Ráno jsem se probudila asi v devět hodin ráno. Ležím stále ve své posteli, protože jsem nějak moc líná se z ní vyhrabat. Po asi půl hodině, kdy jen ležím a čtu si nové příběhy co přidali dívky jenž s ní o tom co se děje mě, jsem se konečně zvedla. Neberte to tak, že bych se jim vysmívala to určitě ne. Já sama jsem byla taková a stále sním o tom co se stane. I když Louise znám teď už doopravdy, teda zatím jen přes psaní, stále vymýšlím své příběhy o něm. Zrovna teď píšu jen úryvky, ale spousta lidí to miluje, hlasuje o tom a říkají jak úžasně píšu, ale je to snad pravda? Oni si vymýšlí své příběhy což velmi obdivuju já píšu něco co se mi děje v životě. Je to vlastně můj deníček akorát není jen pro mě. Miluju své čtenářky a někdy mám chuť napsat, že to není vymyšlené, ale kdo by mi věřil?
Došla jsem si do koupelny, kde jsem vykonala ranní hygienu. Potom jsem šla dolů kde jsem si vzala jednu housku se šunkou a šla jsem opět nahoru, kde jsem si pustila písničky a začala jsem své oblečení pomalu skládat do kufru. Napsala jsem si seznam věcí co potřebuju si vzít a tak jsem je pomalu začala odškrtávat. To víte jsem typ člověka, který zapomene spoustu věcí, když jsi je nenapíše. A nejhorší je, když jsi je napíšu i přes to něco zapomenu. Okolo dvanácté hodiny jsem si došla dolů, kde jsem si udělala sýrovou omáčku s těstovinami a všechno jsem poslušně snědla. Nejsem dobrá kuchařka proto snad vždy vařím něco takového, protože nic jiného neumím. A tak si po obědě lehnu na náš gauč a pustím si YouTube abych zaplnila čas. Opět jsem si pustila nějaká vtipná videa kluků i různá videa z rozhovoru. Nemůžu uvěřit, že s tím brunetem se za pár dní seznámím. Ležela jsem tam snad dvě hodiny potom sem se konečně zvedla a šla jsem si dobalit svůj kufr. Vše hotovo jsem měla asi v pět hodin proto jsem se došla umýt a zalehla jsem opět do postele. Jsem hold člověk co rád odpočívá. Vzala jsem mobil do svých rukou. Otevřela jsem zprávy s Louisem.
Louis:
Dobrou noc zvědavko ❤
Dobré ráno zlato :*
Co děláš?
Spíš?
Teď už asi ne když je dvanáct.
Haló El co děláš, že na mě nemáš čas?
Eleanor?
To si děláš srandu, že mě celý den ignoruješ.
Jsem opravdu naštvaný a hlavně mám o tebe strach ❤
Sakra Eleanor už je pět hodin.
Ty mě nemáš už ráda?
Udělal jsem něco?
Ihned jsem začala vyťukávat odpověď.
Já:
Louisi promiň, nějak jsem se nedostala k mobilu ještě jsem balila, vařila, válela se a tak znáš mě. Boobear co to jsou za otázky jak bych tě nemohla mít ráda ❤ jinak dobré ráno i když už je pozdě :*
Louis:
Trošku hodně pozdě, ale to nevadí zvědavko moje :* už aby jsi tu byla :*
Já:
To jsem ráda šmudlo ❤ ano nemohu se dočkat :*
Louis:
Co teď děláš?
Já:
Nic, ležím ve své posteli :*
Louis:
Ještě aby v jiné. :*
Já:
Jsi blbec Louisi :D
Louis:
Já vím :*
Já:
Co děláš ty?
Louis:
Ležím na svém gauči a píšu si s tebou :*
Já:
Jsem poctěna :*
Louis:
To by jsi měla být. :*
Já:
Né to by jsi měl být hlavně ty :P
Louis:
Já jsem :*
Já:
Jsi kecka moje mrkvová :*
Louis:
Přivezeš mi mrkev?
Já:
To si jí nemůžeš koupit?
Louis:
Třeba u vás jí mají lepší :*
Já:
Nemyslím si, ale uvidím :*
Louis:
Pokuď přijedeš bez mrkve tak tě posadím na letadlo zpátky, koupíš mi mrkev a přijedeš zase za mnou ❤
Já:
Cítím se uraženě, že ti jde víc o tu mrkev než o mě :(
Louis:
Ne zlato, tak já to bez ní přežiju. Hlavně, že tu budeš ty ❤
Já:
Já si myslím :*
Takhle jsme si psali celý den. Večer jsem se šla vysprchovat a spát do své milované postele.
Já:
Dobrou noc Louisi a krásné sny ❤
Louis:
I tobě krásné sny, dobrou noc princezno :*
Já:
Dobrou noc princi :*
Louis:
:*
Usmála jsem se do mobilu, který jsem potom vypnula. Přikryla jsem se svojí příjemnou dekou, zavřela jsem oči a nechala jsem se vtáhnout opět do světa, kde je možné vše na co pomyslíte.
Byla to osudová chyba ti psát nebo ne?
____________________Nový díl co na něho říkáte?
Baví vás ještě tenhle příběh? Poslední dobou mi přijde, že to čte čím dál tím míň lidi tak jestli to nemám smazat a vykašlat se na psaní.
Hlasujte, komentujte ❤
S láskou Kthxx❤
ČTEŠ
Maybe someday (L.T.)
FanfictionJaké je psát zprávy někomu, když víte, že vám v životě neodpoví? Cover by: stupiditia