Destinul unei stăine-Partea 1

40 3 0
                                    

Se spune că atunci când totul pare să fie perfect , apare ceva ce scoate la suprafată toată imperfecţiunea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Se spune că atunci când totul pare să fie perfect , apare ceva ce scoate la suprafată toată imperfecţiunea ..

Este destul de ciudat ca cea mai frumoasă zi din viaţa ta să se transforme în cea mai oribilă .
Numele meu este Silvia , şi se pare că toate planurile mele de viitor s-au năruit din cauza persoanei care o iubeam nespus de mult .
A trecut o lună de la acel moment , dar se pare că eu încă nu am trecut peste .
Cobor scările şi ajung în sufragerie unde mă aşteaptă buna mea prietenă Raluca , care mi-a fost alături în acest timp .

R: Cum te simţi?

S: La fel ..

R : Off.. Silvia , înţelege .. dacă Andrei te iubea întradevăr , nu te părăsea în faţa altarului . Laşul nici nu a avut tupeu să se mai arate de atunci . Nimeni numai ştie nimic de el .

S: Poate că a păţit ceva ..

R: Şi te-ai mai gândit dacă te vei duce la nunta Mihaelei ?

S: Nu ştiu .. nu am mai văzut-o de mult .. şi nici măcar nu îi cunosc viitorul soţ .

R: Până la urmă e sora ta vitregă şi cred că ar trebui să te duci ..

Părinţii mei s-au despărţit de când aveam 2 ani . Eu am rămas cu tatăl meu , care nici până acum nu s-a recăsătorit , iar mama mea si-a refăcut viaţa cu fostul " cel mai bun prieten" al tatei . Totuşi mă bucur că tata a rămas în relaţii bune cu mama , aşa că ţinem legătura şi chiar ne facem vizite , sărbători împreună .

Cu Mihaela , sora mea vitregă nu pot să spun că mă înţeleg extrem de bine .. ea este cu 2 ani mai mică decât mine şi urmează să se căsătorească . Problema este că nu ştiu cu cine . De fiecare dată când discutam despre el încercă să schimbe subiectul , sau când ne făceam sărbătorile împreună îmi spunea că este plecat cu afaceri şi ca nu poate veni .
Mai nou vrea să se căsătorească cu el peste o săptămână . Din câte am înţeles , o să fie o nuntă spectaculoasă , cu mulţi invitaţi . Pe mine m-a făcut domnişoara ei de onoare , deci nu puteam lipsi ..

M-am îmbrăcat şi am plecat spre mall. După o oră de căutare , am găsit rochia perfectă . De la atâtea căutari ni se făcuse foame , aşa că am mers la KFC . În timp ce mâncam cu Raluca , o văd pe Mihaela împreună cu prietenele ei apropiindu-se de noi .

S: Ce faci Mihaela ?

M : Uite pe la cumpărături ,tu ?

S: Am fost cu Raluca să îmi caut rochia pentru nuntă .

M : Pot să o văd ? * îi arăt rochia şi cu răutate îmi spune* Mda , e drăguţă , dar ai grijă cu mâncarea . Poate nu o să mai încapi în ea .

R : Stai liniştită dragă Mihaela , Silvia de abia a mâncat . 

S : Şi viitorul soţ ce face ?

M : Bine , aşteaptă să te cunoască .

S : La fel şi eu , apropo niciodată nu mi-ai spus care îi este numele şi cu ce se ocupă.


Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum