DILANDAN....
Elimde ki topu arabanın bagajına yerlestirdikten sonra yerde duran yemek sepetlerini de yerleştirip kapıyı kapayip içeri girdim. Erkekler bahçede topla oynarken bizde yemek islerini hallediyorduk.
Merdivenden inen Loya "Günaydın yenge." Dediğinde dudaklarımi ısırdım."Günaydın. "Diye mirildandim.
Şu halime bak! Ben atarlı sessiz sakin kalmayan Dilan Arafla birlikteligimizi açıkladıktan sonra bir yeni gelin havasındaydim resmen!Loya yanıma gelip birden sarılinca şaşkınlıkla ona karşılık verdim. "Ne oldu kızım böyle birde? "diyip şaşkınlıkla onu izlerken gülümseyerek geri çekildi.
"Bilmem içimden geldi. Sanırım bu sevincim Abimin senin gibi iyi biriyle birlikte olduğu için. Hep merak ederdim nasıl biriyle olur diye. Hatta bi zengin tikisi ile olacağını düşünmüştüm. Iyi ki varsın yani işte." Diyip Utançla saçını kaşırken gülümsedim. Yanağından makas alıp "Şanslisin ama ha benim gibi harukulade bir ablan var." Dediğimde kıkırdadi. "Lütfen! Benim gibi bir eltin var aa üstüme iyilik sağlık. " dediğinde ikimizde güldük. Kısa bir sarilmadan sonra mutfağa geçtiğimizde sohbet eden üçlünun yanına oturduk.
"Ayy acaba Damla lar napiyordur?" diye heyecanla konuşan Nefese güldüm. Elif " Ay arasam mı? " Dediğinde hafifçe kolunu dürttüm. "Saçmalama daha dün evlendiler ilk günden rahatsız etmek ayıp olur." Dediğinde basiyla onayladi."Aynen ikinci günden rahatsız etmek daha dogru olur." Diye ciddi bir şekilde konuşan Loyaya bakarken kahkaha atmaya başladı. Bu kızlar!
"Ha bu arada ablacim gidip Enistemi uyandır istersen hâlâ uyuyor da kendisi. "
Diye yandan bakış atan Melisa ya gözümü kisarak "Ah kardeşim sende erkeklerin katından ne bilgilisin oyle. Muneccim misin ne? Heralde Ulaşta uyanmistir değil mi?"
Diye göz kırptigimda kızlar kıkırdarken Melisa da dudak büküp önüne dönünce yandan bir güluş attım.
Ne sandın ablası?Ayrıca hâlâ uyuyor muydu? Sanki bendim yarın pikniğe gidelim fikrini veren. Acaba gidip uyandırsam mi?
Yok canım. Çocuk mu sanki eşek kadar Ceo olmuş adam yani. Kalkar kendisi. Ayrıca ne işim var adamın odasında diyeceğim de geçen gittiğimiz is icin aynı odada kalmistik değil mi? Bir şey olmaz canım nolucak hem? Yani bugüne bugün sevgilim.Yavaşça ayağa kalkıp kapiya dönerken kıkırdama sesleri ile arkama dönüp elimi kaldırdim "Sakın gülmeye kalkmayin!" Dediğimde Elif "Abla sakın uçan tekme ile uyandırmaya kalkma bir aralar Damla öyleydi ha Cidden. Daha mı ateşli oluyor ne?" Dediğinde kafasına yavaşça vururken Melisa
"A aaa ama tutmayın ablami da Enistemi uyandırmaya gits-" kafasına attığım terlikle susmak zorunda kalırken diğer kızlarada kötü bir bakış atıp arkama dönüp odadan çıktım.
Melisa nin" Siddete Hayır ama." Demesini takmayarak. Merdivenlerden çıkarken arkamda ki öksürük sesi ile dönerken Efenin gülen suratı ile karşılaştım konusacakken gözlerimi kısıp "Ayağımda ki tek kalan terligi kafana yemek ister misin Efecim?" Dediğimde hafifçe sırıtıp
"Yok ablam sen git abimi uyandır benden de Selam söyle diyecektim bir şey demiyecektim ki? Niye şimdi hemen atarlandin ki? Bu evde beni bir Nefes birde Loyam anlıyor yazıklar olsun size!" Diyip tekrar eliyle selam verip mutfağa ilerlerken dudagimi büktum.Hadi diğerleri Neyse de bu çocuk böyle yapınca içime resmen öküz oturuyordu. Buda Efenin sihri olmalı...
Asagi tekrar inip mutfağa girerken bana dönen yüzlere yutkunarak baktım. Küçük bir konuşma yapicam o kadar. Çok küçücük.
"Imm, çocuklar. Şey. "
Hepsi aynı anda "Şey? " Diye merakla sorarken gülümsedim. "Her şey için teşekkürler demek istedim sadece." Diye sessizce konusmamim ardından kızlar huzurlu bir güluş atarken Efe yanıma gelip elini omzuma attı.
"Şimdi Dilancım şöyle ki tüm plan bana aitti. Yani o muhteşem bal pekmez tadında olan beynimi normalde bu tür şeyler için yormam ama sen degerlisin. Utanma utanma burda abin sayilirim canım. "Diye tirnaklarını üfleyerek konuşurken başımı Salladim.
"Ah sende olmasan Efe m ben ne yapardım?" Dediğimde ellerini havaya kaldırıp arkasına döndü.Loya ya göz kirpip "Beni kaçırma ha! Tüm kızlar benim peşimde ben senin pesindeyim Güllü kurabiyem." Dediğinde ortamdan direk sıvışıp yukarı koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN VARİSİ
General Fiction"#4" Genç kız edebiyatı sırasına girdi... Ulaş KARA . 4 erkek 2 kız olarak Çetesi olan Ulaş birden Mafya nın varisi olarak tahta geçerse ne olur . Ve çetesisine giren yeni bir kız ! ***