Destinul unei străine- Partea 13

14 2 0
                                    


  A: Ştii care este marea problemă? 

S: Care?

A: Eu şi cu Mihaela am fost dimineaţă la ginecolog.

S: Şi ai aflat că minţea şi nu mi-ai spus?!

A: Silvia am aflat că o să am un băiat..

S: CE? Stai puţin,nu se poate Andrei! Nu are cum.

A: Silvia,eu am fost de faţă. Nu avea cum să mintă. Iar despre acele poze nu ştiu ce să spun. De unde eşti atât de sigură că era vin? Ai fost acolo cumva?

S: Acum dai vina pe mine?Crezi că aş putea să te mint? Aşa mă cunoşti tu pe mine?

A: Nu am vrut să spun asta..doar că mi se pare cam ciudat..

S: Credeam că încă ţii la mine,dar văd că tu mă faci să mă simt ca ultimul om de pe pământ.Ce vroiai să cred când am primit pozele?

A: Stai calmă.. Scuze că am reacţionat aşa,dar te rog să mă crezi că de când am venit de la ginecolog stau în grădină ca să nu dau ochii cu Mihaela.Am judecat greşit această persoană..

S: Andrei tu auzi ce vorbeşti? Tot Mihaela rămâne! Ştii ceva,crezi ce vrei.Cred că are nevoie de tine în acest moment. Iar când ajungi în camera ei poate o întrebi ce treabă are cu Flavius!

A: Flavius?Care Flavius?

Plec furioasă din grădină şi mă duc în cameră unde încep să plâng de nervi. Cum putea să nu mă creadă? Cum să o creadă pe Mihaela după tot ce ne-a făcut? Şi când mă gândesc că eram atât de fericită că însfârşit pot să îmi reiau viaţa alături de Andrei. Dar nu se merită.. Poate ei doi chiar se potrivesc iar eu debea acum îmi dau seama.Poate acesta a fost un semn ca eu să îmi găsesc persoana potrivită în altcineva şi nu în Andrei.

Andrei intră în camera Mihaelei foarte dezorientat şi o găseşte pe aceasta uitându-se la ecografia de astăzi. Părea fericită şi împlinită că el însfârşit o credea.Andrei se apropie de această şi îi înmânează pozele.

M: De unde le ai?

A: Nu contează. Îmi spui şi mie de ce bei dacă tu eşti însărcinată?

M: Doar ştii că mereu ne certăm,nu? Poate că am mai consumat câte un pahar ocazional,dar după cum ai văzut şi tu astăzi cu ochii tăi,copilul este sănătos. Dar îţi promit că nu o să mai beau.Numai am de ce. Însfârşit mă crezi ,iar acum sper să mă vezi ca mama copilului tău nu ca pe un duşman.

A: Cine este Flavius?

M: Flavius? Nu ştiu la cine te referi?

A: Mihaela,lasă actoria! Îl ştii sau nu?

M: Andrei nu am de ce să te mint. Văd că o anumită persoană încearcă să te dezorienteze.Cumva Silvia?

A: Şi dacă este ea,ce?! Îţi este teamă că ea ştie ceva ce ar trebui să ştiu?

M: Uite,este târziu şi sunt obosită şi chiar nu am chef să ascult toate balivernele astea.Mă duc până în grădină să respir nişte aer curat.Revin imediat.

*Silvia*
Mă opresc din plans şi mă hotărăsc să ies afară în grădină.Cobor la parter unde îmi iau un pahar de apă şi pun mâna pe mânerul uşii să deschid uşa,dar mă opresc deodată când îi aud vocea Mihaelei. Vorbea în şoaptă la telefon.

M: Cum să vorbeşti cu ea?! Ce i-ai spus?! Spune Flavius!!

Din neatenţie scap paharul cu apă care se sparge. Imediat Mihaela intră în casă,iar văzându-mă îmi spune:  

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum