Част 17

214 27 2
                                    

--Хосок--

Станах и си тръгнах. Не можех да разбера намерениата на Джени...защо изведнъж намрази Марк!?

-Хосок-а не си отивай.. Моля те... - чу се глас зад мен - Защо искаш да ме изоставиш? - спрях се за минута, но после пак тръгнах.

Не исках да я оставям сама в този момент, но не можех да остана.

-Яа Ким Се Рон върви пред болничното бунгало. Джени е там и сега не бива да е сама.

Момичето кимна с глава и тръгна.

--Су Хьон--

-Марк.. Наистина ли мислиш това, което каза преди малко?
-Ами.. Да.. Не можех да кажа за това на никой, но ето, че вече казах. Аз наистина те харесвам..!
-Марк.. - прегърнах го.
-Яаа Марк? Оппа? Яаа Ким Су Хьон, какво си позволяваш!? Как може да прегръщаш братовчед ми!?
-Се Рон-а защо не млъкнеш!?
-Трябва ли да млъкна? Теб вече наистина не те слуша главата!
-Ким Се Рон, защо му се караш? Не виждаш ли, че не е в състояние!?
-Значи е в състояние ти да си с него, но не и аз!? Не мислиш ли, че прекаляваш? Виж миличка.. Братовчед ми може да е всякакъв, но той не е толкова глупав, че да тръгне с теб.
-Значи не ме познаваш - обади се момчето - Спри да говориш глупости Се Рон-а.
-Марк? Наистина си.. Нямам думи.. - тя излезе от стаята.
-Идвам ей сега - станах и излязох - Се Рон-а, защо се караш на него? Какво ти е направил той?
-Млъкни по дяволите! Разваляш живота на Джени, както и моя! Ти разваляш всичко! Не може ли просто да изчезнеш? Така или иначе не си полезна на никой!
-Да изчезна!? Какво толкова съм направила, че да ме мразиш?
-СЪЩЕСТВУВАШ! - извика Джени, а Се Рон кимна в съгласие.
-Какво си направила на братовчед ми!? Глупачка! - удари ме Ким Се Рон.
-Защо я удари? - чу се дълбок мъжки глас. Обърнах се - Попитах нещо? Смяташ да стоиш и да ме гледаш!? Аз чакам отговор!
-Юнги.. Тя съсипва живота на Джени.. Това момиче се.... - тя бе прекъсната.
-И това е причина да я удряш!? Ти.. Търпях те зареди брат ти, но вече... Каква си и, че да я удряш!? Каква ти е Джени!? Тя не може ли да се справи сама!?
-Яаа Мин Юнги..
-Какво? Искаш да защитиш приятелката си? Какво ще направиш? Искаш да се оттървеш от Су Хьон? Добре да видим какво ще постигнеш! Давам ти един месец през който ще държа Ким Су Хьон настрана от Марк, ако не се справиш ще ги оставиш.

Се Рон се усмихна широко и доволно. Тя хвана Джени за китката и се затичаха към лагерния огън, където се бяха събрали всички, без учителите.

-Имам новина - викна тя - Ким Су Хьон и Мин Юнги са гаджета!

Всички започнаха да се смеят и да обсъждат Юнги.

-Защо го направи? - попитах го.
-Защото знам, че иначе тя няма да ви остави..
-Но сега всички ще те обсъждат..
-Те винаги са ме обсъждали.. Не ми пречи. А сега просто стой и чакай.

______________________________________
Мм... Не знам..

Какво смятате за другата ми история: Dreams come true? Имам много идеи за нея, надявам се да я погледнете...

The challengeWhere stories live. Discover now