R: Dacă e acel Flavius pleacă acum de acolo! Ştiu de unde îl cunoşti! El este .. *şi se întrerupe*
S: Pff,telefonul ăsta.
F: Numai ai baterie?
S: Mda.
F: Ştiu cum e,te lasă când ai nevoie.
S: Să ştii că încă nu mi-am dat seama de unde te cunosc. Dar stai liniştit că aflu eu. *râzând*
F: Poate am fost ambii la o petrecere şi acolo ne-am văzut.
S: Probabil.
F: Şi îmi povesteai de Mihaela,sora ta vitregă.
S: Aa da. Nu ţi-ai dori să o cunoşti. *ştiind că el o cunoaşte *
F: Păi din câte mi-ai spus ar fi capabilă de orice.
Ne-am plimbat în jur de o oră ,iar la urmă Flavius m-a condus acasă unde m-a pupat pe buze. A fost un simplu sărut la care m-am gândit toată noaptea. Dar se pare că nu eram singura care nu dormea pe la ora 2 noaptea. Andrei şi Mihaela se tot certau până când deodată se făcuse linişte .
Am coborât scările şi l-am văzut pe Andrei cum dormea pe canapeaua din sufragerie. Era clar că s-au certat destul de rău. M-am dus în bucătărie să îmi iau un suc ,iar când am urcat în camera mea,am trecut pe lângă cea a Mihaelei.
Nu a fost cu intenţie să ascult,dar mi-a atras atenţia deoarece se certa cu cineva la telefon. Tot îi spunea cuiva că îi poate oferii şi bani doar nu să nu se afle. Nu înţelegeam ce ascunde şi cât poate să fie de grav.
Ajunsă în cameră îmi pun telefonul la încărcat şi văd câteva apeluri de la Raluca. Nu aveam cum să o sun la ora aia, aşa că aveam de gând să o sun următoarea zi.Era sâmbătă dimineaţa şi normal că vroiam să dorm şi eu până mai târziu ,dar am fost întreruptă de scumpa mea prietenă Raluca.
R: De ce nu ai răspuns aseară?
S: Numai aveam baterie,scuze.
R: Ţi-a făcut ceva Flavius,eşti bine?
S: Ce? Eu înţeleg că l-am văzut certându-se cu Mihaela , dar nu trebuie să exagerăm.
R: Intră acum pe mail. Ţi-am trimis ceva care îţi va reîmprospăta memoria.Ca să ştii şi tu de unde îl cunoşteai pe Flavius.
S: Mă sperii Raluca. Intru acum să văd.
Intru pe mail şi deschid mesajul în care era un articol în ziar cu Flavius. Am rămas şocată deoarece...
CITEȘTI
Destinul unei străine.
JugendliteraturSe spune că atunci când totul pare să fie perfect, apare ceva ce scoate la suprafată toată imperfecţiunea ... Este destul de ciudat ca cea mai frumoasă zi din viaţa ta se poate transforma în cea mai oribilă .