,,Cole! Cole! Vstávej!"
,,C..Co? Co se stalo?"
,,Omdlel si..." v tom jsem si vzpoměl co se stalo. Proboha... Jessica!,,Kde je Jessica!"
,,Co? Počkej... Ty si mě neposlouchal?"
,,Jen mi řekni, že není mrtvá.. Ne.. To není pravda. Já...já.."
,,Dost.. Počkej, počkej. Jak mrtvá.. Kde si to slyšel proboha? Vždyť je v pořádku akorát ne.."
,,Bože... Jess.. Jess. Jess..." byl jsem úplně mimo.. Jenom jsem pořád dokola říkal její jméno.Pohled 3.osoby
,,Kluci... Tohle není normální.. On se zbláznil. Musíme mu nějak pomoct." řekl Derek.
,,Derek má pravdu.. Je to můj nejlepší kámoš a takhle se ještě nikdy nechoval.. Vždyť se na něj podívejte..." ukázal Brad na Cola, který stále opakoval její jméno.Kluci se takto dohadovali ještě aspoň deset minut a Cole? Ten jen sedí v rohu místnosti a objímá si kolena...
,,Mám nápad!" vykřikl Brad.. ,,Vím kdo mu pomůže."
,,Fakt? A kdo teda?" zeptal se Tay..
,,Vám to ještě nedošlo? Copak neslyšíte co si tu mumlá? Jess.. Jess... No přece Jessica!"
,,No jasně! Máš recht.. Musíme ji najít." vykřikl Derek a vzal Cola. Brad mu s ním taky pomáhal, ale nene.. Cole byl tak zaujatý jménem Jess, že se ani nehnul.,,Tohle je zlý..."
,,Jo.. Hodně zlý."
,,Kluci.. Najděte Jessicu. Já tu s ním zůstanu."
,,Dobrá.. Za chvíli jsme tu Brada."
,,To doufám.."Cole byl z toho všeho co se stalo, tak přepjatý, že nevěděl co dělá. Když si Brad odskočil na záchod, Cole uviděl někoho v okně. Samozřejmě, že to byla jen halucinace, ale to Cole nevěděl. Vstal a šel za ní. Otevřel okno a díval se dolů. Bylo to minimálně pět metrů vysoko.
,,Jessico! Už jdu!" vykřikl a skočil. V tom přišel Brad a div mu nevypadli oči z důlků.
,,Cole!!" přikryl si dlaněmi ústa a rozbrečel se. Právě mu došlo, že zřejmě ztratil nejlepšího kamaráda...Další kapitola... Nezabíjte mě prosím.. 😱😷 Neměla jsem v plánu to ukončit takhle, ale nebojte, příběh rozhodně nekončí.. Snad se kapitola líbila... Mějte se!
Teris❤
ČTEŠ
Osudný den ✔
RomansaPokračování k této knize: Osudný den 2 Jmenuju se Cole Stevenson. Patřím mezi ty kluky, kterým všichni říkaj BAD BOYS. Můj den je pokaždý stejný. Vstanu, obleču se, najím se a jdu do školy. Ve škole se flákám a s klukama si někdy zakouříme nebo zahu...