"Ne znam šta obuć." govorila sam Sari.
"Opet ti i tvoje odjevne kombinacije. Navuci traperice i majicu neku, nije bitno. Ne idemo kod kraljice Elizabete, nego na tekmu."
"U pravu si. Al' koje?"
"Ženooooooo..." izderala se i izvukla prvo što joj je palo na ruku. Bilo je lijepo, jednostavno.
Navukla sam jaknu i starke as always.Išle smo na finale nogometnog turnira na kojeg me je pozvao Marko N.
Iako nisam odmah htjela ići jer igra protiv Kralja, nagovorio me lijepim riječima kako ne može bez mene i da sam mu ja najveća podrška i bla bla bla.Išla je Sara sa mnom. Ne mogu ja sama. Ali nije zbog toga. Sa Kraljem igra onaj neki tip u kojeg je Sara. Ona se u svakog zaljubi, to nije moguće...
Busom smo došle do stadiona na kojem igraju.
Utakmica je već počela, a mi smo tek sjedale na tribine.(...)
Treća minuta sudačke nadoknade polako je isticala i još je 0:0. Oće bit penali?
Kreće Marko N. u napad, trče kao sin vjetra, Kralj ide za njim. Aloooo majmunee ti si napaad. Ok, zadnja minuta je kužim te. Marko N. dodaje nekom suigraču s druge strane terena.
"Konjuuuuu gdjeee vraćaaaaš!" izderala sam se. Svi su se okrenuli prema meni. Šta ne smijem ni za dečka navijat?
Taj kojem je dodao je napucao loptu i vratio njemu. On je bio u šesnaestercu i glavom je uputio loptu koja je sijevnula među vratnicama. I BUUUUUM.GOOOOOOOOOOOL
Sudac je označio kraj i MARKO JE POBJEDIO!!!!
Jej.
Volim ja njega, ali..mhhhm. Da. Volim ga.
Sišle smo na teren i onaj Sarin je pričao sa Sarom, a ja sam prišla Marku. Prije nego što sam uspjela išta reći, podignuo me u zrak i počeo vikati:" POBJEDILIIII SMOOOOOOO!!!!!"
"Smiri se hahahah."
"EJJ PAAA POBJEDAAAAAA!!"
Sad me spustio i počeo ljubiti. Jao ljubav. Lijepo."Ok ok ahahahah"
"Idem do svlačionice sa ekipom malo pa ću doć, čekaj me."
"Ok hahah.."Marko N. je otišao, a ja sam vidjela Kralja kako sjedi na klupi cijeli ljut i bezvoljan. Osjećala sam se loše iako ništa nisam napravila. Mislim da moram otići do njega i utješiti ga?! To nije varanje, ipak smo prijatelji.
Približila sam se, a on je samo okrenuo glavu."Hej."
"Kaj trebaš?" rekao je hrapavim glasom, što je jako privlačno, ali fokus. I dalje je bio okrenute glave. Sjedio je raširenih nogu i naslonjen na klupu.
"Jes' ti to plakao?" rekla sam, a on je trljao oči.
"Ne wtf."
"A daj ok je, kužim te. I ja bi plakala da sam izgubila u finalu."
"Ti si žensko."
"A ti si Marko Kralj."
"Aj reci šta trebaš, ne da mi se natezat."
"A vidim da si tužan, ako ti treba rame za plakanje.."
"Aj odi ti da te još dečko ne vidi sa mnom, pa da upadneš u probleme zbog mene."
"Ako njemu smeta to šta ja imam prijatelje onda me nije vrijedan."
"Prijatelji..."S leđa je Marku prišla...
Tko??????????? Štaaaaaaaaaa???????Gabriela??????????
"Ooooo bok."
"Amm šta ti radiš tu?" Pitala sam nesigurno.
"Preselila sam se u Zagreb. Sad se opet možemo družit. Jej."
WTF?? NENENENEEEE!!!!!!!!!! Samo mi je ona još falila...
"Jej."
"Ovaj, Marko, oćemo ić doma zajedno?"
"Štaaa??" Izletilo mi je. Jao mislit će da sam ljubomorna. Nenenene. Zašto mi je mozak brži od pameti? Uhghghh
"Ajme Tina, pa ne bi ja sa tvojim dečkom." Gabriela je rekla.
"Nismo mi u vezi." Marko se ubacio.
"Ou prekinuli ste?!"
"Amm Marko, možeš doć malo..."
"Ajme... šta oćeš više?"Došao je sa strane i ja sam se malo popela na prste, naslonila se na njegovo rame i šapnula mu na uho:" Sjećaš se kad smo ih vidjeli u gradu i rekla sam da smo u vezi..."
"Ne brini, možemo reć da smo prekinuli je*o te i držim se plana. Šta te briga šta će drugi pričat majko mila."
"Pa nije ali ono. Ne znam. I hvala ti."S leđa je sad meni došao Marko N. i zagrlio me.
"Kaj ćeš ti s ovim debilom." Kralj je prevrtio očima na njegove riječi.
"Nije debil."
"Molim?" N. se izbezumio.
"Pa prijatelji smo." rekla sam.
"I zbog tog nije debil?"
"Ti si debil." rekla sam. Nanervirao me.
"Alo, kako to pričaš sa svojim dečkom?" i dalje me grli. Kralj je stajao sa strane i gledao u pod. Došla je Gabriela i rekla:" Marko, je l' tebe ovo Tina vara?"
"Ništa se ne događa! Gabriela, molim te da odeš!"
"Ajme smiri se. Marko idemo li?"
"Ajmo..." rekao je i lagano okrenuo glavu, otišao po stvari sa klupe, pa doma. Ona s njim...Nisam ljubomorna, samo ga ne volim vidjet s nekom drugom.
Sad smo Marko i ja ostali sami.
"Aj sad, pusti onu budalu, znam da si folirala, reci kako ti je bilo na maturalnom sa mnom? Nikad nismo pričali o tom..." privukao me i stavio svoje ruke meni na stražnjicu.
"Alo smiri hormone" digla sam njegove ruke sa moje stražnjice i nastavila nervozno:" Ammm bilo je lijepo..."
"Kako ti je bilo poslije?"
"Di?"
"Pa ono kod mene.." opet je vratio ruke na isto mjesto.
"Šta kod tebe?"
"Nemoj reć da se ne sjećaš?! Meni je bilo nezaboravno!"
Šta? Nije valjda da sam prvi put spavala s nekim, a da se ne sjećam?!?!?!!??!! NEEEEEEE!!!
ŠTA JE OVO DANAS?! Ali ja sam se probudila u svom krevetu?"Meni... isto..."
"Kaj ti je?"
"Šta? Ništa mi nije."
"Blijeda si mi." Pogladio me po licu.
"Ammm.. ovaj.. išla bi doma..."
"A ja sam mislio da odemo nešto pojest u McD."
Šta je je, hranu ne mogu odbit.
"Aj aj."(...)
"Oćeš ti neku salatu ili??"
"Došli smo u mek, oću jest nešto konkretno, a ne salatice."
"Ok ok."Sjedili smo za stolom i ja sam trpala u sebe Big Mac, McChicken i Chicken McNuggets. Life.
On je buljio u mene, a ja k'o da nisam jela zadnje tri godine.
"Šta?" rekla sam punih usta.
"Niš ahah."Mobitel mi je zavibrirao. Otključala sam ga i vidjela poruku od Kralja. Srce mi je počelo brže lupati. Ajme nije da sam ga vidjela golog pa da ima takav utjecaj na mene. Isuse!!!
Moj sako je osto ktb, a treba mi, pa ako mogu doc po njega?!- Marko K.
Progutala sam ono šta mi je bilo u ustima i teško je palo.
"Kaj je bilo?" pitao me.
Ništa mi nije jasno.
A??
_______________________
(A/N)
Napokon nastavak!!!!!
Nakon pet danaa!
Kome Tina ide na živce?🙋🙋🙋
Ubila me skola, ne zamjerajte.
Ako vam se svida nastavak VOTE i COMMENT!❤😇
YOU ARE READING
He's no good
Teen Fiction"Da nisam upoznao tebe, bio bih ljut na život, pa ne bih imao ništa, kao ni sada, ali ne bih znao šta je sreća. Zbog tebe se ne osjećam poražen, niti mislim na osvetu. Mislim samo na tebe. Nikada te više neću ostaviti samu, sve što se desi, desit će...