S:Bună,desigur. Ştiu că îţi sună ciudat,dar am impresia că te cunosc de undeva..
? : E cumva o replică de agâţat? *râzând*
S: Poţi să crezi ce vrei.
? : Mă cheamă Flavius,iar pe tine.. ?
S: Silvia,încântată de cunoştinţă.
F: Deci Silvia,vrei să ieşim mâine seară la un suc ?
S: Hmm, cred că am agenda plină de lucruri foarte interesante şi importante de făcut.
F: Şi dacă ţi-ai face puţin timp liber ca să ieşi cu un băiat pe care îl cunoşti de 5 minute? *zâmbind*
S: Voi încerca.
F: Atunci uite numărul meu,iar mai pe seara sau mâine să mă suni şi să îmi spui unde şi când să ne întâlnim.
Flavius pleacă iar eu mă pregătesc să închid magazinul şi să ajung acasă. Normal că nu vroiam o întâlnire cu el,nu că ar arăta rau,dar eu vreau să ştiu care este legătura dintre cei doi. Ajunsă acasă dau de un mare dezastru în bucătărie, mai exact îl găsesc pe Andrei strângând nişte farfurii sparte.
S: Hei,ar trebui să ştiu ceva?
A: Nu te îngrijora..strâng eu.
S:Văd asta.
A: Mihaela e nervoasă din cauza sarcinii.
S: A păţit ceva?E bine?
A: Are câteva probleme cu sarcina,nu ştiu exact deoarece nu prea a vrut să îmi spună ce. Iar când i-am spus că mâine vreau să mergem la ginecolog a încep să spargă tot ce îi stătea în cale.
Îl las pe Andrei în bucătarie,iar eu urc în camera mea unde îmi fac un duş şi încep să mă uit la un film. Nu prea aveam chef să mă uit la nimic..aşa că l-am sunat pe Flavius şi l-am întrebat dacă vrea să ieşim puţin pe afară ,iar el normal că mi-a acceptat invitaţia.
Am început să îi povestesc cam ce mi se întâmplase mie de curând ,dar am fost intreruptă de telefon.Era Raluca.R: Silvia unde eşti??
S: Cu un băiat,Flavius.
R: Dacă e acel Flavius pleacă acum de acolo! Ştiu de unde îl cunoşti!
CITEȘTI
Destinul unei străine.
Teen FictionSe spune că atunci când totul pare să fie perfect, apare ceva ce scoate la suprafată toată imperfecţiunea ... Este destul de ciudat ca cea mai frumoasă zi din viaţa ta se poate transforma în cea mai oribilă .