CARLOS POV
-Vreau să depăşesc barierele acestea, vreau să imi depăşesc barierele. Să ajung departe, să cunosc altă lume,alte culturi, dar stau aici ocupandu-ma de probleme nesemnificative cum ar fi gasirea unei soţi.am pufnit supărat către servitoarea de vârstă apropiată cu a mea,adică 25 de ani, care în alte circumstanţe mi s-ar părea atragatoare, dar tata...nu, regele m-a anunţat că voi lua în curând conducerea, asta însemnând că va trebui să mă căsătoresc şi să am o familie prin urmare cu o prinţesa din alt regat sau de viţă nobilă din regatul nostru, o alianţa convenabilă pentru regat. Tata mi-a dat un an în care să îmi găsesc aşa zisa aleasă a inimi mele sau Tomás, mezinul familiei va veni la putere şi nu pot permite asta. El e însetat de putere, aşa că va trebui să mă conformez prin a urma ordinele tatălui meu dacă nu vreau ca întreaga Spanie să aibă de suferit. Voi găsi o fată pe placul meu în întreg regatul şi mă voi căsători cu ea indiferent de părerea părinţilor mei.
Dar cum să găsesc o fată?
-Hmm,am început să meditez prinzandu-mi bărbia intre degete când o idee m-a lovit. Un bal!m-am ridicat fulgerator de pe scaun. Un bal mascat!am continuat.
Nu vreau ca viitoarea mea soţie să arate doar bine, vreau să fie inteligenta şi cultă, să nu mă plictisesc în preajma ei,dar desigur că trebuie să aibă şi un trup frumos. La un bal mascat aş putea să îmi aleg viitoarea soție ,aşa ea nu va ştii cine sunt eu, iar eu nu voi ştii cine e ea. Perfect! Va trebui să fie desteapta,isteaţă, docilă şi să mă înţeleagă aşa vom putea convieţui armonios .
-Maria... îmi încep fraza, dar rămâne în aer când servitoarea mă întrerupe.
-Mă numesc Marta.
-Marta, vreau să îl chemi pe Fredric. Acum!ridic puţin tonul când observ că îşi continuă treaba. Fredric e şeful personalului şi el va avea grijă de pregătirile pentru bal. În el am şi cea mai mare încredere în castel.
-M-aţi chemat, Măria Ta?mi se adresează Fredric cu admiraţie în timp ce face o plecăciune.
-Voi organiza un bal mascat! Şi tu trebuie să ai grijă ca toţi din regat să afle.
-Desigur, dar dacă îmi scuzaţi curiozitatea, cu ce scop se află organizarea acestui bal?
-Pentru găsirea viitoarei regine. Acum ocupă-te de tot. Pregăteşte cai pentru mâine căci vom pleca la palatul ducesei de Guzman, unde voi organiza balul.
-Cu permisiunea dumneavostră mă retrag pentru a termina pregătirile. Îi fac un semn scurt din mâna că se poate retrage şi apoi îmi aprind un trabuc şi trag cu putere din el expirand apoi tot fumul încă cu gândul la bal.
***
-Dar trebuie să ne gândim şi la securitate... în drum spre palatul ducesei ,Fredric a început să îmi enumere toate lucrurile pe care ar trebui să se ocupe pentru bal, dar eu mă uitam pe fereastră la pădurea din jur şi lacul superb din apropiere. Am putut zări şi două fete la lac, una era blondă, iar cealaltă şatenă. Cred că se spălau. Am fost distras de la gândurile mele când am auzit un tropăit de cai şi mai multe focuri de armă.
-Maiestate,suntem atacaţi.m-a anunţat Fredric. Mi-am scos pistolul şi am început să trag pe geam când trăsura s-a oprit, cei patru soldati care mă însoţeau pe cai erau la pământ iar din spate veneau 3 tâlhari în negru. Când au ajuns lângă noi au bătut în geam în semn să coborâm. I-am făcut semn lui Fredric să nu îşi facă griji şi am coborât jos din trăsură.
-Cu ce vă pot ajuta?am întrebat eu, dar fără să primesc vreun răspuns am fost legat de mâini şi mi s-a pus pistolul la tâmpla. Toţi trei aveau feţele acoperite şi erau îmbrăcaţi în negru deci nu pot să ii recunosc, dar presupun că sunt din zonă.
CITEȘTI
Dincolo De Bariere
Historical Fiction"-Dincolo de toate aceste bariere impuse de societate, tu eşti regina mea. " În Spania medievală, totul este o luptă pentru supravieţuire. Doar rangul contează. Nobili au totul la picioare, dar ce faci când nu ai un rang? Ce faci când nu eşti nobil...