F: Silvia, eu pe Mihaela o cunosc de mult timp. Îţi pot spune că nu e cine vrea ea să pară.Dar îţi dau un sfat , ţie şi soţului ei,Andrei...Să nu aveţi încredere în ea..este foarte imprevizibilă şi capabilă de orice.
S: Flavius,ce vrei să spui? Dacă ştii ceva te rog să îmi spui.
F: Silvia,sunt multe lucruri pe care nu le cunoşti. Multe lucruri care ţi se ascund.
S: Stai puţin, tu de unde ştii?
F: Deocamdată e bine atât cât ştii.
S: Tu cumva ştiai că ea se întâlnea cu Andrei?
F: Da,totul a început de la o petrecere.
S: Da, ştiu. Şi nu puteai să mă anunţi cumva?
F: Cum? Vroiai să mă duc la tine la uşă şi să îţi spun ‚Hei,nu sunt baiatul cu pizza,sunt Flavius care vrea să îţi deschidă ochii.Vezi că sora ta se vede cu actualul tău iubit.Ps. nu sunt nebun'. *ironic*
S: Puteai să îmi trimiţi un mesaj,un mail. Nu că ar fi prima oară când primesc informaţii aşa..
F: Adică?
S: În seara când te-am văzut cu Mihaela într-o cafenea eram cu prietena mea,dar afară. Nu am intrat.
F: Păi şi atunci de unde ştiai că eu m-am certat cu ea.
S: Tot în seara aia am primit pe mail un filmuleţ făcut din cafenea cu voi doi,dar nu am prea înţeles nimic din el.
F: Cineva nu are ce face,din câte văd.
S:Da...Eu trebuie să mă întorc la muncă. Dar ţinem legătura.
F: Ce zici de un film mâine seară?
S: Nu ştiu ce să spun.
Mă îndepărtez de masă şi îi observ expresia feţei care nu era una tocmai fericită. Până la urmă oricine merită o şansă.Aşa că mă întorc şi îi spun:
S: Mâine seară la 8 seara, un film de groză ar fi ok.
F: Atunci aşa rămâne.
Întoarsă la magazin dau de Raluca foarte îngrijorată deoarece nu reuşise să dea de mine. Pe o masă se afla un colet imens care se pare că era pentru mine.
S: Iar ăsta de unde a apărut?
R: Mă crezi că l-am găsit în faţa magazinului?Am vrut să ies ca să te caut şi am dat de el.
S: Dar nu scrie de la cine e.
R: Asta am văzut şi eu. Deci nu îl deschizi?
S: Ok.
Deschid cu grijă coletul şi dau de nişte jucării pentru bebeluşi.Nu înţelegeam ce e cu aceste jucării,iar prima impresia a mea a fost că a ajuns la locaţia greşită.Am început să scot fiecare jucărie până am ajuns la fund unde...
CITEȘTI
Destinul unei străine.
أدب المراهقينSe spune că atunci când totul pare să fie perfect, apare ceva ce scoate la suprafată toată imperfecţiunea ... Este destul de ciudat ca cea mai frumoasă zi din viaţa ta se poate transforma în cea mai oribilă .