Част 16

155 27 2
                                    

-КИМ СУ ХЬОН, ГЛУПАЧКА ТАКАВА КАК СИ ПОЗОВЛЯВАШ ДА ЛЕЖИШ НА ГЪРДИТЕ НА ПРИЯТЕЛЯТ МИ?
-Джени кога съм казал, че съм ти гадже?
-М.. Марк.. Оппаа..
-Оппа? Виж Джени, вече съм добре и знам много добре, какво искам и ще следвам това, което искам. А това нещо не си ти - той прегърна Ким Су Хьон - А това, което искам е това момиче до мен. Не се бъркай в живота ми.
-ЯААА! Ким Су Хьон, съжаляваш за това, което направи.
-А какво по точно съм направила?
-Ти ми отне Марк оппа!
-Тя не ти е отнемала нищо... Аз никога не съм бил твой, че да ме е отнела от теб!
-Ще съжалявате!

Казах последно и излязох от бунгалото. Затворех вратата след себе си.

--Хосок--

Отидох в бунгалото на Джени, за да я повикам. Влязох вътре, но нея я нямаше. Тръгнах към болничното бунгало. Когато я видях седнала пред вратата, се затичах към нея. Отидох, погледхан я. Тя беше с насълзени очи и гледаше с празен поглед към земята. Хванах я леко за брадичката и повдигнах главата и. Тя затвори очи и сълзите просто започнаха да се стичат по меките и бузи.

-Джени? Какво има?
-Хосок-а.. - тя ме прегърна и заплака силно на рамото ми.
-Джени обясни ми какво става... - тя отдръпна главата си от мен, избърса сълзите си и ме погледна в очите.
-Те ще съжаляват. Обещавам. Помогни ми Хосок-а искам те да страдат!
-Кои са те?
-Те са Марк Туан и Ким Су Хьон!
-Джени? - помислих, че си е загубила ума, когато каза, че иска да накара Марк да съжалява - Какво е станало?
-Съжалявам за думите ми преди малко.. Обичам те Хосок-а.. - тя ме целуна. Това ми е мечта от 10 годишен, но когато най-накрая не изпълни ми е някак.. Странно!? Сякаш не беше истинско. Сякаш тя не искаше да ме целуне наистина, затава се отдръпнах от нея -Какво ти става? Знам, че искаш да ме целуваш постоянно. Защо се дърпаш?
-Защото ти се опитваш да преодолееш Марк и да опиташ да го забравиш, по необясними за мен причини... Аз искам ти да ме целунеш, защото го искаш, а не на сила..

___________________________________
Нова част. Товааа.... Не знам колко стана добра част, но даа...

Също имам нова история и този път смятам да не я трия, както предната... Мм тя не се получи много добре, но за тази имам надежда. Казва се Dreams come true. Можете да я намерите при историите ми. Надявам се да я следите.

The challengeWhere stories live. Discover now