Dneska mám jít z nemocnice domů. Sice jsem tu byl pár hodin, ale to mi stačilo. Za dvě hodiny bych měl jít.
Otevřeli se dveře a v nich stál... Panebože!
,,Tati! Co tady děláš?" abych ti ujasnil. Táta byl na pracovní cestě a měl se vrátit až za dva týdny. Nezmiňoval jsem se o něm, protože mi to nepřišlo nijak důležité.
,,Slyšel jsem co se ti stalo. Málem jsem dostal infarkt, když mi volali, že mého jediného syna srazilo auto. Prý si tím zachránil nějakou slečnu. Musel jsem hned přijet."
,,Ano, ehm... ta slečna je Jessica a... Právě stojí za tebou." vážně tam stála. Táta se na ni zaraženě díval. Zřejmě to trochu nechápal. Ani se mu nedivím, když neví, že spolu "jako" chodíme.
,,Zdravím.. Jessico... ehm... Asi to trochu nechápu. Vy se znáte?" zeptal se táta.
,,Chodíme spolu." řekli jsme s Jessicou jednohlasně.Táta mě odvezl domů a hned se vyptával.
,,Jak sis tady vedl? Sám." musel jsem se zasmát.
,,Vedl jsem si skvěle, až na to, že jsem utrácel prachy za KFC." tomu jsme se zasmáli oba.
,,No jo. Měl by ses naučit vařit. A mimochodem... Proč o ní nic nevím?" upřel na mě tázavý pohled. Mám mu říct pravdu? Když mu to řeknu, bude hodně nasranej, ale když mu to neřeknu a zjistí to od někoho jiného, bude to ještě horší. Co mám teď sakra dělat?!Další kapitola je na světě. Tak...snad už se vám všechno trochu vyjasnilo. Cole bydlel sám, ale jen dočasně. Chtěla jsem to až později, ale když už jste se vyptávali, tak jsem to tu dala hned. Rozhodla jsem se taky, že teď bude na vás, jestli řekne pravdu nebo bude lhát. Jsem zvědavá. Snad jste s kapitolou spokojeni.
Teris❤
ČTEŠ
Osudný den ✔
RomancePokračování k této knize: Osudný den 2 Jmenuju se Cole Stevenson. Patřím mezi ty kluky, kterým všichni říkaj BAD BOYS. Můj den je pokaždý stejný. Vstanu, obleču se, najím se a jdu do školy. Ve škole se flákám a s klukama si někdy zakouříme nebo zahu...