GARİP DÖNGÜ

15 3 0
                                    




İçimden dışıma dönen sadece bir masa dolusu kitap olmalı ki sadece ne yazacağımı bilmeksizin yazıyorum.
Aklımdan geçenleri sana yazarak rahatlamak bir nebze olsun içimi dökmek istiyorum küçük dostum.
Bunları okurken beni anlamanı daha doğrusu satır aralarında dolaşmaı ve beni yaşamanı istiyorum.
Yapabiliyorsan boş bulduğun her sayfaya benim için mesajlar yaz bir gün elime alırda okumaya başlarsam bende seni yaşayabileyim.
Masalardan bahsediyordum yada boşver masaları da azıcık gökyüzünden ondan bundan hayattan yada en boktan konularda konuşalım.
Şu anda televizyonda ne var inan bilmiyorum, ne olduğu çok önemli değil bak az önce yazım yanlışı yaptım hemen kızma canım bilerek yaptım :)
Tabi sana televizyon izleme demiyorumda sıkıldı be dostum şehit haberlerinden yalancı medyanın söylediklerinden bu yüzden tuşların arasına gömülme gereksinimi duydum.
Tabi bununda bir adabı var diyorsunda fütürist olarak yazdığımı da fark ettiğini düşünüyorum. Etmediysende canın sağolsun ne olacak.
    Şimdi gökyüzüne odaklan gözlerini kıs ve yıldızları seyre dur.
Gördüklerin sana ne hissetirecek bilmiyorum ama bana özlemi getiriyor. Özlemek neyi nasıl özlediğimi sorma.
İnsanları tanıdıkca analiz yapmaya ve kişisine göre muhabele göstermeye başladım o da ne dersen bende bilmiyorum, bazen iyi bazen kötü kafa durumları baş gösteriyor bende tahmin edeceğin gibi ruh hastası sanılan bir insanım.
Aslında öyle değilim insanlar anlamadıklarını genelde anladıklarıyla bağdaştırır bilmediklerini bilirmiş gibi davranın.
Beni de anlamayanlar ulan felsefe yapma, edebiyat yapıyor gene tipine soktuğum gibi yorumlarda bulunuyorlar. Aslına bakarsan pek umursağımdan değilde acıyorum insanların bu içler acısı haline.
Atadan babadan anadan ne görsek onu yapıyoruz yada yaptığımızı sanarak yeni tiplemeler doğruyoruz. Bazen kendime çok mu meraklıyım yoksa her haltın fazla mı farkındayım diyorum ?
İnsanlar yalanlardan mı hoşlanır bilemeyeceğim amma işin sonu bunlada bitse iyi bitmiyor biri biterken diğeri baş veriyor bu ergenlik dönemlerinde çıkan iğren sivilcelere benziyor birini halletim diyorsun biri larp başka bir yerde çıkmış kurtulmak mı imkansız tabi.
İnsanların eleştirileri genellikle yıkıcı olur bu her ne kadar kültürlü yada bilgili olsada böyledir çünkü onların istediği tepede yani ilk sırada yalnız takılmaktır. Onlar bu yanlızlığa elbet alışmışlardır ve buraya onları taşıyan fikri öyle benimsemişlerdir ki o fikrin karşısına çıkacak her anti fikre bir cevap verirler.
Buda haliyle taht kavgalarını daha doğrusu insanlar arası sürtüşmeyi ateşler. İnsanlar böyledir bencil. Hepsi değil tabi bazıları iyidir hayvanlara sevgi ve şefkat verirler bu sevgi karşılıklıdır insanlarsa dostum hep benim hep benim politikasını istiyerek tüm ilgi ve alakayı üzerlerine çekmek isterler.
Denemesi bedava istersen bunu hemen şimdi dene en yakınında ki ilk insana bak ve izle bir süre sonra her konuda olmak zorunda değil, kişiliğini yansıtan belli başlı konularda diğer insanlardan daha çok isteyecek.
Hadi lan ordan bu kadar emin nasıl konuşuyorsun dersen; sana tecrübe derim insanların doğası budur hatta dünya doğası budur güçsüz olan ölür bundandır her zaman tepedeki yalnızlık sanırım.
Halen televizyonda birşey  yok ve sen hala bu ruh hastasının yazdıklarını okuyorsun.
Şimdiye kadar bıraktığını düşünmüştüm demek ki anlattıklarım sardı senide sarmadıysa bırakıp kitabı bir başkasına verebilirsin.
   Dünün bu günü olur mu ? yada yarının bu günü ? ya bu günün bu günü ?
Saçma mı geldi sorular, mantık çerçevesinde evet ama bu sorular kadar mantıklı soru yoktur. Hayatı incelersek 1+1 eşittir 2 eder diye öğrendik, ya değilse ya yaşadıklarımızın hepsi bir oyunsa ya hepimiz santracın birer taşıysak.
Ben piyon olurdum kesin. Piyon sen ne kudretli ne güzel taşsın. Ulan iki dakkikada piyonu tanrı ilan ettim. Ederim!!
Piyon deyip geçmemek gerek sıranın sonuna varınca o da elbet vezir olacaktır. Güç ve kudret her zaman tanrısal olamaz ama istersen bir gün tanrıyı bile emrine sokabilirsin.
Bunları ben değil göte diyor. Ulan her götün sözü dinlenmez der gibisin ama bu alman götü varya hani şu yazar olan bende onun yalancısıyım.
Keşke ORHAN VELİ deseydi. Orhan Veli ne dese haklı Gökyüzü pembe dese inanırım. Bu kadar kafayı ne ile yaşıyorum inan bilmiyorum.
İnsan sevince leyla ben sevince yazar oluyorum. Dur biraz daha sevip zengin olayım.
Sevmek ve para ne alaka deme ikiside bağdaşık bak şimdik. Sevince öğreniyor güzel güzel yazıyorum kimi nasıl nerede sevdiğimin bir önemi yok bu dağ oluyor bazen bazense taş.
Ama en sevdiğim ikisi var ki biri BAYRAK biri Turkuaz Gökyüzü.
Sende amma ayran gönüllü çıktın be bilader :)
Senin yerinede kendime küfür ettim etmene gerek yok öyle geceler var ki, derin ışığını göremediğim çukurlardan ibaret sonu yok dibi karanlık ve sonsuz. Bu yalnızlıkda eleştirmek istediğim insanlık ben kitaplar satırlar ayaklar adamlar... ulan ne çok konu varmış şimdi fark ettim.
Keşke biraz çay olsa biraz da kek fena olmazdı.
Çay ve kek önemli dostum. Sende önemlisin ama
Çay Diyorum bak.
Kendine iyi bak dostum..

MerhabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin