2. Park

7.4K 294 20
                                    

Petak.
Već sam 5 dana u ovoj školi. Samo
sam se sa Sarom zbližila jer obje
treniramo odbojku i to u istom
klubu. Idobra je cura. Nije baš
otvorena, ali ok.
Pričala mi je o svoje prve dvije
godine u ovoj školi. Rekla je da su
ju Queen Bee's zlostavljale jer se
nije uklapala, i da su Marko i
Bruno uvijek bili s njima, te da su
ju i oni napadali. Oni su meni od
početka bili sumnjivi. No kako
onda može sjediti sa Markom?

(...)

Došla sam doma nakon stvarno
dosadnog dana. Mama me napala
s vrata.
"Ej, kako je bilo u školi?
Nego moram te zamolit za nešto,
ako nije problem, znaš našu
susjedu? E pa ona ima malog sina, znaš,upoznali smo se svi i ona radi danas popodne pa sam joj ja rekla da bi ti mogla njezinog sina odvest malo u šetnju u park, ipak je petak pa valjda pretpostavljam da nemaš što radit, molim te"
Wow ovo je rekla brzinom
Svijetlosti. Nikad nisam čula da
ovako priča. Kao da se boji
nečega.
"Ma nema problema. Ionako
nemam šta radit danas, a i dobro
bi došlo da malo upoznam grad."

"Uhhhh super. Idem javit Magdaleni . I napravila sam ti ručak, pa ti kad budeš spremna samo odi tamo do njih. Ona ide radit za pola sata."

Magdalena je naša draga susjeda koja ima sina od 4 godine, Franka. Upoznali smo se ovo ljeto kad smo se preselili ovdje. Uvijek bi dolazio kod nas sa dvjema puškama i tražio bi mene da se idemo igrati. Ja to naravno nisam mogla odbit, jer je stvarno presladak. Još kad obuče nekakvu ratnu odoru i napravi dvije crte ispod očiju da izgleda opako. Taj će mali bit zavodnik jednog dana. Čak mi je i pričao o svojoj najboljoj prijateljici iz vrtića.

Nakon što sam ručala i presvukla se, otišla sam do susjede i tražila Franka. On je odmah istrčao kad je čuo svoje ime.Uzeo je moju ruku i počeo me vući. Strašno dijete.

Išli smo polako prema parku s obzirom na to da nam nije bio daleko od kuća. Cijelim putem mi je pričao svoje dogodovštine iz vrtića. Kako mu ne dosadi?

U parku je vidio neku curicu i šapnuo mi:" To je Masa, ona ide sa mnom u vutic" još nije dovljno dobro znao pričati, ne znam je l' to bilo čudno jer ipak ima 4 godine.

"Aaaaa to je Maša hahah, oćeš ići kod nje?"
"Mogu Ii?"

"Naravno ahaha oćeš da ja idem s tobom?"

"Ne moras, sam cu" i namignuo mi je. Vidi ti malog hahaha.

Išla sam sjest na neku klupu. Prošla sam kraj neke klupe oko koje je bilo par cura. Na klupi je sjedio neki dečko i neka cura u njegovom krilu. Kad sam malo bolje pogledala, primjetila sam da je to Marko Kralj a.k.a mr. Savršeni.

Vjerojatno mu je jedna cura za prijepodne, jedna za podne, pa za poslijepodne, pa navecer. No, nije me briga.

Cura u njegovom krilu se zaderala:" Tinaa" i onda sam shvatila da je to ona glavna Queen Bee. Možda me htjela učinit ljubomornom. Ahh gdje bi ja bila kad bi me bilo briga za svaku budalu oko mene?!

Njezine ruke oko njegovog vrata, njegove na njezinim leđima. Malo prenisko. To čak nisu ni leda više.

"Zašto si sama u parku? Budi s nama ovdje" imala je neki creepy osmijeh. Marko mi se nasmijao, ali ne onako ljupko, nego kao da ieli da mu ja budem nova za jednu noé. Taman posla.

Queen Bee je rekla:" Jao vidi čak i Markova sestra ima dečka, samo ti jadna sama." Wohooo šta je sad ovo.

"Maša je tvoja sestra?" Pitala sam Marka. "Da, otkud znaš kak se zove?"

"Ovdje sam sa Frankom, onim malim koji je sa Mašom." Nasmijala sam se.

"Već imaš sina? Pa s kolko si ga rodila?" Čemu to?

"Wtf? Samo ga čuvam, nije moj." "Aham.." pogledala je u pod i nešto promrmljala i svi su se počeli smijati, no ja nisam čula što je rekla. Samo sam se okrenulai otišla.

"Ej stani, nisam tako mislila" rekla je Queen Bee.

"Ionako te nisam čula, ali nije mi zanimljivo u vašem društvu." Marko se ubacio:" Dodi do mene doma večeras pa će ti bit zanimljivo" namignuo mi je.

Queen Bee je rekla:"Aloo malii" i gurala mu je svoje grudi u nos iako je bila ravna k'o daska pa je to bilo smiješno. A ja nisam suzdržavala smijeh.

Nakon 10-ak minuta svadanja (doslovno) sa Markovim curicama i samim Markom, one su otišle. Imale su posla. Možda nova mušterija. Ja sam otišla na klupu na kojoj sam sjedila na početku i Marko je došao do mene.

Šta on sad hoće?

He's no goodWhere stories live. Discover now