Destinul unei străine-Partea 12

13 2 0
                                    

  Deschid cu grijă coletul şi dau de nişte jucării pentru bebeluşi.Nu înţelegeam ce e cu aceste jucării,iar prima mea impresie a fost că a ajuns la locaţia greşită.Am început să scot fiecare jucărie până am ajuns la fund unde era un plic alb.

Deschid plicul unde dau de o scrisoare care îmi era adresată astfel :
" Silvia,deschide ochii! Mihaela nu este însărcinată şi nici nu a fost. Mai nou gravidele încep să consume vin? Dovada? Îţi las o poză sau mai multe cu această mincinoasă. "

Tot în acel plic sunt ataşate mai multe poze cu Mihaela consumând un pahar de vin într-un restaurant din oraş. Şi totuşi cine este această persoană care îmi spune toate lucrurile acestea?
Şi de ce Mihaela ar face acest lucru?Să se prefacă că este însărcinată?

R: Ai idee cine ar fi putut să îţi trimită lucrurile astea?

S: Sincer nu..Raluca,tu crezi că este adevărat?

R: Pozele sunt destul de clare. Nu au rost cuvintele..

S: Sper că nu te gândeşti ca eu..

R: Exact Silvia, să îi spui lui Andrei adevărul. Aşa nu poate să fie legat de Mihaela. Ar putea să se întoarcă la tine.

S: Dar dacă eu nu mi-aş mai dori?

R: Oare să fie aşa Silvia? Ori spui asta din orgoliu?

Sincer nu ştiam ce să fac în acel moment. Aveam în faţa mea dovada că Mihaela este o scorpie mincinoasă care şi-a dorit să îmi fure tot ce iubeam.Dar tot în acelaşi timp era sora mea..chiar dacă era aşa cum se preciza în scrisoare ,tot facea parte din familie..

Seara mă întorc acasă unde îl găsesc pe Andrei în grădină cu o cană de ceai uitându-se la stele. Parcă era unul dintre visele mele în care eu mă întorceam obosită de la muncă iar el mă aştepta cât se putea de mult doar ca să se convingă că ajung acasă în siguranţă.
Mă apropii de el foarte fericită şi îl sărut iar el nu ezită să îmi răspundă la fel. Mă opresc brusc şi îi dau plicul primit azi.

S: Scuze Andrei.. nu ştiu unde mi-a fost mintea..

A: Văd că eşti schimbată complet. Să înţeleg că un simplu plic te-a făcut aşa?

S: Nu este un simplu plic. Este portiţa ta de scăpare din viaţa asta oribilă pe care o trăieşti în acest moment.

Andrei deschide plicul şi citeşte speriat scrisoarea. Imediat priveşte pozele,însă puteam să observ că pe chipul lui apăruse o dezamăgire. Poate că era din cauza faptului că numai putea să fie tată..

A: Silvia..Cine ţi-a trimis pozele?

S: Contează? Acum poţi să scapi de ea.

A: Şi să fim împreună?

Înghit în sec..chiar nu ştiam ce să îi spun. Îmi doream să fiu cu el,să plec undeva departe unde îmi puteam începe o viaţă nouă alături de el. Dar îmi amintesc de Flavius cu care am început să mă simt bine, cu care îmi pot începe o nouă poveste.

S: Cu timpul vom vedea. *îi zâmbesc*

A: Ştii care este marea problemă? 

S: Care?

A: Eu şi cu Mihaela...

Destinul unei străine.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum