει αυτό, για λίγο πάγωσαν όλα γύρω μου. Η καρδιά μου χτύπησε δυνατότερα για μιά στιγμή. ΌΧΙ. Δεν θα την αφήσω να το κάνει αυτό. Συγκεντρώθηκα πίσω στη συζήτηση και έβαλα σε τάξη τις σκέψεις μου. Εσύ και άλλες τόσες... Προσπάθησα να ηρεμίσω την ανήμερη καρδιά μου αλλά δεν μπόρεσα να πιάσω το επόμενο κομμάτι της συζήτησης. Άκουσα μόνο "...νιώθω σα να πνίγομαι..." πριν πέσει η απόλυτη ησυχία. Δεν έχεις την παραμικρή ιδέα...

Με αυτό έφυγα από εκεί όσο πιο γρήγορα μπορούσα πριν καταλάβουν ότι παρακολουθούνταν. Μετά την σημερινή μέρα χρειάζομαι ένα χαλαρωτικό ντούζ. Μόλις μπήκα στο διαμέρισμα χάρηκα που δεν βρήκα κανέναν. Φαίνεται όλοι έχουν κάτι να κάνουν. Μπήκα κατευθείαν στο ντούζ και άφησα το καυτό νερό να πέσει πάνω μου. Κλείνοντας τα μάτια άφησα το νερό να ξεπλύνει όλες μου τις ανησυχίες.

Crushed By My Crush (Greek Edition)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora