Destinul unei străine-Partea 20

12 2 0
                                    


Bomba a venit la sfârşit când am fost anunţată că trebuie să fiu dusă la închisoare până la următoarea afişare. În cel mai rău caz mă gândeam că rămân în cadrul secţiei unde am fost închisă cu o seară în urmă.

Puteam să observ faţa prietenilor mei când au aflat verdictul.. Singura care nu părea să fie afectată era Mihaela,iar la asta chiar mă aşteptam.

Imediat am fost luată de către 2 poliţişti şi băgată într-o maşină care m-a dus direct la închisoare.Acolo mi-au fost luate hainele iar în schimb am primit o salopetă oribilă portocalie.După am fost condusă în aşa numită ‚cameră' în care urma să stau ceva timp. Acolo mai aveam 2 colege de cameră cu care urma să convieţuiesc.

Una dintre ele era o fată aparent inocentă pe nume Luisa şi cealaltă fată Cristina care era una dintre acele fete cu care nu îţi doreai să ai de-a face. Luisa era acolo de aproximativ 2 luni din cauză că a jefuit un magazin iar Cristina era de un an din cauză că şi-a omorât iubitul care o înşelase cu prietena ei cea mai bună.

Cât eram în cameră cu Luisa era totul ok,chiar dacă Cristina avea mereu replici răutăcioase la adresa mea.Dar în schimb când mergeam la duşuri sau în sala de mese era oribil..

L: Silvia,e timpul să mergem la duşuri.

S: Când eram acasă iubeam să fac duşuri zilnic,dar acum ..

C: Ţi-e frică de fete?

S: Fete? Nici nu spui ca sunt..

C: Te vei obişnui tu.

S: Cum să mă obişnuiesc?Eu nu voi rămâne aici mult timp.

C: Da sigur,aşa spuneam şi eu. Poate nici nu ai omorât acel om.

L: Cristina încetează. E nouă.

C: Şi? Lasă că peste 2-3 ani nu o să mai fie aşa nouă. Ştii cam câţi ani se dau pt ceea ce ai făcut tu?

S: Taci! Eu nu am făcut nimic. Vei scăpa de mine în câteva zile..sper.

C: Speră,măcar atât poţi să faci aici.

Ne-am dus la duşuri dar acolo din greşeală am dat peste o fată.Părea şefa unui grup de 5 fete care ar face orice să fie „sub aripa ei'' . Imediat mi-a trimit o privire ucigătoare pentru o simplă greşeală.I-am cerut scuze şi mi-am continuat drumul. Luisa şi Cristina au plecat înaintea mea iar eu rămăsesem singură. Ies din duş şi o văd pe acea fata împreună cu grupul ei aşteptându-mă.

S: Este vreo problemă?Mi-am cerut scuze pentru faza aia.

R: Mda,eu sunt Raisa. Eşti nouă,nu?

S: Eu sunt Silvia..Da..

R: Hm,nu ai vrea să faci parte din grupul nostru?

S: Sincer nu..oricum o să plec de aici în câteva zile.

R: Eşti sigură?Deci nu vrei nu?

S: Ţi-am spus deja că nu vreau. Acum scuză-mă dar aş vrea să ies.

Raisa se apropie de mine şi îşi bagă mâna în părul meu încercând să mă sperie. Dintr-o privire le cheamă şi pe celelalte fete şi încep să mă lovească cu picioarele în burtă iar toată bătaia se sfârşeşte lovindu-mă cu capul de un calorifer. Imediat două poliţiste intră în baie şi mă ajută să mă ridic şi mă duc la infirmerie. Acolo îmi pun câteva copci la cap şi mă trimit în cameră unde Cristina şi Luisa mă aşteptau.

L: Silvia ce ai păţit?

S: Erau nişte fete..

C: Ţi-au făcut primirea.

S:Ce?

C: Prima bătaie în puşcărie,aşa se numeşte.Sincer nu e cine ştie ce. La mine a fost mult mai rău.

L: Cum te simţi?

S: Cum să mă simt?Oribil. Vreau să ies de aici cât mai repede.Iar mâine voi vorbi cu poliţiştii ca să fac o plângere.

C: Eu în locul tău aş sta cuminte.

L: Păi şi ce să facă?Vrei să o bată iarăşi?

Eram deja hotărâtă să depun o plângere contra Raisei aşa că sunt condusă de către o poliţistă într-un birou unde îi povestesc totul. Mi-a explicat că după ce luăm masa,Raisa va fi dusă la carceră pentru 2 zile. Ajung în sala de masă unde îmi tava cu mâncare şi mă aşez la masa Cristinei şi Luisei. Le povestesc tot ce i-am spus şi poliţistei iar Cristina îmi spune:

C: Eşti încăpăţânată..Nu trebuia să faci asta.

S: Trebuie să fiu călcată în picioare de către oricine?

L: Doar să ai grijă Silvia..Raisa se răzbună..mereu.

În clipa aceea Raisa şi cu una dintre fetele din grupul său se apropie de masa noastră uitându-se la mine foarte urât şi se aşează în dreapta mea iar cealaltă fată în stânga.

R: Nu ai reuşit să îţi tii gura,criminalo.

S: Eu nu sunt o criminală. Aia eşti chiar tu.

R: Vezi ce cuvinte scoţi pe gură.Poate vrei să ieşi în sicriu de aici.

C: Raisa cred că ea a interpretat greşit .Mâine o să vorbească cu poliţista şi o să îi spună că a greşit.Bine Silvia?

S:Mda.

R:Aşa să fie.Acum te las să mănânci,poftă bună.

Raisa părăseşte sala de mese aşa că însfârşit puteam să răsuflu uşurată.Fără să mai scot vreun sunet încep să mănânc doar că după prima înghiţitură ...

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum