Destinul unei străine-Partea 2

19 2 0
                                    



M : Îl cheamă Andrei şi nu cred că trebuie să îţi spun ţie cu ce se ocupă.Te crezi detectiv sau ce?

S : Andrei la fel ca .. * şi încep să mă întristez *

M : Stai liniştită , viitorul meu soţ nu o să îmi facă ceea ce ţi-a făcut ţie Andrei . 

R : Poţi măcar să încerci să fii mai înţelegătoare cu ea ?! Nu este uşor să treci prin ceea ce a trecut ea !

S : Raluca , stai liniştită .. deja începe să nu îmi mai pese de el ..

* După o săptămână *

După cum cred că ştiţi , azi era nunta Mihaelei , iar eu eram nerăbdătoare să îl cunosc pe viitorul ei soţ . De dimineaţă Raluca venise la mine ca să ne aranjăm la păr pentru că şi ea era invitată la " nunta anului " .

După ce ne terminăm de aranjat , coborâm în sufragerie unde ne aşteaptă tata şi cu Elena , menajera .

T : Am cea mai frumoasă fată !

S : Nu trebuie să exagerezi .. Cred că Mihaela azi o să fie cea mai frumoasă , doar e nunta ei .

R : Scuză-mă că intervin , dar şi eu am aceeaşi părere . Mihaela nu o să te întreacă în veci la frumuseţe .

S : Bine , bine . Rămâne cum spuneţi voi . Cred că este timpul să plecăm .

Am ajuns la biserică , unde deja toată lumea era , numai noi lipseam . Mă uitam la Mihaela cât de agitată este din cauză că Andrei trebuia deja să fi ajuns la biserică de mult timp .

S : Mihaela , arăţi superb în rochie de mireasă .

M : Mulţumesc ..

S : Sa întâmplat ceva ?

Mama : Silvia , nu o mai stresa şi tu ! Nu vezi că deja are emoţii ?!

S : Încercam să port o conversaţie cu ea .. dar se pare că nu prea pot .

Mama : Ai adus verighetele ?

S : Desigur , nu aveam cum să le uit .. mai ales la nunta surorii mele .

Mama : Tatăl tău unde este ?

S : Vorbea la telefon mai devreme cu o persoană despre cadoul de nuntă al Mihaelei .

După 15 minute , Mihaela se pune în faţa altarului , aşteptându-l pe Andrei în timp ce mama îi spunea că totul va fi bine .

Deodată se aude o maşină venind . Se pare că el era . Din cauza invitaţilor nu puteam să văd cum arăta la chip . Dar când se apropie observ că era Andrei .. Deja mi se făcuse rău .. nu puteam să cred aşa ceva !Toată lumea se uita la cum o să reacţionez .. Ies dintre invitaţi lângă Mihaela şi încep să spun :

S : Cum aţi putut să îmi faceţi asta ?!

Andrei : Silvia , nu este cum pare ..

S: Andrei , m-ai părăsit în ziua nunţii ! Cu ce am greşit să merit asta ?!

Mama : Te rog să te linişteşti !

S : Ştiam că nu ţii atât de mult la mine dar nici chiar aşa .

Tata : Flavia (mama) , cum ai putut să îi faci una ca asta ficei tale ?! Cum ?!

Atunci tata se apropie de Andrei şi îi trage un pumn . Mă pun repede în faţa lui încercând să îi opresc . Mihaela deja amuţise , numai ştia ce să facă ..

A : Silvia , dă-mi te rog 10 minute să îţi explic tot ce sa întâmplat .. te rog ..

S : Sincer , nu înţeleg cum mai ai tupeul ăsta !

În acel moment ..

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum