34.BOLUM

51.7K 2K 602
                                    

Herkese merhaba gençler ... Umarım bölümü beğenirsiniz .

Bu arada yeni sosyal medya da hesap açtım . AskFm belki sormak istediğiniz sorular olur 😉

AskFm / Mervenurksen

İnstagram/ Ksenmerve

İyi okumalar...

Melisadan...

Tahtaya boş boş bakıp hocanın dediklerini anlamaya çalışıyorum.
Ama gelmediğimiz zamanlar da gerçekten çok şey kaçırmışız .
Off kafayı yiyeceğim! Derste diğer öğrencilerin daha katılımcı olduklarını görünce çıldırıyorum. Kendimi diğerlerinden daha geri olduğumu hissetmek berbat birşey.

"Amk. Bir bok anladıysam gelsin beni siksinler . Lan yeminle okulu zerre özlememişim . Okul hakkında hiçbir şeyi sevmiyorum. Lan banane kaldırma kuvvetinden. Hayır şu yer cekiminden banane .
Banane haşikio dan banane karbon dan . Off . Böyle vaziyetin içine sokayım!"

Efenin dediklerine gülmemek için kendimi sıktım. Hayır çocuk haklı onlardan bizene!

Okula ben ve Efe gelmiştik . Aslında okula gelmeyi ben istemiştim belki bişeyler öğrenirim diye ama sonuç bok. Ulaş ben tek gelmeyeyim diye Efeyi kurban olarak seçip benle gelmesini söyledi. Efe ise kabul etmek zorunda kalmıştı.

"Tiçıııır zil çaldı!"

Efenin birden bağırması ile Öğretmenimiz yerinde zıplarken sinirle Efeye döndü.
"Efe! İlk olarak ben İngilizce öğretmeni değilim , fizik  öğretmeniyim . Ve keşke derside bu şekilde takip etsen evladım. "

Siniftakiler gülmeye başladığında istemsizce kaşlarımı çattım. Sorun gülmeleri değil ,sorun sanki acıyarak gülmeleri olmaları.

"Valla hocam ben dersi takip etmeyi tercih etmiyorum hani bana göre değil. Dersler sıkıcı , derse katılacağıma gider bi işte çalışır öğrenmeyi tercih ederim . " Dediğinde bu sefer ben gülmüştüm . Efenin konuşmasında yüzü gülmüyordu çünkü gayet ciddi konuşmuştu.

Hoca Efeye ters ters bakıp sınıftan eşyalarını toplayıp çıkınca Efe yine efkarlı bir şekilde konuştu.
"Böyle vaziyetin içine de sokmak lazım valla nedir bu ! Kız şıllık gel az  yemek yiyip kendimize gelelim. "
"Hadi." Diyerek ayağa kalkıp sınıftan yavaşça yürüyerek çıktık.

Efe elimi tutup yürürken etrafta bize bakan gözleri takmayarak yürümeye devam ettik .
Kantine girip kendimize bir kaç şey alıp boş yere oturduk . Gerçi ben bir kaç şey almıştım. Efe ise elleri dolu şekilde birçok şey almıştı .

Oturduğum yerden ayağa kalkıp elimdekileri çöpe atıcakken bana ters ters bakan bir grup kızla yerimde durdum . Onları umursamamaya çalışıp elimdekileri çöpe attım . Gözleri hala üzerindeyken sinirle arkama dönüp kızların karşısına geçtim .
"Hayırdır kızlar çok mu güzelim gözlerinizi üzerimden alamıyorsunuz?"

Kızlar aralarında güldükten sonra aralarından biri ayağa kalktı.
Karşıma geçip kollarını önünde bağladı. "Birden bire bu okula gelip Ulaşın karşına çıkıyorsun ve sevgilisi oluyorsun.  "
Dedi ciddiyetle.

Sinirle bir adım daha yaklaştım ona . Ellerim iki yanımda yumruk şeklinde dururken sakin olmaya çalıştım.
"Eee?" Diyerek kaşlarımı kaldırdım. 

"Benim 3 senedir sevdiğim çocuğu sen sevemezsin! Bu okulda rahat durmana izin vermem kızım !"

Diyerek beni ittiginde bir kaç adım geriledim.
Kız üzerime gelmeye devam ediyordu. Elleri saçıma uzandığında hızla tutup çevirdim.
Bu sefer ben kızı hızla duvara ittim . Etrafta ki sesler düşerken ben  sesimi yükselttim.
" Senin seviyene düşmeyeceğim aptal şey. İlişkimi etkileyecek tek bir şey yaparsan işte o zaman sen bu okulda rahat duramazsın . Sakın! Sakın haddini aşma!"
Diyerek elini sertçe itip diğer kızlara alttan bakıp önüme döndüm.

MAFYANIN VARİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin