18.O čem to mluvíš?

117 11 6
                                    

,,Tati, jsem doma!" zavolal jsem na tátu.
,,Fajn."
,,Pořád se zlobíš?"
,,A to mám jako radostí skákat?"
,,Ne, ale... Dneska jsem jí chtěl říct pravdu a..."
,,A ona ti dala doufám pořádně přes hubu."
,,Ne... Byl jsem srab a místo toho, abych jí to řekl, jsem ji pozval na rande."
,,Panebože na nebi... Musím být upřímný. Jsi debil, synu.'' zasmál se. On se zasmál! No to je skvělý! Dneska v sedm jdeme do restaurace. S Jessicou, ne s tátou. Samozřejmě!

Chtěl sem se jí líbit. Oblékl jsem si košili a černé kalhoty. Dooblékl jsem se a šel.

,,Ahoj Jess..... Páni!" vypadala úžasně! Měla nádherné šaty, které tvarovaly její nádhernou postavu.
,,Ahoj Cole." červenala se. Je sladká, když se červená...
,,Si sladká, když se červenáš." já to řekl nahlas?
,,Děkuju, ale už dost s lichotkami nebo budu červené jak rajče." zasmála se.

Seděli jsme v restauraci a obědnali jsme si jídlo. Dali jsme si oba dva obyčejný smažený řízek s bramborama.

,,Cole?"
,,Hmm?"
,,Miluješ mě?" a co teď. Mám šanci jí říct pravdu, ale nechci dnešek zkazit. Už jsem to zkazil dost.
,,Ehmm...ehm..ehm.." zaskočilo mi sousto v krku a začal jsem se dusit.
,,Cole!" přiběhla ke mě a bouchala mi do zad. Nakonec mi jídlo vyletělo z pusy. Ups?
,,Eh... Fuj! Promiň"
,,Bože, já se lekla... To mi nedělej.. V nemocnici jsi mi to slíbil." začala se smát a já už to nevydržel. Přitáhl jsem si ji do polibku a vášnivě ji líbal.

,,Miluju tě, Jessico. Teď mi slib něco ty."
,,Poslouchám.."
,,Budeš mě milovat i kdybych ti řekl pravdu?" dívala se na mě zaskočeně.
,,O čem to mluvíš?" teď je správný čas. Buď mě bude milovat a opětovat mé city, které jsem si konečně dokázal přiznat, nebo mě bude nenávidět.

Co myslíte... Řekne jí to?
Snad se kapitola líbila. Děkuju za všechny hlasy a komentáře. Mrkněte se na nový příběh na mém profilu s názvem You. Je to Dialog Short Story, tak snad se vám bude líbit. Kapitoly v ní jsou velmi krátké, ale budou vycházet třeba po třech. 😘

Teris❤

Osudný den ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat