Destinul unei străine-Partea 4

23 2 0
                                    


  S: Da ..chiar vreau.

A : Haide să facem o scurtă plimbare .. şi o să îţi povestesc tot . Ce zici ?

S : Am de ales ?

Nu ştiu de ce , dar nu puteam să îl refuz. A pornit maşina şi am plecat spre o destinaţie necunoscută . Tot drumul nu am vorbit nimic .. mai exact eram preocupata cu ce urma să îmi spună şi unde mai exact urma să mergem . Trec aproximativ 15 minute şi opreşte maşina . Iese din maşină şi îmi deschide portiera, după îmi face semn să cobor .

S: Nu mă aşteptam să mă aduci aici ..

A : Pe plajă , locul unde noi doi ne-am cunoscut . Aşa am simţit . 

S: Acum chiar vreau să ştiu totul.

A: Silvia , totul s-a întâmplat repede.

S: Mai exact .

A: Am ieşit cu nişte amici în club , si am băut cam mult .. 

S: Aha.

A: Iar în club era şi Mihaela , care s-a oferit să mă ducă acasă cu maşina . Iar de aici îţi dai seama ce s-a întâmplat ..

S : Nu înţeleg .. 

A : Eram foarte beat şi m-am culcat cu ea .. iar ea s-a folosit de asta . 

S: Dacă îmi spuneai asta de la început , şi nu te ascundeai .. te înţelegeam .

A : Nu cred că mă înţelegeai dacă îţi spunem că Mihaela este însărcinată cu mine ..

S : Cum ?!

A: Doar ştii că tata este politician .. şi asta îi poate afecta imaginea .. „ Fiul marelui politician Paul Costea, a lăsat o tânără însărcinată" ..

S : Adică el ştie asta ?!

A: Mai exact el împreună cu mama ta au "plănuit" toată porcăria asta!

S: Unde ai fost până acum ?! De ce nu mi-ai răspuns la miile de apeluri şi mesaje ?!

A: Părinţii m-au trimis într-o "mică vacanţă" .. ca totul să se aranjeze .

S: Nu ai idee ce fel m-am simţit în toată această perioadă .

A: Mă mai iubeşti ?

M-am făcut că nu îl aud şi am făcut câtiva paşi ,în timp ce el mă urma şi aştepta răspunsul ..

S: Nu .. numai simt absolut nimic pentru tine .

În acel moment cu o mână mă trage cu faţa spre el , iar cu cealaltă îmi atinge faţa , urmând un sărut de câteva secunde , după care se opreşte şi cu un mic zâmbet îmi spune :

A: Dacă nu mă mai iubeai cu siguranţă nu mă lăsai să te sărut .

S: Consideră-l ultimul ..

A : Silvia , haide să fugim undeva departe.

S: Chiar ai face asta ? Ce ar spune părinţii tăi ? Ce ar spune toţi ?

A: Silvia, tu chiar crezi că mă interesează ceilalţi ? Dacă era aşa , în acest moment nu mă aflam aici cu tine . Cu siguranţă toţi şi-au dat seama că lipsim .

S: Şi acum ce urmează ?

A: Asta depinde doar de tine . Tu ce îţi doreşti să urmeze ?  

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum