Şıllıklarımm ben geldim , yeni bir bölüm !! Aslında bu bölümü erken paylaşçaktım ama SİLİNDİ !! 3600 KELİME gitti . Bu yeni . Inşallah beğenirsiniz .
Ve sizce multimedya daki MELİSA olsunmu ? Yada tavsiye edeceğiniz varsa yazın lütfen ♥Ulaştan...
Hani sevdiğimizin canı yanınca içimiz bi tuhaf olur ya ?
Hep Şey diye düşünürüz ; Burda elim kolum bağlı dururken o orda acı çekiyor ve ben bir aptal gibi burda durup izliyorum...Işte şu an aynı durumdayım . Aynı durumdayız . Kızları zar zor eve yolladık , tabi Efe kendisinin iyi olduğu yalanı söyleyip ikna ettikten sonra. Sırf üzülmeyelim diye bizede aynı yalanı söylüyor. "Ben iyiyim !" Yalanı. Şöyle odadakilere dikkatlice bakıyorum da ; Emre , ellerini yumruk yapmış yere sabit bir yere bakıp kaşlarını çatmış oturuyor. Ege , elindeki su dolu bardağa bakıp dikkatlice çeviriyor. Biliyorum ki hepimizin içinde o adamlara neler yapacağımız geçiyor. Başımı çevirip yatakta gözleri moraran , dudakları hafif şişmiş olan , kaşı patlamış ve saçları dağılmış , yorgun bir şekilde uyuyan Efe ye baktım. Kardeşime baktım . Uyku sırasında arada bir yüzünü buruşturup acı ile inlemesi ise hepimiz derin bir nefes alıp verip içimizdeki şeytanları susturmaya çalışıyorduk. Ama nafile , onu o halde görmek bizi daha da beter ediyordu. Ben , Ege yada Emre ne kadar Efe ye kankaymış , arkadaşmış gibi sözler söylemesekte Efe başta olmak üzere herkes ona , Yani Efeye ne kadar değer verdiğimizi biliyorlar. Şimdi ! Şimdi çıkıp canımızı istese hiç çekinmeden soru sormadan tüm çete olarak canımızı önüne atarız .
" Abi ! Şu piçleri ne zaman ziyaret edicez ? Burda böyle durunca ben daha çok kötü oluyorum ya !" Sessiz ama şiddetli bir kızgınlıkla Söyleyen Ege oturduğu yerden ayağa kalkıp saçlarını geriye taradı .
" Sakin ol , birazdan çıkarız . Doktorla konuşalım bir. Elimizden kaçan yok . Kafese sıkıştılar itler !"
Diyip ayağa kalkınca kapı açıldı ve içeri doktor girdi. Emre ayağa kalkıp
" Durumu Nasıl ? "
Doktor Efe ye göz ucuyla bakıp bize geri dönüp" Şanslısınız ki arkadaşınızın bünyesi çok güçlü . Sadece darp izleri var . Onlarda vereceğimiz ilaçlar sayesinde bir kaç haftaya geçecek tir . Ve daha çabuk dinç olması açısından bir hafta okula gitmesin ve dinlensin . "
Gece gündüz yemek yiyen biri için hiç şaşırmadım doğrusu .
Efe gözlerini açıp yavaşça doğrulmaya çalışınca Emre onun yanına gidip Efenin kolundan tutup
" Dur lan pezevenk , bir yerini kırcan " diyip yardım etti. Efe gülerek
" Sen bana bakarsın ama demi aşkım ?" Diyince sırıttım.
ibne !Emre sahte bir şekilde öksürüp doktora bakıp gülümsedi . Efe kahkaha atıp" Ahh utandı! Tatlı şey seni " Emre Efenin başına sertçe geçirip
" Ulan dua et yataklıksın yoksa seni burda gebertirdim . " diyince Ege kısa bir kahkaha attı ve Emre ye
" Aa , ama Emre sevgilin bu durumdayken bu sözlerin hiç hoş değil . Sana yakıştıramadım !" Dediğinde Emre Ege ye kaşlarını çatıp
" Olum sende mi lan ! " diyince Ege kahkaha attı , Efe de ona katılınca Emre ayağa kalkıp koltuğa ilerleyip
" Abi , yok . Ben deli olcam bunların elinde !" Dedi sinirle. Doktora baktığımda Emre ye şaşkınca bakıyor du . Ona baktığımı görünce Şaşkınlığını üstünden atıp Efe nin yanına gidip elindeki dosyalara baktı. Birden kolunu yatağın yanında duran küçük masanın üstündeki Pepsi kutusunu alıp Efe ye gösterip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN VARİSİ
Ficção Geral"#4" Genç kız edebiyatı sırasına girdi... Ulaş KARA . 4 erkek 2 kız olarak Çetesi olan Ulaş birden Mafya nın varisi olarak tahta geçerse ne olur . Ve çetesisine giren yeni bir kız ! ***