Ráno jsem se probouzel se špatným svědomím. Šel jsem se převléct a nasnídat se. Dokonce jsem si šel i vyčistit zuby, což často nedělám. Co to se mnou je? Dneska jsem vyšel v 7:20 a u školy jsem byl přesně v 7:40. Kluci tam samozřejmě ještě nebyli. Jakmile ke mě došli, koukali na mě jako na zjevení. ,,Nějak brzo ne? kámo." uchechtl se Brad. ,,Trochu změna no.." odpověděl jsem.
Podíval jsem se na tu lavičku, ale nikdo tam neseděl. To mi bylo divné, protože tam vždycky seděla ona. Dál jsem to neřešil, protože každý může někdy přijít pozdě. No ne? Došli jsme do třídy a já si sedl na své místo. Otočil jsem se dozadu, ale stále tam nebyla. To už mi přišlo vážně neobvyklé.
Po chvíli přišla paní učitelka a tvářila se... zděšeně? Nevím, prostě divně. Všichni se na sebe navzájem podívali a pak zpět k paní učitelce. Celou hodinu jsme poslouchali její proslov o nějakém učivu. Hltal jsem každičké slovo. Dokonce jsem si psal i zápis do sešitu.
Po škole jsem šel s klukama do parku, ale pak jsem si to rozmyslel. ,,Hele kluci, dneska se mi nechce. Jdu domů, mějte se." v klidu jsem se otočil a chtěl odejít. ,,Cole? Děje se něco? Chováš se divně." zeptal se mě Brad. ,,Nic se neděje, jen nejsem ve svý kůži." ,,Ok brácho, kdyby něco, ozvi se." řekl mi Brad a odešel zpět k Derekovi a Tayovi.
Doma jsem si sedl na gauč a pustil jsem televizi. Přepínal jsem kanály, ale nic mě nezaujalo. Až potom. Byli to zprávy. Zrovna tam ukazovali tu včerejší nehodu. ,,Včera, kolem půl sedmé večer se stala velmi vážná nehoda. Řidič osobního auta neměl rozsvícená světla, jel zakázanou rychlostí a při své velmi neopatrné jízdě srazil mladou dívku. Podle všeho byl muž okolo 40 let pod vlivem alkoholu. Dívku převezli do nemocnice, kde právě bojuje o život. Utrpěla vážné zranění hlavy a páteře. Doktoři nám zatím nechtějí sdělit bližší informace, ale podle toho co jsme slyšeli, se domníváme, že je dívka ve velmi kritickém stavu a není jisté, zda přežije." panebože... Proč jsem jí nevaroval? Jen jsem tam stál a nic nedělal. Kdybych na ní, alespoň zakřičel, vůbec se to nemuselo stát. Jsem idiot!
Potom tam ukázali její fotku. To ne!
Fuuu.. Už se nám to začíná pomalu, ale jistě rozjíždět. Děkuju za všechny hlasy, komenty a přečtení!
Teris♥
ČTEŠ
Osudný den ✔
RomancePokračování k této knize: Osudný den 2 Jmenuju se Cole Stevenson. Patřím mezi ty kluky, kterým všichni říkaj BAD BOYS. Můj den je pokaždý stejný. Vstanu, obleču se, najím se a jdu do školy. Ve škole se flákám a s klukama si někdy zakouříme nebo zahu...