UWAGA!
Dedykacja dla Pomiot Szatana, za sam wie który komentarz.
Spoilery pochodzą z:
# Harry Potter
# Jak wytresować smoka, część 1 i 2
# Strażnicy Marzeń
# Naruto/ Naruto Shipppuuden
# Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy + Olimpijscy Herosi
# X-Men
#Batman
Autorka posiada jedynie Night Blackheart oraz fabułę.
Vesyraeth "Vesy" Daredevil należy do Madnesss
Cała reszta należy do odpowiednich autorów.
#########################################
Pojawili się w przestronnej sali. Znajdowali się na szczycie wieży wykonanej z nieregularnych kawałków szkła, w oryginalnym otoczeniu nieregularnych kawałków szkła. Normalnie szklana forteca wewnątrz szklanego labiryntu.
- Gdzie my jesteśmy? - spytał Harry, zdejmując maskę z twarzy.
- W miejscu zwanym Orbis. Tutaj możemy mówić, nie martwiąc się o podsłuchy. Wszystkiego nie możemy ci powiedzieć, bo nawet nas obowiązują pewne reguły. (Ehem, prawo Autorki)
Night zdjęła kaptur i płaszcz, zostając w bluzce z napisem "Anioł 99%" i fioletowych szortach.
- Poznajmy się od nowa. Jak już wiesz, nazywam się Night Blackheart. Pochodzę z Kheteru Zabad.
Kiwnęła głową w stronę Jamesa, by ten przejął pałeczkę.
- Nazywam się James Logan Howlett z wymiaru X-Men. Mówią na mnie Wolverine.
James z nastolatka zmienił się w mężczyznę po 30-stce. Dzikie włosy ułożone były w rogi/wilcze uszy, a oczy, przez moment niebieskie, błysnęły z powrotem do złotego.
- Jestem Jack Frost, Duch Zimy i Strażnik Zabawy z wymiaru Strażnicy Marzeń.
Harry dopiero teraz zdał sobie sprawę, że mrozowe wzory na ubraniach i lasce Jack'a to najprawdziwszy szron. Chłopak wyleciał w powietrze jak płatek śniegu i przycupnął na haku swojego kija, zachowując idealną równowagę.
- Nazywam się Namikaze Nauto, Szósty Hokage Wioski Ukrytej w Liściach, z wymiaru Ukryte Kraje Żywiołów.
Na policzkach Naruto pojawiły się po trzy blizny, wyglądające jak wąsy. Z kieszeni wyjął opaskę z przymocowanym kawałkiem metalu, z wyrytym na nim spiralnym wzorem. Zawiązał ją na czole pod grzywką. Długie czarne końce zwisły obok blond kucyka. Odwrócił się plecami, pokazując kanji "Rokudaime Hokage" wyszyte czerwoną nicią na plecach.
- Jestem Perseusz "Percy" Jackson, syn Posejdona, Boga Mórz. Zostałem wysłany z misją z Obozu Półkrwi, czyli Camp Half Blood, z wymiaru Olimpijscy Bogowie.
Percy założył futrzany kaptur na głowę, przez co jego morskie oczy zdawały się błyszczeć z cienia. W ręku trzymał brązowo-złoty miecz z symbolem trójzębu na klindze i napisem "Anaklymos" na jelcu.
- Vesyraeth Wayne, córka Jokera z wymiaru Batman Reverse (fanowski).
Dobra, to było widać. Szczególnie, że oparła sobie o ramię zakrwawioną piłę łańcuchową.
Harry pokręcił głową i ścisnął nasadę nosa.
"Pamiętaj, czego cię uczyli. Najpierw zdobądź informacje"
CZYTASZ
Łotry vs Hogwart [REMONT]
FanficROBOTY DROGOWE ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY No więc z powodu pokręcenia z pomieszaniem fabuła Księcia Półkrwi nie mogła pójść tak jak powinna. Harry gdzieś wsiąkł (pewnie pojechał na wakacje do Japonii XD), Voldemorta diabeł ogonem nakrył, a Ministe...