What's the day today?

1.7K 82 46
                                    

"Louisi?" vykřikla jsem zděšeně a ihned jsem se vyhoupla do sedu. Do očí mi svítili nepříjemné sluneční paprsky proto jsem ze začátku neviděla nic jiného než pouhopouhé bílé světlo. Jsem v posteli. Jsem ve své posteli. Zmateně se rozhlížím kolem sebe. Byl to sen. Žádné auto mě nesrazilo. Podívala jsem se na mobil. Panebože.

Stalo se vám někdy, že by jste zažili tak živí sen, že jste pak nemohli uvěřit, že to byl jen pouhopouhý sen a nic z toho se nestalo? Proč vám to vůbec říkám? Protože to se stalo teď mě. Člověk spí přibližně kolem osmi hodin, kolik časových úseků se do nich vejde? Mě se do něho vešel skoro celý jeden rok. Zrychleně stále dýchám a dívám se na mobil, který mi ukazuje datum. Je pátek 16.12.2016. Nedokážu pochopit co se to stalo. Co za sen to byl. Jsem z toho zmatená. Má postava je normální a né vyhublá, mé vlasy nejsou mastné. Z mého oka se vykutalí první slza. Nevím proč, ale začala jsem plakat. Ne jenomže se mě zdálo, že mě měl srazit nákladní automobil zdálo se mi to všechno. To všechno špatné i dobré s Louisem.  Jsem, ale šťastná, že to byl sen a já nadále mohu jenom snít o tom jaký Louis ve skutečnosti je. Možná, že to bylo předurčení a já mu nemám psát tu zprávu, kterou jsem se hodlala. Jak jsem si mohla myslet, že je to skutečnost? Viděla jsem i jeho stranu, jeho reakci, byla jsem tam s nimi, když Niall měl chytnou jeho za žebra. Bylo to jako bych já byla on. Ještě chvíli jsem ležela ve své posteli a přemýšlela jsem nad snem.

Nakonec jsem šla do koupelny, kde jsem si dala horkou sprchu na vzpamatování. Udělala jsem ranní hygienu a šla jsem si vzít čisté prádlo. Oblékla jsem si dneska na sebe černé džíny, černé tílko a na to béžový svetřík, který se mi opravdu líbil. Své oči jsem dneska zvýraznila víc než obvykle. Vzala jsem černou tužku, kterou jsem si obtáhla oči a potom jsem své řasy přetřela černou řasenkou, která mi prodloužila a zvýraznila mé vcelku krátké řasy.  Vzala jsem si tašku jelikož je dneska škola s vydala jsem se dolů. Dole jsem si dala jenom kafe a pomalou chůzí jsem se vydala k té příšerné budově nazývána škola. Chvíli jsem přemýšlela, že jsem svoje ráno už jednou viděla. Panebože udělala jsem skoro to samé jako v tom snu. Tohle musí přestat. Proč na tenhle sen jen tak nemohu zapomenout jako na ostatní? Vzpomínám si na pár útržků co se staly. Je to divné, když jsem ve snu měla zlý sen. Vlastně je to celé divné už na to nesmím myslet. Škola probíhá vcelku v pohodě.

Když zazvonilo na konec dne s rychlostí jsem vyběhla pryč ze školy a šla rychlou chůzí domů. Vážně jsem se nemohla dočkat až si lehnu a pořádně najím. Doma jsem si vzala špagety s boloňskou omáčkou, kterou mi tu mamka nechala. Po obědě jsem si šla sednout na sedačku k nám do obýváku. Zapnula jsem si tu naši obří telku. Normálně bych si tam dala YouTube a pády na stagi a nebo podobné blbosti, ale dneska? Asi bych měla přestat být taková Directionka tady ten sen nebyl normální, byl zvláštní. Mobil vedle sebe jsem s přehledem přehlížela. Nemohu mu napsat, prosila jsem abych mu nenapsala a tak nenapíšu. Chtěla jsem druhou šanci a já jí dostala. V klidu jsem se dívala na nějaký film, který mě, ale vůbec nebavil. Můj mobil zahlásil, že mi někdo napsal. Když jsem, ale viděla kdo to je srdce se zastavilo. Jak je to možné vždy jsem mu nenapsala jaký měl den? Já... panebože co teď? Otevřela jsem opatrně zprávu jako bych se bála, že mě zabije.

Louis:

Strašně moc ti děkuju za taková slova a za podporu ani nevíš jak si toho vážím. Jaký jsi měla den?

Hleděla jsem na displej obrazovky asi 10 minut. Mám mu odepsat či ne? Jenže já to nemohu vydržet, byl to jen sen přece se to nemusí stát ve skutečnosti že? A tak mé ruce začnou létat po klávesnici a psát odpověď.

A tak v tuhle chvíli jsem na sen úplně zapomněla.

Může být sen převeden do reality?





Konec...

_________________________

Kdo z vás by odpověděl Louisovi?
Já teda rozhodně ano. (Neponaučitelná)

Doufám, že se líbilo. 
Děkuju vám za vaší podporu.

Hlasujte, komentujte ❤

Není to sadend, ale ani nějaký velký happyend.. takže by měli být spokojení svým způsobem všichni 😂

Zatím druhou sérii neplánuju (vím, že by se taková otázka určitě objevila), ale pokuď by byl opravdu velký zájem asi bych jí udělala.

!!!Podívejte se určitě na můj nový příběh Last Summer. ❤!!!

S láskou Kthxx❤

Maybe someday (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat