--седмица по-късно--
--Джени---Мамо.. Нали от много време ми говориш, че вече трябва да се сгодявам..
-Да.., но ти все ми отказваш.. Какво има сега? Да не би да си се съгласила?
-Мамо.. Съгласна съм, само ако момчето, за което ме сгодите да бъде Марк Туан. Той е от моя клас и е племенник на директора. Братовчед е на най-добрата ми приятелка. Много е мил и аз много го харесвам..
-Но мила, какво ще правим с Хосок?
-Мамоо той ми е само приятел.. Той ми е най-добрият приятел, не искам да се сгодявам за него.
-Добре ще говоря с директор Ким и ще видя какво мога да направя..
-Мамо постарай се!--Се Рон--
-Оппа, отиди да видиш Марк, пак му става нещо.. - казах на брат ми.
В следващия момент получих съобщение от Джени.
Джени: Се Рон-а мома ще дойде във вас, за да говори с баща ти. Аз говорих с нея и тя се съгласи Марк да ми е годеник. Нямам търпение да разбера отговора на баща ти😀😀
Усмихнах се и тръгнах към стаята си, но звънецът от вратата ме спря. *Това сигурно е майката на Джени* помислих си и отидох да отворя.
-Здравейте Госпожо - покроних се на жената стояща пред мен - влезте.
-Здраней Се Рон-а, дойдох да се видя с баща ти. Къде е той?
-В офиса си.
-Благодаря - каза и тръгна към офиса на татко.Естествено отидох в кухнята, взех една чаша и се долепих до вратата.
-Какво има Госпожо? Защо сте дошли?
-Господин Ким имам предложение за Марк.
-Предложение?
-Да! Дъщеря ми Джени трябва да се омъжи, както и вашият племенник. Защо не задействаме нещата по-скоро?
-Искате да ги сгодим и след това да ги омъжим? Трябва да говоря с племенника ми! Не мога да взимам решения за неговия живот ей така..
-Господин Ким, вие сте шефът на това момче. Той ще прави това, което вие му кажете!
-Той е мой пременник, не мой син!
-Господин Ким, разбрах, че родителите му са го пратили от Америка, за да го ожените тук, защото там не могат! Затова.. Ето го момичето! Моята Джени е съгласна! Затова ще задействам нещата възможно по-бързо! Е ще тръгвам Директор Ким! До три дни всичко ще е готово! Елате цялото семейство в 7 вечерта в ресторат (някой си).
-Добре..Бързо влязох в стаята си и писах на Джени.
Се Рон: Джени Джени майка ти леше жестока! До три дни всичко за годежа ще е готово!!
Джени: Наистина!?
Се Рон: Даа!! След три дни ще сме на ресторант, за да ви сгодят! Джени сега остава тате да обеди този глупак и всичко ще се получи!
Джени: Не му казвай глупак!! Нямам търпение! 😊😊
YOU ARE READING
The challenge
FanfictionМладо момиче, сирак, бива унижавано в училище. Докато не се появява той. Марк Туан е момчето, което ще избави Ким Су Хьон от всяко предизвикателство. Някой обаче не е съгласен с намеренията на Марк и ще направи всичко възможно да му попречи. Когато...