Arkadaşlar işte yeni bölüm lütfen ilk bölümler sıkıcı olabilir ama yeniyim yazmada. bu bölümde olaylar sonlara doğru adrelanin ile dolu . LÜtfen voteleyin ve duygularınızı yazın kitap nasıl lütfen" Yaa abla yeter bu kadar endişe , alt tarafı arkadaşlarımla tanışcaksın . "
" Sus kız sen de git üstünü giy . "
" Off peki "
Sofraya son bir kez daha bakıp odama geçtim . Evet kavga olayından iki gün geçmişti . Grup la daha rahat konuşuyordum . Sadece Ulaş benle fazla konuşmazdı . Ona bakınca içimde sanki filler tepişiyordu . Geçen kavganın çıkmasının sebebi Aleyna ile alev kardeş gibi olduklarıydı , sanırım burda da rahat olamıyacaktım ama şunu da biliyordum ki grup beni yanlız bırakmıyordu . Şansa ki sınıfta oturduğum yer Ulaş ın yeriymiş . Ama Ulaş iki gün boyunca hiç okula gelmemişti . Düşüncerden kurtulup , dolaba ilerledim . Siyah dizlerimin üzerinde biten bir elbise seçip siyah ince çorap alıp giyindim .
İçeri geçip ablamın yanına gittim. Yüzüne bakınca üzgün olduğunu gördüm ." Abla bişey mi oldu ? "
" Şey.. Aslında ...Yok bisey tatlım."
Ona sarılıp " Anlatmak istiyorsan hep yanındayım biliyosun demi ablaların en güzeli . "
Başını tamam anlamında salladı . zil çalınca kapıya yöneldim .
Kapıyı açıp
" Hoşgeldiniz "Diyip gülümsedim. Efe hemen bana sarılıp " Hoşbulduk karşimmm " diyip güldü . Ege efe nin saçında çekip benden uzaklaştırdı .
" Kanka bak bunla fazla samimi olma çok çekersin ha " Diyip oda bana sarıldı , kızlarlada konuşup sarıldık . Emre " Lan bi açılın kızı görelim " diyip onla sarıldık . Hepsi tek tek ablamlada görüşüp içeri girdiler . En son Ulaş içeri girdi . Bana bakınca içimde tuhaf bişeyler oluyordu ve yine o an, gülümseyip "Hoşgeldin " dedim oda başını sallayıp içeri girdi . Ne kadar da odun bu çocuk ya ................
Ablam herkez ile konuştu . Ve en çok Efe ile anlaśtılar . Nedense buna hiç şarşırmadım . Sessizce yemek yerken Elif
" Melisa kızım buna hâl ya görende cenaze ye gidicez zannedicek be "
Diyip hafif kızdı sonra devam edip " Ama merak etme benle Damla seni bi güzel yeniliyeceğiz canım " diyip gülümsedi .Sofra da hafif bi sessizlikten sonra Emre birden
"Eee melisa senin sevgilin falan varmı ? " diyip sordu . Tüm gözler bana merakla bakıyordu özellikle Ulaş .
Ablam sinirle
" Hayır " dedi . Ben ablama yalvarar gözler le bakıp susmasını söyledim .
Elif " Dilan abla bi sorun mu var böle sinirlendi "
" Şey pardon ben eski olaylardan bira sinirlendim kusura bakmayın "
Ulaş
" Hangi eski olaylar ?"
Diye sordu ,hemen atlayıp"Neyse biz bu konuyu kapayalım bence "
Dedim, meraklı gözlerle bana bakan arkadaşlar ama aralarında sinirle bana bakan gözler Ulaş.
...............
Herkesi geçirdikten sonra kendimi hemen yatağa attım . Bu yaşadıklarım çok tuhaf . Ablamdan sonra ilk kez birilerinin yanında mutlu oluyordum . Şu sevgili olayı ise gençliğimin en berbat olayıdı .
Lise ikidi Ali diye bi çocukla tanışmıştım . Okula yeni gelmişti çok iyi anlaşmıştık . Bi gün beni sevdiğini söylemişti , neden bilmiyorum ettiği teklifi kabul ettim . Yaklaşık bir ay çok iyi geçmişti . Ama sonra rahatsız olcağım yaklaşımlarda bulunuyodu . Uyarıyordum ama ciddiye almıyordu sonra bir gün az daha beni taciz edecekti ama ablam yetişmişti . O günden sonra benim kimse ile yakın olmamı fazla istememişti , işte bu yüzden çeteyle tanıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN VARİSİ
Fiksi Umum"#4" Genç kız edebiyatı sırasına girdi... Ulaş KARA . 4 erkek 2 kız olarak Çetesi olan Ulaş birden Mafya nın varisi olarak tahta geçerse ne olur . Ve çetesisine giren yeni bir kız ! ***