Част 20

244 34 24
                                    

--три дни по-късно--
--Марк--

-Марк облечи си нещо хубаво и ела - извика Техюнг.
-Техюнг ела - повиках братовчед ми - моля те измъкни ме от тук.., не искам да се сгодявам, за Джени..
-Знаеш, че не мога..
-Хайде де..
-Какво си говорите тук? Марк още ли не си готов? Трябва да тръгваме.. Облечи си костюма и идвай.
-Чичо не искам да се сгодявам за това момиче.. Аз обичам Ким Су Хьон...
-Не! Обличай се и идвай!
-Не искам! Няма да ходя!
-Марк - той посегна и ме удари - казах да се обличаш! Техюнг помогни му и го доведи.
-Да татко - поклони му се той, а чичо излезе.
-Марк облечи ризата - каза той и ми подаде дрехата.
-Техюнг..
-Какво!? После аз ли да си го получа? Просто се сгоди за нея? Ако трабва, после ще избягаш, но сега просто послушай татко.. Той няма да се откаже..
-Да избягам!? Това е добра идея.. - усмихнах се.

Започнах да се обличам. Сложих си ризата, панталона, любимата ми вратовръзка и излязох щастливо от стаята.

-Какво ти става? - попита ме учудено Се Рон - Да не би най-накрая да разбра, че се сгодяваш за прекрасен човек?
-Не ми се говори с теб, разкарай се!
-Яа не ми говори така!
-Защо? Иначе ще ми провалиш хубавия момент!
-Хм добре Марк добре - каза тя и се засмя.
-Деца да тръгваме.
-Идваме тате.

Тръгнахме към колата, но телефонът ми позвъня. Беше БамБам.

-БамБам? Какво има?
-Марк..
-БамБам..? Защо звучиш така? Какво е станало..?
-Марк.. Марк.. Ким.. Ким Су..
-Какво става БамБам? Говори по дяволите..
-Ким Су Хьон..
-Какво за нея?
-Тя е в операция..
-О..операция..!? В коя болница е?
-Болница (някоя си).
-Какво има Марк? - попита Техюнг.
-Су Хьон-и.. Тя е в операция..
-Какво?
-В БОЛНИЦА Е! ОПЕРИРАТ Я! НЕ ЧУ ЛИ!?

Развиках се. Бях много уплашен. Затичах се към болницата в която е момичето. Влязох и бързо отидох пред операционната.

-Марк..
-БамБам, тя защо е там? Какво и се е случило?
-И Джи я е отишла в сиропиталището, за да я вземе, да ходят някъде. Намерила я е припаднала, доведе я тук. От това което каза докторът, причината е някаква болест на сърцето. Нямала е достатъчно кислород. - каза приятелят ми.

В следващият момент хирургът излезе от операционната.

-Докторе, как е тя?
-Операцията мина добре, но все още не е сигурно дали ще оживее. Следващите 24 часа са решаващи.
-Докторе, моля ви погрижете се добре за нея.. - казах му, а той се усмихна топло, кимна и тръгна.
-А ти за къде си ке спретнал така?
-За годежа му с Джени Ким - чух мъжки глас зад мен - Марк тръгвай! Сгодяваш се, а стоиш и чакаш друго момиче, пред операционна.
-Искам да остана моля те, чичо...
-Не, тръгвай!
-Но аз я обичам..
-Ще заобичаш Джени! Сега идвай с мен!
-Ще те държа в течение приятел - каза БамБам и се усмихна, а аз тръгнах.

The challengeWhere stories live. Discover now