Zima.
Već je polovica 12. mjeseca i sve ide dobro, što se tiče škole. Fiziku guram kako tako, a sve ostalo nije toliko teško.
Teško je pokušavat' pričat' sa prijateljem i susretat ga na hodniku i u učionici, ali te on konstantno ignorira, a sve što ti pokušavaš je biti dobar prijatelj, je l' to toliko teško za shvatit'?Od onog dana me Marko ignorira. Od onog dana, odnosno večeri kad mi je sve rekao. Zašto? Ubija me to pitanje.
Ulazila sam u učionicu povijesti zajedno sa Sarom. Sjela sam kod Bruna, a ispred mene je bio Marko.
Za malo manje od tjedan dana su praznici i ja ne mogu dočekati više. Preko praznika ću najvjerojatnije ići doma u Rijeku, ali samo par dana. Jedva čekam maknuti se odavde.
"Imat' će te zadatke u parovima preko praznika. Možete napraviti plakate, prezentacije preko kompjutera, referate.. bilo što vezano uz temu koju će te dobiti. Ta će vam ocjena biti važna za kraj godine pa se potrudite." rekla je profesorica.
"Parovi po klupama ili?" Pitala je cura iz prve klupe.
"Pa, pošto se uvijek ljutite kad ste po klupama, danas će te si sami birati partnere--" svi su se počeli gledati međusobno i okretati, pretpostavljam da znaju već tko će im biti partner."Partnere će te izabrati tako što će te izvući imena iz ove kutije." What? Je l' ona ozbiljna??
"Prvo ću ja izvući 13 osoba i onda će svako od njih doći ovdje i izvlačiti svog partnera." Koje fix ideje eee.
"Kaj ak' nam se ne sviđa naš partner?" Marko se javio.
"Pa morat' će te ga pretrpit, žao mi je, a i naučit' će te dosta o sebi i svojim partnerima."Izvukla je prvu osobu. Filip. On je došao tamo ispred i izvukao Alena. Koliko sam čula iz priča, oni se baš i ne vole. Tko zna što će tu biti.
Onda je izvukla Ninu, a Nina je Kristijana, pa onda tako još njih dosta i izvukla je Marka. On se dovukao do nje i izvukao papir iz te kutije.
"Tina Mar--" zašutio je, dignuo glavu s papira i pogledao mene. Imala sam osmijeh od uha do uha. Bila sam sretna jer ću napokon moć' pričat' s njim, ništa više, da ne bi bilo zabune.Naslonio se rukom na stol od profesorice i pitao:" Mogu zamijenit partnere s nekim?" Čemu to? Šta sam mu ja napravila pa me mrzi?
"Ne možeš. Morate biti tim, a sad na svoje mjesto."
Sjeo je na svoje mjesto i okrenuo se prema meni:" Gle, ja ću napravit svoj dio posla, a ti napravi svoj. Preko poruke se možemo dogovorit 'ko će kaj radit i to je to, ne moramo se vidjet. Svi sretni. Ok?""Moli-" zvono me prekinulo. On je izjurio iz razreda i ja za njim. On je već bio na skoro pola hodnika pa sam i potrčala za njim. Bome je brz. Upirala sam mu prstom u rame da me skuži dok sam hodala istim tempom kao i on, ali ne žalim se, ima dobru bicu.
"Marko, Marko, Marko, Marko..." i tako još sto puta dok se napokon nije okrenuo prema meni i zaderao mi se u lice:" Šta je??"
"Meni ništa, šta je tebi bolje pitanje?"
"Gle Tina, ako se želiš natezat sa nekim, molim te nađi nekog drugog, jer se meni stvarno ne da."
"Čemu to sve? Šta me ignoriraš bez veze? Možemo popričat?"
"Ajde reci srećo, kaj te muči?" rekao je sav iziritiran.
"Je l' mogu znat zašto me ignoriraš zadnja dva mjeseca?"Gledao je oko sebe par trenutaka i onda me povukao za sobom u neku prostoriju kraj wc-a. Neka skučena u kojoj su bile metle i zatvorio je vrata.
"Šta te sad sram sa mnom pričat? Oću ti uništit reputaciju?" rekla sam mu. Bili smo skroz blizu jedno drugom."Ne, ali samo..." i onda je zašutio i pogledao u stranu.
"Samo šta?" rekla sam mu.
"Samo, ne treba me nitko sažaljevat."
"Molim?"
"Ok, priznajem, ignorirao sam te i užasno glupo se osjećam jer si ti stvarno najbolji prijatelj kojeg čovjek može poželjet' i znam da se mogu uvijek oslonit' na tebe i hvala ti na tome, ali ne treba me nitko sažaljevat. Zato i jesam takozvani playboy. Od tog dana sam naučio ne vezat se za nikoga onako. I nemam puno prijatelja osim Bruna, i nadam se tebe. A ignorirao sam te zato kaj je teško ne vezat se za tebe."(...)
Nakon našeg razgovora u malenoj prostoriji, obećao mi je da će mi se iskupiti McDonald's-om. Ok, počinje mi se sviđat. Ali samo kao stvarno dobar prijatelj.
Bio je petak, dan prije badnjaka. Trening danas nismo imali, pa me Marko odveo u McDonald's. Nije spoj, ni ništa takvo, kao što rekoh samo iskupljenje za ignoriranje.Nakon prežderavanja i bezveznih priča, izašli smo vani, prošetati Zagrebačkim adventom. Ali kraj vrata su stajala tri lika i neka cura. Bili su mi užasno poznati, barem koliko sam uspjela vidjeti.
"Oooo Tina." rekao je ovaj prvi. Taj glas. To može biti samo.. ne, ne.. ne, NE!!!!!!
"Bok Nikola, otkud ti ovdje?"Nikola. Moj bivši dečko. Kreten. Smeće. Užas. Uggghhhhhh. Znate, onaj otkad sam imala 15. Frendica mi ga je namjestila,odnosno bivša frendica koja se upravo vješa o' Nikolin vrat i nosi minicu na temperaturi od 3 stupnja. A dok smo bili u vezi on je u početku bio dobar, no onda je postao gori playboy od Marka. I onda sam ga ja ostavila pa je on bio totalni creep i uhodio me, uglavnom užas živi.
"Pa evo ništa došli i mi malo na advent, a vidim ti ne čekaš." rekao je i odmjerio Marka, kao da se želi tuć s njim.
"Molim?"
"Pa vidim ti i o-"
"Aaaa da da ovo vam je moj dečko Marko." Pogledala sam Marka blijedim pogledom i približila mu se, stavila sam mu ruku na leđa i dala znak tupim pogledom da se drži scenarija."Aaa da, ovaj ja sam Tinin dečko. Marko, drago mi je."
Moja bivša frendica a.k.a. Gabrijela. I ona je isto užasna."Gabrijela, drago mi je, ali možeš me zvati Gabi ahahm." uvaljivala mu se, a ja sam Marka privukla još više k sebi.
"Ammm da, ovaj, mi sad stvarno moramo ići, drago mi je šta sam vas vidjela. Bok."Povukla sam Marka dok smo još stajali napola zagrljeni.
"Kaj je to bilo? Hahaha"
"To je moj bivši dečko, Nikola, kreten, a ono je bila Gabrijela, moja bivša prijateljica, a ona dva mutava su im banda. I hvala"
"Za kaj?"
"Jer si mi pomogao, znaš ono, da ne bi bilo da sam jadna jer nemam dečka u metropoli, bar su mi tako uvijek govorili."
"Ajooj može ovako uvijek bit, nije problem."
"Ok aj ne pretjeruj hahaha"
"A zašto te briga šta drugi misle?"
"Pa nije, ali on je mene uvijek činio ljubomornom pa eto mu, milo za drago."
"Al na njemu je bila Gabrijela..."
"Znam. Ona je takva sa svima. Čak se i tebi upucavala."
"Molim? Hahahahah"
"E aj ne pravi se ahhaha."Minute šutnje dok je oko nas odzvanjala glazba sa glavnog Zagrebačkog trga.
"Možemo napravit zadatak iz povijesti zajedno ako želiš."
"Stvarno? Ma ne želim ti smetat joj."
"Ti mi ne možeš smetat"I nakon tih slatkih razgovora, ne znam šta bi napravila. On kad je sam sa mnom, tako je dobar i ahh ne znam šta sve ne, a kad smo u društu, zna bit pravo govno. To je tužno. Sve se ovo brzo dogodilo i ne znam kako da reagiram kad kaže tipa Ti mi ne možeš smetat mislim svi bi pali na njega. Ne kažem da sam pala. Ne još.
_______________
(A/N)
Vote i comment ako vam se sviđa😀❤🙈
Ovo mi je zapravo palo na pamet u zubarskoj stolici, pa ono, super je ispalo kako sam ja mislila da ce ispast😂 poz✌
YOU ARE READING
He's no good
Teen Fiction"Da nisam upoznao tebe, bio bih ljut na život, pa ne bih imao ništa, kao ni sada, ali ne bih znao šta je sreća. Zbog tebe se ne osjećam poražen, niti mislim na osvetu. Mislim samo na tebe. Nikada te više neću ostaviti samu, sve što se desi, desit će...