Herkese merhaba MV ailesi.
Koskoca 3-4 ay geçti ve ben kendimi şimdi toparladim.Doğrusunu söylemek gerekirse çok fazla duygu karışımı yaşıyorum. Bu 3-4 ay berbattı. Her taraftan hemde. Manevi olarak çok kötü şeyler yaşadım. Okul da bi sorun yoktu fakat ailevi ve kendi iç duygularımla büyük karmasalar yaşadım.
Anlatması, yazması çok zor şeyler yaşadım. Buraya yazmicam çünkü kimse yaşamadan anlamaz.
Beni beklediğiniz için size minnettarim.
Her zaman destek çıkan bana mesajlar atan pes etmeyip arada sırada yazanlar yorumlarda beni sevdiğinizi söyleyip beni mutlu eden sizler muthissiniz. Iyi ki varsınız.Arada sırada baya berbat yorumlara rastladım. Okurlari dusunmuyomusum
Buraya değer vermiyomusum
Adimisim falanda filanda. Bu bölümlere kadar cabaladim çok zor zamanlar geçirdim reel hayatimda, hersey sanaldan ibaret değil. Lütfen... lütfen dusuncesizce hareket etmeyin.MV sini kesinlikle silmeye karar vermistim cidden berbat zamanlar geçirdim. Ama bi tarafım bu kitabın güzel bi son olmasını istedi.
Elimden gelenin en iyisini yapıp birkaç bölüm daha yazıp ard arda paylaşıcam. Sizin için..
Bana tavsiyeler verir misiniz? Sizce neler yapsam?
Hadi bu bölümü sizin Yardımınızla yapayım. Çünkü o ilham denen şeyden zerre bir şey kalmadı. Madem sizin sayenizde buraya geldim. Sizle devam etmeliyim♥Fikirlerinizi okuyup hemen yazmaya baslicam.
Teşekkür ederim. Ve tüm samimiyetimle Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN VARİSİ
Genel Kurgu"#4" Genç kız edebiyatı sırasına girdi... Ulaş KARA . 4 erkek 2 kız olarak Çetesi olan Ulaş birden Mafya nın varisi olarak tahta geçerse ne olur . Ve çetesisine giren yeni bir kız ! ***