-Марк оппа, Джени запознайте се, а аз отивам да взема пари.
-Аз имам пари..
-Марк оппа ти си нов, изчакай тук малко и се запознай с Джени. Яа Су Хьон-а - Ким Се Рон дойде до мен - дай си портфейла!
-Не е твой, няма да ти го дам.
-О Ким Су Хьон отново ли ми отговаряш?
-Яа Се Рон-а хайде ще ви черпя, остави я.
-Айшш.--Гледна точка на Марк--
Отидохме да ядем. През цялото време се чудех защо Се Рон говореше така на онова момиче и защо и искаше пари. А това момиче Джени постоянно се буташе в мен.
-Оппа, за какво си мислиш?
-А..какво? Ъм нищо...всъщност има нещо.
-И какво е то?
-Защо говореше така на онова момиче Ким Су Хьон?
-Ким Су Хьон... Аааа да портмонето ми. Тя ами слаба, тъпа, нахална, смотана. Нещо друго? Защо питаш? - "обясни" братовчедка ми.
-Но оппа какво има? Да не би да ти пука за нея? - попита ме Джени - Ако кажеш "да" ще отида и ще я убия със собствените си ръце!
-Ам по полека, нищо не съм казал. Просто попитах..хайде да тръгваме.
-М.Качихме се и влязохме в стаята. Ким Су Хьон беше легнала на чина си. Отидох до нея и седнах на стола, извадих си учебниците и я погледнах. Какво става, не изглежда като глупава и смотана.., но защо всички се държат така с нея? Трябва да разбера повече за нея! Мислех си. Станах и отидох при Техюнг.
-Те ела за малко.
-Секунда Марк. Изчакай ме отвън.
-М.Той излезе и после тръгнахме към покрива.
-Какво има?
-Ам ще ми разкажеш ли нещо повече за тази Ким Су Хьон?
-Защо искаш да знаеш нещо за нея? Виж колко повече яки момичета има в класа, а и май Джени ти е хвърлила око. Тя е яка.
-Те аз нищо не съм казал, просто искам да...
-Да да разбрах. Ами значи тя е сирак в сиропиталище (еди кое си). Когато се премести в нашия клас беше най-добра приятелка с Джени, бяха неразделни, но имаше едно момиче което започна да я тормози и Джени спря да дружи с нея. И така тя стана неудачница.
-Но защо са започнали да я тормозят? Трябва да е станало нещо.
-Хюнг, какво ти става? Ти май наистина си хлътнал по смотлата.
-Яа хайде да влизаме.Влязохме в стаята в същия момент момичето, което по- рано разбрах че се казва Лиса, замери Су Хьон с някакво яйце. Обаче Ким Су Хьон не направи нищо. Просто стоеше. Стиснах юмрук, защото не можех да направя нищо. Идеше ми да се развикам, но не можех. Просто нещо ме спираше. Тя продължи да я замяра, но не уцелваше нея или уцелваше гърба и. Последва и още едно яйце, което обаче уцели Су Хьон точно в главата и тя отново стоеше, но този път не се сдържах.
-Айшш виж какво направи. После трябва да почистиш сама - казах докато отивах към Су Хьон - а ти върви се измий не може да стоиш така.
Тя ме погледна с големи, учудени очи. После се обърна напред и се загледа в дъската.
-Спокойно, все още си нов, затова говориш с мен. Просто ти казвам не говори с мен, за твое добро е. - усмихна се тя, но в очите и забелязах мъка. А усмивката не беше искрена, а насилена.
-Яаа Су Хьон-а не ме ли чу ставай - игнорирах думите и, хванах я за ръката и я задърпах към коридора - трябва да се измиеш. Хайде.
-Защо говориш с мен? Какво сте намислили с братовчедка ти?
-Нищо...просто...виж нека сме приятели. - тя спря на място - Какво има? защо спря?
-Моля те не си играй с мен по този начин. Поне ти не се подигравай с мен. Достатъчно ми е това, че Ким Се Рон и приятелките и...
-Не искам да се подигравам с теб. Хайде ела.
-Добре ще ти повярвам, но моля те удържи на думате си - усмихна се леко - трябва да си взема екипа от шкафчето, униформата ми е съсипана.
-Аз ще ти я донеса, ти измий косата си и ме изчакай отпред.
-Добре.°°°°°°°°°°°°°°°°
Ето и нещо ново от мен. Това заприлича на драма 🔫🔫. Не трябваше да е така, но...
Надявам се да ви е харесала частта...мм коментирайте мнението си ❤❤❤ нова глава очаквайте...надявам се скоро.
YOU ARE READING
The challenge
FanfictionМладо момиче, сирак, бива унижавано в училище. Докато не се появява той. Марк Туан е момчето, което ще избави Ким Су Хьон от всяко предизвикателство. Някой обаче не е съгласен с намеренията на Марк и ще направи всичко възможно да му попречи. Когато...