8. Ispravak

5.1K 244 12
                                    

Sjedila sam u dvorani u kojoj se trenutno igrala odbojkaška utakmica. ŽOK Zagreb protiv ŽOK Bilje. Bila sam na tribinama jer nisam bila spremna za utakmicu, mislim noga, znate...

Nakon utakmice sam išla u svlačionicu čestitati svom timu na pobijedi. Tamo je bila i Sara koja me odma zagrila kad me vidjela i rekla da ju pričekam i da idemo na kavu.

***
Pričale smo o nasilju, odnosno onim tučama jučer u školi, onim svađama i tko zna o čemu sve ne. I onda je četvorka ušla u taj kafić. Marko, Bruno ijoš neke dvije cure. Nisu nas ni primjetili, ali mi njih jesmo. Rekla sam Sari da mi je Marko obećao pokazati fiziku, ali poznavajući njega već je zaboravio. Šta pričam, ni ne znam ga?!

Sjedile smo u kafiću do kad sui oni i onda kad su krenuli prema izlazu, htjela sam zaustaviti Marka i pitati kad će mi pokazati fiziku s obzirom na to da je ispravak u ponedjeljak.

Izašle smo vani i povukla sam ga za ruku i on se odma okrenuo.

"Ka'e?"

"Khmm bok Marko-" wtf jesam ja to nervozna? "Ovaaaj, mogu te pitat nešto?"

"Pitaj, samo brzo, Vidiš da sam u poslu" pokazivao je na dvije cure koje su vec’ bile daleko ispred nas, zajedno sa Brunom.

"Amm htjela sam te pitati kad ćeš mi pokazati fiziku, jer je ispravak u ponedjeljak, a danas je subota.." "Neki drugi dan, sad stvarno žurim-"

"Koji drugi dan, halo subota je!!!" Prekinula sam ga.

"E bok, moram ić."

Kreten.

Ali ozbiljno, moram prestat previše vjerovat ljudima. Gdje je onaj slatki Markić od jučer?

još smo Sara ija lutale gradom. Pričala mi je o Marku u protekle zadnje tri godine, koliko ide s njim u razred:" Znaš ti da je on jednom cijeli ravnateljičin ured išarao sprejevima i pobacao je konfete, ali nikad nisu saznali da je to bio on pa mu nisu ništa mogli. Ia znam iz povjerljivih izvora. I jednom je razbio sve prozore u učionici kemije. Čak se i pričalo da je bio sa dvije cure od jednom u ženskom wc-u. I pazi se."

Wow šta mi je sve napričala i još je dodala da to nije ni pola.
"Zašto da se pazim?"
"Pa sa svima je počinjao isto kao i s tobom. Znaš, upoznate se, prema tebi je duša, tretira te k'o oči u glavi, javlja ti se, blablabla, natjera te da padneš na njega i njegov šarm i prije nego se okreneš -bumgotov je s tobom, odnosno, ne javlja ti se više, kolko god se ti trudila da te primjeti i sve to, ali on je prešao na drugu i nije ga briga za tebe, a s drugom će isto kao is tobom. Zato se pazi."

"Hahahaha pa nisam ja tako laka k'o što on misli. Prije će on past na mene, nego ja na njega. "

(...)

Bilo je oko 1 sat ujutro, ponedjeljak i ja sam sjedila u svojoj sobi, gledala videe na YouTube-u, nekog lika koji objašnjava fiziku. Znate kako kažu Snađi se, druže and that's what I did. Hrpa papira je bila ispred mene i oko mene. Sve krivo rješeni zadaci su zgužvani ležali na podu. I tatu sam zvala da mi pomogne, što ije ija sam rekla da shvaćam, pa je on išao rješavati papire sa svog posla.

Nedjelja je prošla u učenju, doslovno nisam digla glavu 5 knjiga. I šalica kave je uvijek bila kraj mene. Odjednom mi je mobitel zavibrirao. Poruka. Ne prepoznajem broj.

ej, mogu sad doc do tebe pokazat ti iiziku? Ako ne spavas?! -Marko

What? Ne znam kako da uopće reagiram na to. Je I' to sad slatko šta me se sjetio il užasno što me se sad sjetio? Možda ga peče grižnja savjest.

Hvala, ali ne hvala, snasla sam se vec. Laku noc -Tina

A daaaj a taman sam dosao ispred tvoje kuce. Pa aj da ti roditelje ne budim, budi srce pa otvori. Ne boj se, ne nosim oruzje, osim.. znas vec - Marko

Odvratan si -Tina

Svi znamo da mi ne mozes odolit. Ajd otvori ljubice -Marko

I ja kao ja, otvorila sam mu i brzo ga stjerala u svoju sobu.

"A sad ti mogu uć u sobu?"

"Pa da mi ne probudiš mamu i tatu. Nemaš ti pojma kakvi su oni kad ih probudiš tako. I mene bi ubili, a kamoli ne tebe."

Nasmijao se. Njemu je očito bilo zabavno, ali meni nije.

"Vidim, ne treba ti pomoć."

Vidio je papire svugdje i približio se mom radnom stolu.

"I ne tre-"

"Ovo ti je krivo" prekinuo me i pokazao prstom na zadatak koji sam upravo riješavala dok on nije  upao.Sakrila sam papir iza leđa i rekla:" Ajde doma, ne želim ti ja podočnjake uzrokovat, kako ćeš onda cure zavodit?"

"A ostat ćemo budi cijelu noć?" Zlobni podsmjeh.

"Ozbiljno? Btw odakle ti moj broj???"

"Raspitivao se malo."

"Ti si creep."

"Ne zaboravi, zgodni creep. Nego daj to 'vamo da ti pomognem."

Umišljena svinja. Uvreda za svinje. Sorry svinje.

"Zašto si dolazio uopće?"
"Pa obećao sam ti."
Sjedili smo na podu moje sobe. Pola 5 ujutro je. Zadnja tri i pol sata je on meni fiziku objašnjavao. Nevjerojatno koliko čovjek ima strpljenja. U jednom trenutku mi je došlo da plačem, što inače nikad ne radim. Dao mi je jedan zadatak da riješim uz riječi:" Ako ovo znaš riješit, onda si sve naučila." I nakon par minuta rješavanja, riješila sam. "Čestitam gospođice Marić. Spremni ste." i zagrlila sam ga. Valjda od sreće i zahvalnosti što mi je pomogao, a i bilo je pola 5 ujutro, pa me morate shvatiti.

Trljao je oči i izdahnuoz" Ovo me izmorilo gore od.. pa znaš već čega. Mislim da bi sad bilo najbolje da ja idem doma. Moraš se odmorit malo. Mogu u wc prvo?"

"Amm, da, naravno."

***

Mama mi je upala u sobu i rekla da je pola 1 popodne. Isuse, kol'ko sam spavala. Zapravo malo, ali ok.

Sjećam se da sam zaspala na podu, ali ne znam kako sam se probudila u krevetu. Znam da sam u jednom trenutku osjetila nešto toplo i meko na mom čelu. Možda sam samo sanjala.

Brzo sam se obukla, i spremila stvari za školu. Tata me odvezao.

Predsat pišem ispravak iz fizike, što je dobro jer se volim odmah riješit svega. I mislim da sam poprilično dobro riješila. Odmah nam je i ispravila testove. Bilo je nas 10-ak. I podjelila nam je te testove. Ispravljene.

I ovo se nikad nije desilo u mojoj karijere kao iizičar.

Ja.

Dobila Sam

5 ???????

Jedina petica iz fizike je bila u 7. razredu i to iz domaćeg, ostalo ništa.

Istrčala sam iz učionice i derala se:" MARKOOOOOOO"

Vidjela sam ga na drugom kraju hodnika i trčala sam punom brzinom prema njemu.

Skočila sam na njega i pala zajedno s njim na pod. Sjedila sam na njemu. Poza kao u... ammn ništa i zabila sam mu test u glavu i derala se:" DOBILA SAAAM 5 EEEEEE 5, NE 2, NE 3, NE 4 NEGO 5"

"Čujem, aj sad siđi s mene."

"E OVO SE NIJE DOGODILO OD 7. RAZREDAAAAA"
"I kako ćemo proslavit?"
"Napit ćemooo see k'ooo sjekiree"

"Ja sam mislio neki privatni party khm.." ovo je bilo još čudnije s obzirom da sam još sjedila na njemu.

He's no goodWhere stories live. Discover now