Merhaba bir yeni bölüm ile karşınızdayım. Iyi okumalar ♥
Lütfen vote ve yorum eksik etmeyin ★★★Telefonumun alarm sesi ile yataktan büyük bir güçlükle kalkıp , alarmı kapatıp tekrardan yatağa oturdum. Şuan olduğum durumu düşündüm , ablam hayallerine kavuşmaya gitti . Verdiği okadar emeğinin karşılığını almaya gitti. Bense bir çetenin üyesi oldum . Yeni dostlar edindim , iki süslü Pakize gibi kızlar , birbirinden tatlı erkek arkadaşlarım , çeteye neşe katan bir Efe ve duygularını birtürlü anlayamadığım , onun duruşuna ve bakışına aşık olduğum Ulaş . Aklım gerçekten çok karışık , ilk öpücüğümü verdiğim adam bana ne hissediyor hiçbir şey bilmiyorum. Bana hiç mi bir duygu hissetmiyor ? Hiç mi etkilenmedi ?
Hiç bir şey anlamıyorum , hiç bir şey !Ayağa kalkıp odada ki lavaboya tembel adımlarla gidip elimi yüzümü yıkayıp dolabımın karşısına geçtim. Etekler , pantalonlar ve şortlar ...
Şortları görünce aklıma dün Ulaşla konuşmamız geldi . ilk başta onun bana bakışlarından korksamda bana kesin bir cevap vermesini istediğim için ona hissettiklerimi söyledim. Bu konuda haklıyım , sonuna kadar!Elime üstünde " IM THE BEST " yazan kalçamın biraz altında biten beyaz tişörtümü ve yırtık kot pantolonumu alıp giyindim. Aynanın karşısına geçip hafif bir eyeliner çekip ağır olmayan kırmızı rujumu sürdüm. Boy aynasına bakınca güzel giyindiğimi gördüm. Saçımı yandan örük yapıp odadan çıktım. Saate bakınca dokuz olduğunu gördüm. Aklıma gelen şeytani fikirle Efenin odasına ilerledim . Hep omu uyandıracak demi ama ?
Kapıyı açınca of... Bu nasıl bir kokudur ama ya ! Resmen kokuşmuş çorap kokuyor. Bu çocuk nasıl burda bu kokuya dayanabiliyor anlamış değilim.İçeri girip kapıyı yavaşça kapadım. Etrafa bakınca yerdeki aburcuburu görmezden geldim . Efenin yatağına doğru ilerleyince yorganı hafifçe kaldırdım ... kaldırdımda?? , burda iki çift ayak yerine kafa olması gerekmiyor mu ? Ahh bu çocuk tam bir yamuk ,ciddiyim. Yatağın diğer tarafına bakınca saçları dağınmış bir tatlı Efeyle karşılaştım . Ama bu çocuk rüyasında gülüyor ? Daha dikkatli bakınca gerçekten Efenin yakışıklı ve tatlı olduğunu bir kez daha anladım. Siyah gözleri ve ne kalın ne ince dudakları gerçekten kızları ona aşık ettirebilirdi , ama farkettimki Efe hiç bir zaman sevgili edinmedi ya da sevgili edinmeye çalışmadı .Sizin böyle kankanız olmasını istermisiniz ha ?cevap verin . Tatliş Efe candır. Ayağa kalkıp elime Telefonumu alıp ajdarın çikidamuz şarkısına girdim. Yaşasın kötülük !!!
Şarkıyı son ses verip açıp odanın ortasına girip dans etmeye başladım. Efenin yüzüne dikkatlice bakınca gözlerini yavaşça açtığını gördüm . Bana bakınca şarkıyı kapatıp ona şirince sırıtınca , esneyip" Allahım , şu yüzü lokum huyu bokum olan kızı şuracıkta öldürsem kabir hayatında da sorgu zamanında ajdarın şarkısı ile uyandım , hatırlamıyorum desem günah olurmu acaba ? "
diyince kendimi tutamayıp kahkaha yı bastım . Bu çocuk niye bu kadar tatlı ? Yüzüme gelen yastıkla popo üstü düştüm . Efeye kaşlarımı çatıp beş on saniye bakınca ikimizde aynı anda gülmeye başladık . Ayağa kalkıp elini uzatınca tutup kalktım ve gülümseyip
" İntikam acıdır kanka " dedim ve yanağından makas aldım.
Başını çevirip saate bakınca" Kanka allah rızası için başka zaman yokmuyduda bu saatte gelip intikam aldın . Lan intikamın bildiğin
amına koydun !" Diyince kendimi tutamayıp önce kahkaha attım sonra" Küfür yok . Lütfen " dedim yapmacık bir sinirle . Bana bakıp gülüp bir adım geri gidip beni bir süzdü . Bunu Ulaş yapsaydı şuan kıpkırmızı olurdum . Buna yemin edebilirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN VARİSİ
Ficción General"#4" Genç kız edebiyatı sırasına girdi... Ulaş KARA . 4 erkek 2 kız olarak Çetesi olan Ulaş birden Mafya nın varisi olarak tahta geçerse ne olur . Ve çetesisine giren yeni bir kız ! ***