Destinul unei străine-Partea 10

15 2 0
                                    


  Intru pe mail şi deschid mesajul în care era un articol în ziar cu Flavius. Am rămas şocată deoarece era o ştire despre o presupusă crimă. Imediat mi-am adus aminte de o fostă colegă de liceu pe nume Alina. A murit la o petrecere de la o supradoză.

Flavius era suspect deoarece ultima oară el a fost văzut cu ea. Deja îmi era frică să îi mai răspund chiar la un simplu mesaj.

Trec două zile de când nu am mai vorbit cu Flavius şi nici nu aveam de gând. Eram la magazin şi aşezam marfa împreună cu Raluca. După ce aranjasem totul ,Raluca mă rugase să iau nişte cafea de peste stradă. Tranversez strada şi dau de Flavius.

F: Hei.

S: Hei..

F: Te-am sunat..

S: Am văzut.

F: Nu înţeleg.

S: Uite Flavius, nu sunt pregătită pentru o nouă relaţie.

F: Deci ţi-ai dat seama de unde mă cunoşti. Haide să ne aşezăm la o masă şi să îţi explic toată situaţia asta.

S: Nu cred că ai ce să îmi explici.. Am văzut articolul din ziar despre tine..

F: Ziariştii numai ştiu ce să scrie ca să facă o ştire bombă.

S: Adică?

F: Dacă eu aş fi omorât-o crezi că aş mai umbla liber pe strâzi?

S: Ce vrei să spui? 

F: Nu au destule probe să mă închidă. Şi nici nu au de unde să găsească. Totul a fost o înşcenare.

S: Cine ar fi capabil de asta?

F: Îţi pot spune că nu eu i-am făcut rău. Într-adevăr eu am fost ultima persoană văzută stând cu ea.

S: Şi cum părea? 

F: Dacă te întrebi dacă era drogată îţi pot spune că era doar beată. Când am văzut în ce stare era m-am dus la bar să îi aduc un pahar cu apă,iar când m-am întors ea numai era. Oricum nimeni nu mă crede.

S: Te cred.

F: O spui şi tu aşa. Acum îmi dau seama de ce nu ai răspuns la mesaje.

S: Flavius,vorbesc serios. Dar uite.. pe mine mă frământă ceva .. 

F: Ce anume?

S: Te-am văzut cu Mihaela când te certai. Ştiu că o cunoşti.

F: Văd că veştile circulă repede..

S: Plus că am auzit şi o convorbire între tine şi ea la telefon..

F: Silvia, eu pe Mihaela o cunosc de mult timp. Îţi pot spune că nu e cine vrea ea să pară.Dar îţi dau un sfat , ţie şi soţului ei,Andrei...  

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum