Destinul unei străine-Partea 3

18 2 0
                                    



În acel moment îl pocnesc şi fug cât mă ţin picioarele de la biserică . Ajunsă într-un parc , mă aşez pe o bancă şi încep să plâng . Trec cam 30 minute şi deodată simt o mână pe umăr . Mă întorc şi îl văd pe Radu, prietenul lui Andrei .

S : Tu ce cauţi aici ?

R : Am venit după tine ..

S : În tot acest timp te-am întrebat dacă ştii ceva de Andrei , şi mi-ai spus că numai ştii nimic !

R : Silvia , înţelege că nu am putut să îţi spun , îmi este prieten .. chiar dacă a greşit..îl înţeleg ..

S : Cum să îl înţelegi ?! Am fost părăsită în ziua nunţii !

R : Cred că Andrei este cel care trebuie să îţi explice .. dar cred că ar fi bine să te întorci la nuntă . Tatăl tău este foarte îngrijorat .

S: Şi să o văd pe Mihaela cum se sărută toată noaptea cu Andrei ?

R : Măcar să le arăţi că nu îţi pasă .

S: Ai dreptate..

Am ajuns la petrecere , pentru că slujba deja se terminase . De braţ cu Radu, am intrat în salon în căutarea tatălui meu . Toată lumea se uita la mine şi la Radu . Ajunsă la masa unde era tata ,l-am luat în braţe şi i-am spus că sunt bine .

R : Silvia, dansezi ?

S : Nu , prefer să stau cu tata ..

Tata : Silvia.. te rog , nu vreau să te gândeşti la Andrei .

S : Bine ..

Alături de Radu m-am dus în "ringul de dans" unde , desigur că se afla şi Andrei şi Mihaela împreună cu mai mulţi invitaţi . Eu am încercat să dansez cu Radu cât mai departe de Andrei şi Mihaela . După câteva dansuri , toţi am făcut schimb de "perechi" . Eu l-am ţinut strâns pe Radu de mână , dar acesta a fost tras de una dintre bunele prietene ale Mihaelei , iar eu a trebuit să dansez cu Andrei ..

A : Silvia , eşti supărată ...?

S : Nu ştiu cum ai tupeul ăsta ..

A : Crezi că mie îmi place unde am ajuns?

S : Nu te-a obligat nimeni să faci asta Andrei! Nimeni!

A : Silvia , tu nu ştii câte s-au ascuns pe la spatele tău ..

S : Văd .

A : Te aştept în parcare în 10 minute , ca să nu dăm de bănuit .

Nu am mai spus nimic .. Trec cele 10 minute şi plec spre parcare . Nu îl văd în parcare , dar văd cum se aprind luminile maşinii lui şi îmi dau seama că vrea să intru în ea . Deschid portiera şi intru .

A : Chiar vrei să ştii ce s-a întâmplat , nu ?

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum