26.BÖLÜM

90.8K 3.2K 1.6K
                                    

Meraba Cankuşlar bu notu inşallah beni anlayarak okursunuz . Hepinize gerçekten çok teşekkür ederim. Mafya nın Varisine çok değer veriyorsunuz. 
Ama ....
Hep yb diye tutturuyorsunuz. Ben sizi anlıyorum bende de aynı şey  oluyo bir daha ki bölümü hemen istiyorum ama birde şöyle düşünün ben bölümü paylaştım , siz daha heyecanlanmadan düşünmeden , hayal kurmadan direk yb paylaşıyorum ... Bunun gerçekten tadı tuzu olmaz .
Ben siz okurlarıma "hafta da bir paylaşacağımı " yazdım . Lütfen kuzular saygı duyun ♥

Seviliyorsunuz ♥♥♥

Multimedya:Melisa ♥

....

Ulaş...

Elimde olan dosyayı derin bir nefes alıp verip salonun ortasında duran masaya koydum ve bizimkilere bir göz gezdirdim. Damla ve Emre sarmaş dolaş bir kenarda sarılıyor , Ege Elif ve Melisa sıkıntılı bir şekilde sohbet ediyor Efe ise Damla ve Emre nin olduğu koltuğun arkasına geçip onları rahatsız ediyordu.  Kaşınan gözlerimi ellerim ile ovalayıp koltuğa sırtımı dayadım.  Yanımda olan telefona baktığımda saatin 02:55 olduğunu görünce istemsiz bir şekilde esnemem geldi .

Salona yayılan zil sesi  ile herkes heyecan ile  ayaklandı . Ayağa kalkıp silahımı elime aldım . Emrelere dönüp
" Siz kızların yanında kalın"diyip yavaşça ilerledim. 

" Amk.  Siz bende de beter çıktınız , düşman gelse zili çalıpdamı gelir lan !" Efe nin dediği şey üzerine bizimkilere dönünce hepsi aynı şekilde Efe ye bakıyordu . Efe bana bakıp kaşlarını inidip kaldırıp havaya orta parmağını kaldırıp
" Thug Life baby " dediğinde bizimkilerin kıkırdamasını duydum.  En sonunda ben de hafif sırıtıp silahı Ege ye dönüp fırlatınca yakaladı . Kapıya doğru ilerleyip açtığımda karşımda gördüğüm kişiler ile kaşlarımı havaya kaldırıp

" Hayırdır Önder abi ?" Dediğimde Araf ile içeri girdiler . Araf bana göz kırpıp saçımı karıştırıp Önder abi ile salona geçtiler .

Ahh bu çok ...!
Saçımı düzeltip bende salona ilerledim . Her ikisi de salonda ayakta durmuşlardı , benim geldiğimi görünce Önder abi konuştu.

" Diğer Mafya kızlar harekete geçmiş . Yarın saat 12 gibi istanbulda olurlar.  E tabi Alex i kurtarmak için hemen harekete geçmiş olucaklar. Daha dikkatli olmalısınız ... Ve son olarak Araf ile bunu hallediceksiniz , kavganız umrumda değil , Çünkü bu Mafya kızlar Azrail den bile daha tehlikeli . Birlikte olucaksınız . Ben Mafya Önder Sert olarak sadece bu kadar yardımcı olabilirim size . Geri si sizde . " diye uzun cümlesini sonlandırınca herkes bakışlarını Arafa çevirdi. 

Önder abi bana bakıp
"Evlat bu iş kolay değil ve benim size yardımcı olma gibi bir lüksüm yok ama yardımcı olmak istiyorum ve beni hayal kırıklığına uğratmayın . Şimdi ... Ben gidiyorum ,  Yarın dikkatli olun çocuklar . Sanırım bu gece uyku yok size " diyerek çıkış kapısına doğru ilerledi . Ben de onla giderken bana döndü ve elini omzuma koyup sıkıp destekleyici bir şekilde gülümsedi . O gidince kapıyı kapadım . Salona girince herkesin Arafa baktığını gördüm. 

Bilmiyorum ... Ne yapıcağımı bilmiyorum ... Hangi karar vericeğimi bilmiyorum  ... Ben Yorgunum , çok yorgunum . Bizimkilere bakmadan hızlı adımlar la bahçeye geçtim . Az daha ilerleyip çimenlerin olduğu yere oturdum .

MAFYANIN VARİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin